abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 januari 2010 @ 08:26:44 #101
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_76667339
Heb een keer een chick gehad met een clitpiercing. Was wel geil op een sletterige manier. Niet bepaald op een 'wat een leuke en charmante vrouw is dat' manier.
Ik wens je een dolfijne dag
  maandag 11 januari 2010 @ 08:29:12 #102
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76667366
Geef je neuker zn dagelijkse portie ijzer. Dan eet je toch gewoon spinazie
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 11 januari 2010 @ 08:30:22 #103
281941 Implo
Ontploft niet snel
pi_76667378
Is ook maar net hoe ze zich gedraagt he
pi_76667757
quote:
Op maandag 11 januari 2010 08:22 schreef speknek het volgende:

[..]

Als die allemaal een merkteken achter hebben gelaten in je schaamstreek zou ik ook niet echt meer kunnen genieten van de seks.
Gelukkig heb ik geen sex gehad met de vrouw die die piercing heeft gezet

Ik moet zeggen dat ik het wel wat treurig vind dat mensen er kennelijk een bepaald gedrag aan koppelen
Verder kijken dan je neus lang is blijkt voor sommigen erg moeilijk.

Het is een sieraad, geen karaktertrek
compact en kleverig.
  maandag 11 januari 2010 @ 09:40:00 #105
273890 hexenwind
NEE! Ik lust geen mayonaise!
pi_76668402
Dat is toch niet meer normaal. Da's ABnormaal.
pi_76668421
quote:
Op maandag 11 januari 2010 06:42 schreef hexenwind het volgende:

[..]

Hoezo RESPECT? Dat is nogal een groot woord... Respect heeft iets met eerbied te maken die men heeft voor iemands kwaliteiten, prestaties of vaardigheden. Ik zie even niet waarom iemand respect zou moeten hebben voor het feit dat iemand een stuk ijzer in der fluit laat jassen.
Respect voor de pijn, de moeite, de keuze.

Zo heb ik ook respect voor vrouwen die kinderen krijgen, het lijkt me uiterst pijnlijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 11 januari 2010 @ 09:52:58 #107
273890 hexenwind
pi_76668636
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Respect voor de pijn, de moeite, de keuze.

Zo heb ik ook respect voor vrouwen die kinderen krijgen, het lijkt me uiterst pijnlijk.
Sorry als het off-topic gaat (misschien nieuw topic waard), maar je wilt me toch niet zeggen dat je ook RESPECT hebt voor de volgende lui:

(RESPECT!!)

Ja respect...
Wat een moeite en pijn. Respect

Nou El_matador, ik weet niet hoor. Dat kostte vast allemaal veel moeite en pijn. Ik kan niet echt inzien waar hier RESPECT om de hoek moet komen kijken. Jas je lichaam vol met ijzer om respect te verdienen? Kom op zeg. Dat de 'banananmensen' er aparte principes op na houden betekend niet dat wij elkaar ook maar moeten respecteren om het feit dat iemand zich in de oud ijzer bak gooit. Respect verdien je; dat pierce je niet.

Ik denk dat jij een beetje vreemd idee hebt over respect. Mja wie ben ik. Gelukkig zijn we allemaal anders he. Ik kan me heus wel iets voorstellen als iemand zijn lichaam erg mooi weet te maken met kleding, kleur, eventueel tattoo's en piercings enz. Ik kan me zelfs voorstellen dat ware liefhebbers van expressionisme (of exotische culturen, whatever) daar onderling respect voor hebben. Maar omdat iemand een stuk ijzer in der fluit jast, heb ik daar echt niet om DIE reden respect voor hoor.
pi_76668703
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:52 schreef hexenwind het volgende:

. Dat de 'banananmensen' er aparte principes op na houden betekend niet dat wij elkaar ook maar moeten respecteren om het feit dat iemand zich in de oud ijzer bak gooit. Respect verdien je; dat pierce je niet.

Mja wie ben ik.
Je zou ook kunnen besluiten dat het feit dat iemand een piercing neemt geen reden is om GEEN respect voor iemand te hebben, maar dat is lastig?
compact en kleverig.
  maandag 11 januari 2010 @ 09:58:01 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_76668771
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je zou ook kunnen besluiten dat het feit dat iemand een piercing neemt geen reden is om GEEN respect voor iemand te hebben, maar dat is lastig?
Dat is inderdaad lastig, want dan zou hij zijn eigen premisse -dat je respect moet verdienen- (en onderliggend dat iedereen begint met geen respect) falsificeren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_76668826
JB, had die foto's even achter een spoilertje gezet, ik ben aan het werk.

Respect dat je er zo bij zou lopen, ja, waarom niet? Dat je het jezelf aandoet en dat durft. Ik durf het niet. Jij wel?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 11 januari 2010 @ 10:00:53 #111
273890 hexenwind
pi_76668854
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Sorry als dat fout overkomt. Het is niet zo dat ik geen respect heb omdat iemand een piercing heeft.
Het is wel zo dat het feit dat iemand een piercing heeft mij niet ineens die persoon doet respecteren.
Snap je? Misschien fout overgekomen.

Kan toch niet zo zijn dat men maar respect moet hebben voor iedereen die een stuk ijzer in zijn genitalien doet zetten? Je hoeft me niet aan te vallen hoor, doe ik ook niet. Ik snap het alleen niet. Heb ook netjes mijn reply gegeven aan TS. Als ze dat wilt, dan prima. Maar dan INEENS respect moeten hebben voor die persoon? Ehm, misschien om tig andere redenen als ik persoon kende, maar niet ineens om die reden.
pi_76668924
Mijn vriendin heeft er al best lang een. In het begin vond ik het wel grappig. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het ik het na een aantal keren geen toegevoegde waarde meer vind.
pi_76668946
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:58 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is inderdaad lastig, want dan zou hij zijn eigen premisse -dat je respect moet verdienen- (en onderliggend dat iedereen begint met geen respect) falsificeren.
Zoals jij het nu stelt, zou je dat er ook buiten moeten houden en puur afgaan op het verdienen van het respect en niet op het kwijtraken van respect. Zoals hij over die piercing praat, raak je het dus kwijt.

Er zal al een bepaalde mate van respect moeten zijn om te beginnen om meteen al respect kwijt te raken, dus wat jij zegt klopt niet
compact en kleverig.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:08:19 #114
273890 hexenwind
pi_76669053
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Zoals jij het nu stelt, zou je dat er ook buiten moeten houden en puur afgaan op het verdienen van het respect en niet op het kwijtraken van respect. Zoals hij over die piercing praat, raak je het dus kwijt.

Er zal al een bepaalde mate van respect moeten zijn om te beginnen om meteen al respect kwijt te raken, dus wat jij zegt klopt niet
Jeetje, we gaan te ver doordenken Allereerst denk ik dat een ieder anders denkt over respect. Voor mij persoonlijk vind ik dat mensen respect moeten verdienen ja. Dat staat verder los van iemand in zijn waarde laten en zo. Is dat zo gek? Ik kan toch niet zomaar jan-en-allemaal gaan respecteren? Terwijl ik ze niet ken? Nja, misschien is het een nuance: "Respecteer je buur." VS "Respect voor zijn heldendaden.". Nou ja, ik stop er verder over . Het enige wat ik wou zeggen is, ter reply, dat een stuk ijzer mij niet ineens iemand meer doet respecteren. Mijn gitaarleraar heb ik erg veel respect voor; voor zijn jarenlange toewijding. Hoe krachtig een aantal familieleden hun terminale ziekte droegen, daar heb ik respect voor. Voor Wilders, die zijn mond blijft opentrekken (al is het vaak achterlijk) daar heb ik respect voor (wil niet zeggen dat ik er op stem). Voor onbekenden op straat heb ik geen zodanig respect voor. Misschien als ik ze leer kennen. Wil niet zeggen dat ik hun gevoelens, privacy etc. niet zou respecteren. Twee verschillende dingen imo. Een piercing, dat haalt mij niet over die streep om ineens te zeggen: "Jeetje, RESPECT zeg!".
pi_76669115
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:00 schreef El_Matador het volgende:
JB, had die foto's even achter een spoilertje gezet, ik ben aan het werk.

Respect dat je er zo bij zou lopen, ja, waarom niet? Dat je het jezelf aandoet en dat durft. Ik durf het niet. Jij wel?
Ik heb geen foto's geplaatst hoor
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:00 schreef hexenwind het volgende:

[..]

Sorry als dat fout overkomt. Het is niet zo dat ik geen respect heb omdat iemand een piercing heeft.
Het is wel zo dat het feit dat iemand een piercing heeft mij niet ineens die persoon doet respecteren.
Snap je? Misschien fout overgekomen.

Kan toch niet zo zijn dat men maar respect moet hebben voor iedereen die een stuk ijzer in zijn genitalien doet zetten? Je hoeft me niet aan te vallen hoor, doe ik ook niet. Ik snap het alleen niet. Heb ook netjes mijn reply gegeven aan TS. Als ze dat wilt, dan prima. Maar dan INEENS respect moeten hebben voor die persoon? Ehm, misschien om tig andere redenen als ik persoon kende, maar niet ineens om die reden.
Ik val je niet aan, ik vond je woordkeus (iemand die in een bak ijzer is gevallen) niet bepaald respectvol.
Natuurlijk heb je geen respect voor iemand omdat ie zoiets doet, tenminste, dat vind ik dan, maar ik vind het erop lijken dat er hier geroepen wordt: iedereen die een piercing heeft daar is een slet en dat soort dingen.

Dat is een vooroordeel en een belediging die weinig van respect getuigt en eerder aangeeft dat iemand met piercing GEEN respect zou verdienen en dat is ook weer wat kort door de bocht.

Overigens vind ik het als je jezelf zo vol kliedert ook niks en dan vraag ik me af wat er mis is met die persoon dus ik doe het ook, maar niet om 1 piercing.
compact en kleverig.
pi_76669198
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:08 schreef hexenwind het volgende:

[..]

Jeetje, we gaan te ver doordenken Allereerst denk ik dat een ieder anders denkt over respect. Voor mij persoonlijk vind ik dat mensen respect moeten verdienen ja. Dat staat verder los van iemand in zijn waarde laten en zo. Is dat zo gek? Ik kan toch niet zomaar jan-en-allemaal gaan respecteren? Terwijl ik ze niet ken? Nja, misschien is het een nuance: "Respecteer je buur." VS "Respect voor zijn heldendaden.". Nou ja, ik stop er verder over . Het enige wat ik wou zeggen is, ter reply, dat een stuk ijzer mij niet ineens iemand meer doet respecteren. Mijn gitaarleraar heb ik erg veel respect voor; voor zijn jarenlange toewijding. Hoe krachtig een aantal familieleden hun terminale ziekte droegen, daar heb ik respect voor. Voor Wilders, die zijn mond blijft opentrekken (al is het vaak achterlijk) daar heb ik respect voor (wil niet zeggen dat ik er op stem). Voor onbekenden op straat heb ik geen zodanig respect voor. Misschien als ik ze leer kennen. Wil niet zeggen dat ik hun gevoelens, privacy etc. niet zou respecteren. Twee verschillende dingen imo.
Ik doel idd op het tweede.
In beginsel heeft iemand een bepaalde mate van respect, wij noemen het gewoon anders
compact en kleverig.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:13:47 #117
273890 hexenwind
pi_76669202
Tja, de meningen (niet de mijne overigens, geen idee of je die gelezen hebt? page 1 geloof ik), lijken inderdaad neutraal met een negatieve connotatie. TS moet zich daar, zoals ze zelf al aangeeft dat te doen, ook niets van aantrekken. Een goed vriend van me geilt gewoon op zoiets. Hoe meer hoe beter.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:14:04 #118
281941 Implo
Ontploft niet snel
pi_76669209
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mijn vriendin heeft er al best lang een. In het begin vond ik het wel grappig. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het ik het na een aantal keren geen toegevoegde waarde meer vind.
Zij wel denk ik
  maandag 11 januari 2010 @ 10:15:55 #119
273890 hexenwind
pi_76669246
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:14 schreef Implo het volgende:

[..]

Zij wel denk ik
Het is ook LETTERLIJK "toegevoegde waarde" he? haha
pi_76669310
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:13 schreef hexenwind het volgende:
Tja, de meningen (niet de mijne overigens, geen idee of je die gelezen hebt? page 1 geloof ik), lijken inderdaad neutraal met een negatieve connotatie. TS moet zich daar, zoals ze zelf al aangeeft dat te doen, ook niets van aantrekken. Een goed vriend van me geilt gewoon op zoiets. Hoe meer hoe beter.
Ik denk dat de meeste mannen het gewoon nooit gezien hebben. Neutraal okee, maar dat negatief vind ik wat vreemd.
En volgens mij wordt dat meer gevoed door het beeld dat ze van vrouwen met een piercing hebben dan door de piercing zelf.
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:14 schreef Implo het volgende:

[..]

Zij wel denk ik
Ik heb er niet zo heel veel voordeel van hoor
compact en kleverig.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:21:51 #121
8369 speknek
Another day another slay
pi_76669394
Ik vind een clitorispiercing een van de weinige piercings die wel okay is, omdat het nuttig kan zijn. Het geeft wel een sterk signaal af dat je assertief bent op seksgebied en pijn doorstaat om goede seks te krijgen; dat kan sommige mannen afschrikken. Voor de rest zijn tattoo's en piercings (same difference) voor paupers.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_76669450
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:21 schreef speknek het volgende:
Ik vind een clitorispiercing een van de weinige piercings die wel okay is, omdat het nuttig kan zijn. Het geeft wel een sterk signaal af dat je assertief bent op seksgebied en pijn doorstaat om goede seks te krijgen; dat kan sommige mannen afschrikken. Voor de rest zijn tattoo's en piercings (same difference) voor paupers.
Ben het niet met je eens, maar dat is een heel andere discussie

En ik heb maar 1 man gehad sinds mn piercing, dus ik heb geen idee of het andere mannen afschrikt. Ik kan het me niet zo goed voorstellen, ik ben gewoon nog steeds mezelf en het is over het algemeen niet het eerste wat ik zeg in een gesprek
compact en kleverig.
  maandag 11 januari 2010 @ 10:38:56 #123
281941 Implo
Ontploft niet snel
pi_76669828
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:21 schreef speknek het volgende:
Dit dus.
pi_76674582
jullie zouden eens moeten weten wat heel veel zakenmannen en vrouwen stiekem onder hun nettte dure pakken dragen...
denk ook aan advocaten, rechters, ministers...zal me niet verbazen als per ongeluk naar buiten komt dat balkenende tepelpiercings of een PA heeft...

[ Bericht 40% gewijzigd door non_limited op 11-01-2010 13:09:30 ]
  maandag 11 januari 2010 @ 13:06:10 #125
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_76674963
Mijn ex had er 1.

Ik vond het wel geinig. Zijzelf vond het leuker dan ik in ieder geval, wat prima is, haar lichaam, haar genot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')