Leuke reacties allemaal!
kvdv, foto's van baasjes met honden is ook een leuk project, leuk gedaan! Ik denk dat je gelijk hebt dat het na een tijdje steeds makkelijker wordt om mensen te vragen.
EnGodZagDatHetGoedWas, ik denk dat je een punt hebt dat het in het buitenland makkelijker is om contact te leggen, daar ben je sowieso toch al de toerist met camera. Het lastige is dat de bedoeling is dat je iets over je onderwerp kan opschrijven: waar gaat deze persoon naar toe, waar is hij mee bezig in z'n leven, etc. Dat wordt hier erg moeilijk qua communicatie, maar ik ga toch maar hier beginnen denk ik. Wou vandaag eigenlijk de eerste foto maken, maar ik was teveel chicken

Iedereen leek zo gehaast op straat, het was ook erg koud, het voelde echt of ik die mensen zou lastigvallen. Ik denk dat ik het morgen weer probeer en dan een meisje van mijn leeftijd probeer, lijkt me het makkelijkst.
Ik zal hier posten als ik over die drempel heen ben! Lijkt me leuk om ook de foto's van andere Fok!kers te zien als jullie hier toevallig ook mee beginnen.