toch voor vandaag even afgezien van bestellen...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ahjah, ik zie 't.
Tof inderdaad. Gelukkig tot 31 maart beschikbaar
Da's ook handig jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
toch voor vandaag even afgezien van bestellen...
bedrijf waar me pa bij werkt is MS gold partner, die kan mogelijk wel software leveren
Ben druk bezig met mijn treinenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:42 schreef phluphy het volgende:
En wat zijn jullie allemaal stil? Druk met werk en/of nieuwe gadgets?
Dat is statistisch niet echt bijzonder ofzoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:48 schreef mschol het volgende:
ben alweer oom
(nu een nichtje, van m'n broer & zijn vrouw)
iets heel aparts: mijn pa gokt altijd wat het wordt (meisje/jongen) en van de 6 heeft hij er nu (volgens mij) 4 goed geraden
En hoe noemen ze jou: Oom Mschol?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:48 schreef mschol het volgende:
ben alweer oom
(nu een nichtje, van m'n broer & zijn vrouw)
iets heel aparts: mijn pa gokt altijd wat het wordt (meisje/jongen) en van de 6 heeft hij er nu (volgens mij) 4 goed geraden
nee idee iets meer dan de helftquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is statistisch niet echt bijzonder ofzo
laat ik het (nu ik het heb nagevraagd) wel apart maken..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is statistisch niet echt bijzonder ofzo
Nee. Kost me wel 11 dagen vakantie, maar aangezien ik deze nog had van vorig jaar, is 't mooi op nuquote:
ow je hebt gewoon verlof opgenomen..quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee. Kost me wel 11 dagen vakantie, maar aangezien ik deze nog had van vorig jaar, is 't mooi op nu.
Ga de volgende week en week daarop volledig storten op het klussen in huis, en dan vooral de keuken. Wil die wel een keertje af hebben...
11 dagen vakantie opnemen om één dag eerder weekend te hebben? Wat voor beul werk jij voorquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee. Kost me wel 11 dagen vakantie, maar aangezien ik deze nog had van vorig jaar, is 't mooi op nu.
Ga de volgende week en week daarop volledig storten op het klussen in huis, en dan vooral de keuken. Wil die wel een keertje af hebben...
Preciesquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ow je hebt gewoon verlof opgenomen..
Ernstig hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 07:11 schreef Bart het volgende:
[..]
11 dagen vakantie opnemen om één dag eerder weekend te hebben? Wat voor beul werk jij voor
't Is zeker niet drama, MM moet sowieso zich houden aan de garantiebepalingen van de fabrikant, en daarnaast heb je altijd de keuze om naar MM of direct de fabrikant aan te spreken als je van je garantie gebruik wilt maken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:30 schreef Thrilled het volgende:
Dag heren uit DIG.. ik ben op zoek naar een laptop en ik zie dat mediamarkt een 19% btw korting weekend heeft, maar nu vroeg ik me af of er hier mensen zeggen dat het 100% drama is bij MM of dat je er (mits je goed zoekt) best wel goede laptops vandaan kan plukken? Ik bedoel, die prijzen trekken mij best wel, maar ik hoor veel verhalen over MM… wat jullie?
Ik koop wel meer bij de MM (echter nooit hardware, wel randapparatuur). Zelf nooit problemen gehad met garantie of omruilen ofzo, was nooit een probleem. Al twee keer binnen 14 dagen zonder goede reden (defecten ofzo) wat teruggebracht, zonder gezeur geld terug gekregen. Ook drie keer DOA, eentje wilde ik een nieuw apparaat, geen probleem, een keer wilde ik een ander beter apparaat, kreeg gewoon korting, en een keer geld terug, was ook geen probleem. Genoeg ervaring dus, waarvan geen enkele slechtequote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:30 schreef Thrilled het volgende:
Dag heren uit DIG.. ik ben op zoek naar een laptop en ik zie dat mediamarkt een 19% btw korting weekend heeft, maar nu vroeg ik me af of er hier mensen zeggen dat het 100% drama is bij MM of dat je er (mits je goed zoekt) best wel goede laptops vandaan kan plukken? Ik bedoel, die prijzen trekken mij best wel, maar ik hoor veel verhalen over MM… wat jullie?
Wat een stelletje moffenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:45 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)en-beboet-bazin.html
schandalig...
juridisch is er niets aan op te merken? jah right...
ALS hij dan een gevaar vormt schiet je em af..
ik neem aan dat de boete geschrapt wordt (en nog mooier: de politie moet x (hoog) bedrag betalen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |