En als ik dan zeg nee?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:11 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Zeker wel, mensen die over mijn muziek smaak zeiken. Er zijn topics voor minder gemaakt die langer zijn open gebleven. Dus ik vind het alleen raar en vraag dan ook netjes of die weer open mag?
Dan blijft daar toch bijquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:21 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Mensen die geen vijandenlijst hebben
We gaan het proberen. En nog een tip. als ik ergens opschoon, post dan je rotzooi niet opnieuw om te kijken hoe ver je kunt gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:17 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Dan blijft daar toch bij![]()
Geen probleem, ik probeer het ook alleen maar
Dankje wel, ik zal niet ingaan op bagger van andere users.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We gaan het proberen. En nog een tip. als ik ergens opschoon, post dan je rotzooi niet opnieuw om te kijken hoe ver je kunt gaan.
Ik gooi je topic open. Bagger en hij gaat opnieuw dicht.
denk 's na.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef koemleit het volgende:
vergeten nickname in te geven
waarom is dit dicht?
lijkt me een duidelijke klacht.
wat bedoel je daar meequote:
Het aantal views dat dat topic heeft.quote:
Dus naast de freaks die kicken op hun postcount zijn er ook weirdos die kicken op het aantal views dat hun topic krijgt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het aantal views dat dat topic heeft.
Na ben ik de moelijkste niet als die gewoon had gezegd kut neger ofzoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:58 schreef Teezie het volgende:
[..]
KANKER NEGER NIET OM MIJ TOPICS? IK D8 DAT WE IETS HADDEn
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:04 schreef donthate het volgende:
[..]
Na ben ik de moelijkste niet als die gewoon had gezegd kut neger ofzo
Of gewoon kanker daar heb ik geen problemen mee maar
Kanker neger
omdat het een random bash topic is. Vervan chinesen door belgen of duitsers en je kan een hele week vooruit....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik haat chinezen\
Waarom mag ik niet klagen over het feit dat ik een hekel aan Chinezen heb??
Het is chinezen, maar van duitsers of belgen heb ik niet zoveel last, maar van die schreeuwende en roggelende chinezen wel, ik woon bij de zaanse schans in de buurt, weet je hoe erg dat is?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat het een random bash topic is. Vervan chinesen door belgen of duitsers en je kan een hele week vooruit....
nee, en dat hoef ik ook helemaal niet te weten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is chinezen, maar van duitsers of belgen heb ik niet zoveel last, maar van die schreeuwende en roggelende chinezen wel, ik woon bij de zaanse schans in de buurt, weet je hoe erg dat is?
Dus jij haat ze ook?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, en dat hoef ik ook helemaal niet te weten.
Vind kut neger of kut zwarte anders klinken als kanker neger dat is een soort doodverwensen+huidskleur erbijquote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kut of kanker maakt ook niet veel uit he.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus jij haat ze ook?
Maar goed, ik zal het niet meer doen
is imho precies hetzelfde maar. So noted. Ik schrijf het in mijn schrift.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:10 schreef donthate het volgende:
[..]
Vind kut neger of kut zwarte anders klinken als kanker neger dat is een soort doodverwensen+huidskleur erbij![]()
Maar doe niet moelijk melde het alleen ff
Oke bedankt ieder gevalquote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is imho precies hetzelfde maar. So noted. Ik schrijf het in mijn schrift.
het is niet serieus. Het is onzin. En niet goed geschreven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Je buurvrouw haten
goed geschreven met een duidelijke klacht, dit is echt beter dan de gemiddelde topic in klb
En het is een serieuze klacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |