Gelukkig heb ik geen sex gehad met de vrouw die die piercing heeft gezetquote:Op maandag 11 januari 2010 08:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Als die allemaal een merkteken achter hebben gelaten in je schaamstreek zou ik ook niet echt meer kunnen genieten van de seks.

Respect voor de pijn, de moeite, de keuze.quote:Op maandag 11 januari 2010 06:42 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Hoezo RESPECT? Dat is nogal een groot woord... Respect heeft iets met eerbied te maken die men heeft voor iemands kwaliteiten, prestaties of vaardigheden. Ik zie even niet waarom iemand respect zou moeten hebben voor het feit dat iemand een stuk ijzer in der fluit laat jassen.

Sorry als het off-topic gaat (misschien nieuw topic waard), maar je wilt me toch niet zeggen dat je ook RESPECT hebt voor de volgende lui:quote:Op maandag 11 januari 2010 09:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Respect voor de pijn, de moeite, de keuze.
Zo heb ik ook respect voor vrouwen die kinderen krijgen, het lijkt me uiterst pijnlijk.

Je zou ook kunnen besluiten dat het feit dat iemand een piercing neemt geen reden is om GEEN respect voor iemand te hebben, maar dat is lastig?quote:Op maandag 11 januari 2010 09:52 schreef hexenwind het volgende:
. Dat de 'banananmensen' er aparte principes op na houden betekend niet dat wij elkaar ook maar moeten respecteren om het feit dat iemand zich in de oud ijzer bak gooit. Respect verdien je; dat pierce je niet.
Mja wie ben ik.

Dat is inderdaad lastig, want dan zou hij zijn eigen premisse -dat je respect moet verdienen- (en onderliggend dat iedereen begint met geen respect) falsificeren.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je zou ook kunnen besluiten dat het feit dat iemand een piercing neemt geen reden is om GEEN respect voor iemand te hebben, maar dat is lastig?

Sorry als dat fout overkomt. Het is niet zo dat ik geen respect heb omdat iemand een piercing heeft.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen besluiten dat het feit dat iemand een piercing neemt geen reden is om GEEN respect voor iemand te hebben, maar dat is lastig?

Zoals jij het nu stelt, zou je dat er ook buiten moeten houden en puur afgaan op het verdienen van het respect en niet op het kwijtraken van respect. Zoals hij over die piercing praat, raak je het dus kwijt.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastig, want dan zou hij zijn eigen premisse -dat je respect moet verdienen- (en onderliggend dat iedereen begint met geen respect) falsificeren.

Jeetje, we gaan te ver doordenkenquote:Op maandag 11 januari 2010 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoals jij het nu stelt, zou je dat er ook buiten moeten houden en puur afgaan op het verdienen van het respect en niet op het kwijtraken van respect. Zoals hij over die piercing praat, raak je het dus kwijt.
Er zal al een bepaalde mate van respect moeten zijn om te beginnen om meteen al respect kwijt te raken, dus wat jij zegt klopt niet

Ik heb geen foto's geplaatst hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 10:00 schreef El_Matador het volgende:
JB, had die foto's even achter een spoilertje gezet, ik ben aan het werk.![]()
Respect dat je er zo bij zou lopen, ja, waarom niet? Dat je het jezelf aandoet en dat durft. Ik durf het niet. Jij wel?
Ik val je niet aan, ik vond je woordkeus (iemand die in een bak ijzer is gevallen) niet bepaald respectvol.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:00 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Sorry als dat fout overkomt. Het is niet zo dat ik geen respect heb omdat iemand een piercing heeft.
Het is wel zo dat het feit dat iemand een piercing heeft mij niet ineens die persoon doet respecteren.
Snap je? Misschien fout overgekomen.
Kan toch niet zo zijn dat men maar respect moet hebben voor iedereen die een stuk ijzer in zijn genitalien doet zetten? Je hoeft me niet aan te vallen hoor, doe ik ook niet. Ik snap het alleen niet. Heb ook netjes mijn reply gegeven aan TS. Als ze dat wilt, dan prima. Maar dan INEENS respect moeten hebben voor die persoon? Ehm, misschien om tig andere redenen als ik persoon kende, maar niet ineens om die reden.

Ik doel idd op het tweede.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:08 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Jeetje, we gaan te ver doordenkenAllereerst denk ik dat een ieder anders denkt over respect. Voor mij persoonlijk vind ik dat mensen respect moeten verdienen ja. Dat staat verder los van iemand in zijn waarde laten en zo. Is dat zo gek? Ik kan toch niet zomaar jan-en-allemaal gaan respecteren? Terwijl ik ze niet ken? Nja, misschien is het een nuance: "Respecteer je buur." VS "Respect voor zijn heldendaden.". Nou ja, ik stop er verder over
. Het enige wat ik wou zeggen is, ter reply, dat een stuk ijzer mij niet ineens iemand meer doet respecteren.
Mijn gitaarleraar heb ik erg veel respect voor; voor zijn jarenlange toewijding. Hoe krachtig een aantal familieleden hun terminale ziekte droegen, daar heb ik respect voor. Voor Wilders, die zijn mond blijft opentrekken (al is het vaak achterlijk) daar heb ik respect voor (wil niet zeggen dat ik er op stem). Voor onbekenden op straat heb ik geen zodanig respect voor. Misschien als ik ze leer kennen. Wil niet zeggen dat ik hun gevoelens, privacy etc. niet zou respecteren. Twee verschillende dingen imo.

Zij wel denk ikquote:Op maandag 11 januari 2010 10:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mijn vriendin heeft er al best lang een. In het begin vond ik het wel grappig. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het ik het na een aantal keren geen toegevoegde waarde meer vind.

Ik denk dat de meeste mannen het gewoon nooit gezien hebben. Neutraal okee, maar dat negatief vind ik wat vreemd.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:13 schreef hexenwind het volgende:
Tja, de meningen (niet de mijne overigens, geen idee of je die gelezen hebt? page 1 geloof ik), lijken inderdaad neutraal met een negatieve connotatie. TS moet zich daar, zoals ze zelf al aangeeft dat te doen, ook niets van aantrekken. Een goed vriend van me geilt gewoon op zoiets. Hoe meer hoe beter.
Ik heb er niet zo heel veel voordeel van hoorquote:

Ben het niet met je eens, maar dat is een heel andere discussiequote:Op maandag 11 januari 2010 10:21 schreef speknek het volgende:
Ik vind een clitorispiercing een van de weinige piercings die wel okay is, omdat het nuttig kan zijn. Het geeft wel een sterk signaal af dat je assertief bent op seksgebied en pijn doorstaat om goede seks te krijgen; dat kan sommige mannen afschrikken. Voor de rest zijn tattoo's en piercings (same difference) voor paupers.

Dit dus.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:21 schreef speknek het volgende:
Ik vind een clitorispiercing een van de weinige piercings die wel okay is, omdat het nuttig kan zijn. Het geeft wel een sterk signaal af dat je assertief bent op seksgebied en pijn doorstaat om goede seks te krijgen; dat kan sommige mannen afschrikken. Voor de rest zijn tattoo's en piercings (same difference) voor paupers.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |