Toffe auto gezochtquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:07 schreef Cothen het volgende:
Gisteren te horen gekregen dat de auto van mijn vriendin een enkeltje sloop krijgt![]()
hij was dermate slecht dat de mannen van de garage na een paar minuten al gestopt zijn met controleren
Nou, succes met het vinden van een niet-bestaande autoquote:
En de aardappels?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:27 schreef Cothen het volgende:
Wilde ik vanmiddag het restantje aardappelen van gister gaan bakken () als lunch, komt opeens de afzuiger naar beneden zeilen
Met als gevolg dat ik de hele middag bezig geweest ben met het maken van een nieuwe contructie om de afzuiger aan op te hangen.
Maar, hij hangt nu een stuk steviger dan ooit te voren.![]()
Stevige bouten in de muur en een extra drager tussen het keukenkastje en de muur aan de zijkant van de keuken. Nu nog een mooi plankje ervoor en je ziet er niks meer van.
Goede vraag, dat wil ik ook weten!quote:
Nou ja, ik moet ook werken, én ik ben ook een beetje grieperig+snipverkoudenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef phluphy het volgende:
[..]
Goede vraag, dat wil ik ook weten!![]()
Bah ik moet morgen werken. Eigenlijk zou ik al weekend gehad moeten hebben, maar afgelopen maandag heb ik me spontaan aangeboden om in te springen omdat een collega vrij had genomen.
Mén, wat heb ik daar nu spijt van!![]()
Dat is wel heel sneu, ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet ook werken, én ik ben ook een beetje grieperig+snipverkouden
Dus je mag niet klagen!
Die smaakte heerlijk (die heb ik natuurlijk eerst afgebakken en daarna opgegeten, op een lege maag kan ik niet denken en werken)quote:
Ik meende dat dit tegenwoordig niet meer hoefde? Maf hoor, die tegenstrijdige adviezen eerst.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:59 schreef mschol het volgende:
telefoon is binnen
nu niet mee spelen, eerst laten laden voor min 12h is het advies...
mja... ik ga morgenochtend wel mee spelen..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik meende dat dit tegenwoordig niet meer hoefde? Maf hoor, die tegenstrijdige adviezen eerst.
En overigens, je kunt er toch wel al mee spelen als je 'm aan netstroom hangt?
Hoe dan ook: VEEL PLEZIER ERMEE!
En wat is er nou zo bijzonder aan deze telefoon? Waarom wil je nou specifiek deze hebben?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
mja... ik ga morgenochtend wel mee spelen..
wordt iig wel aangeraden bij deze telefoon em goed op te laden (dus lekker lang), er komen nog wel eens rare batterijen mee, met lang opladen & goed leeglaten lopen de eerste paar keer schijn je de levensduur van dat ding te verlengen
(volgens gathering.tweakers.net, ik geloof hun wel)
en thnx..
kost een paar duiten (559, incl screenprotector) maar dan heb je ook wat
new vs oud:
[ afbeelding ] (let niet op mijn foto kunsten, die zijn niet geweldig)
Fred op feestje:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:08 schreef Cothen het volgende:
twee tafels, die door een meetfout 2cm in hoogte verschillen
en bevalt dat nou, zo'n e-reader?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:36 schreef phluphy het volgende:
* phluphy zit te klooien met 'r e-reader
Ja, echt wel!quote:
Waar haal je die boeken dan vandaan?quote:Op zondag 17 januari 2010 13:31 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, echt wel!Ik heb de Bebook mini, die kan veel bestandstypen lezen, ook mp3, en de geluidskwaliteit is prima. Ik vind het een ideaal ding. Makkelijk vast te houden, fijn (rustig) beeld, en altijd voldoende boeken bij je.
Als ik straks op vakantie ga hoef ik me niet meer blauw te zeulen aan al die boeken!
En jij? Lekker aan het spelen met je phone?
voor vakantie is het idd ideaal als je veel leestquote:Op zondag 17 januari 2010 13:31 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, echt wel!Ik heb de Bebook mini, die kan veel bestandstypen lezen, ook mp3, en de geluidskwaliteit is prima. Ik vind het een ideaal ding. Makkelijk vast te houden, fijn (rustig) beeld, en altijd voldoende boeken bij je.
Als ik straks op vakantie ga hoef ik me niet meer blauw te zeulen aan al die boeken!
En jij? Lekker aan het spelen met je phone?
Veel Engelstalige boeken zijn gratis te downloaden op diverse sites.quote:
Kopen ga ik natuurlijk niet doen, en Engels hoef ik ook nietquote:Op zondag 17 januari 2010 13:39 schreef phluphy het volgende:
[..]
Veel Engelstalige boeken zijn gratis te downloaden op diverse sites.
Nederlandse -gratis- boeken zijn ook op diverse plaatsen te downloaden, met name nieuwe schrijvers die zich willen profileren.
Verder kun je bij bol.com de meeste boeken ook digitaal kopen, zijn dan meestal 5 euro of zo goedkoper dan de papieren vorm. (Naast bol.com zijn er nog wel meer aanbieders).
Een lijstje (betaalde en gratis):
www.bol.com
www.vanstockum.nl
www.ebook.nl
www.selexyzebooks.nl
www.boekhandel.org
www.schaduwschrijvers.nl
En verder wissel je -per email- boeken uit met andere e-book bezitters.
Geen idee, ik heb me daar nog nooit echt in verdiept. Via-via heb ik wat titels gekregen dus voorlopig (vakantie binnenkort) kan ik vooruit. Verder denk ik dat ik zo nu en dan een boek koop, net zoals ik deed toen ik nog papieren boeken kocht. Als je de diverse sites een beetje in de gaten houdt, zijn er best veel boeken te koop voor 10 of 15 euro. Dat kan ik nog wel missen.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Kopen ga ik natuurlijk niet doen, en Engels hoef ik ook niet. Maar het aanbod van boeken in het gratis circuit, is dat nog wel aardig? Of heb je dan echt alleen maar van die wazige schrijvers en boeketreeksen?
Mja, 10 of 15 euro vind ik wel prijzig in vergelijking met een gratis boek uit de bieb...quote:Op zondag 17 januari 2010 13:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb me daar nog nooit echt in verdiept. Via-via heb ik wat titels gekregen dus voorlopig (vakantie binnenkort) kan ik vooruit. Verder denk ik dat ik zo nu en dan een boek koop, net zoals ik deed toen ik nog papieren boeken kocht. Als je de diverse sites een beetje in de gaten houdt, zijn er best veel boeken te koop voor 10 of 15 euro. Dat kan ik nog wel missen.
Voor bijvoorbeeld Astraweb/Giganews etc zou je geen problemen moeten hebben als je een account voor Usenet aan wilt vragen.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:54 schreef phluphy het volgende:
Ter aanvulling: wanneer je op nieuwsgroepen geabonneerd bent, kun je heeeeeeeeeeeeeeel veel boeken gratis downloaden.
Ik heb dit geprobeerd, maar kreeg problemen door mijn buitenlandse ip adres.
Ik zal de linkjes zo even terugzoeken.
Mag ik je complimenteren met je acurate kenns van nieuwsgroepen? Menig vrouwspersoon kan hier nog wat van leren.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:56 schreef phluphy het volgende:
nieuwsgroepenprovider: Eweka (www.eweka.nl). Dat kost 1,30 per 24 uur of ongeveer 7 euro voor een hele maand.
hier kan je alles lezen hoe het werkt: http://www.binaries4all.nl/
Dank je wel voor het compliment, maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik getipt was door een hele aardige FOK!ker. Al moet ik zeggen dat ik installatie, configuratie etc. wel helemaal zelf heb gedaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:33 schreef Cothen het volgende:
[..]
Mag ik je complimenteren met je acurate kenns van nieuwsgroepen? Menig vrouwspersoon kan hier nog wat van leren.![]()
Foto's als het klaar is!quote:* Cothen heeft gisteren 3 Fokkers bezocht en 450km afgelegd
(en dat allemaal voor 1 krat bier en een paar euro)
Maar ik heb nu wel (bijna) genoeg ruimte om een modelspoorbaan te bouwen![]()
en die oneffenheid in de tafels maak je zeker een heuvel van?quote:Op maandag 18 januari 2010 09:33 schreef Cothen het volgende:
Maar ik heb nu wel (bijna) genoeg ruimte om een modelspoorbaan te bouwen![]()
Echte mannen lossen dat soort dingen gewoon op met bierviltjes!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
en die oneffenheid in de tafels maak je zeker een heuvel van?
Echte vrouwen zouden dat oplossen met een schuurmachine!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Echte mannen lossen dat soort dingen gewoon op met bierviltjes!
Een wat?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:26 schreef phluphy het volgende:
[..]
Echte vrouwen zouden dat oplossen met een schuurmachine!
QFTFTWWTFBBQ!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |