even testenquote:
Dat zijn nieuwetijdsindigosterrenkinderen! Die leiden de weg!quote:Op zondag 10 januari 2010 08:29 schreef Pinterman het volgende:
Ik haat de vroeg wijze, snotneuzerige koters juist het allermeest. Van die midgets met kutantwoorden op elke vraag; wiens ouders ze net iets te vaak hebben verteld dat ze slim en speciaal zijn (maar in feite rood haar hebben, te klein zijn, en gepest worden in de klas)
zoveelste topic hierover?quote:Op zondag 10 januari 2010 04:47 schreef Hechter het volgende:
.. bijna alle kinderen. Sommigen zijn vroeg wijs, welopgevoed, schoon en lief. De meesten echter niet. In de winkel zie ik constant koters drammen, gillen, trekken aan de kleren van hun ouders. Hun schelle piepstemmetjes die uit hun smerige met chocolade omgeven mondjes komen, waar maar liefst 10 tanden missen en een grote mensen tand als een gedrocht naar voren steekt. Hun vieze handjes. Hun kleine magere lichaampjes. Of juist veel te dik. Ik weet niet. Ik haat de meeste kinderen echt.
nee, dit is nou juist WEL een terechte klacht die niet gebaseerd is op een eenmalig ietsquote:Op donderdag 8 april 2010 11:06 schreef najazeg het volgende:
[..]
zoveelste topic hierover?
pfff
ga je ergens anders druk over maken
van dat opvoedbewijs heb je zeker gelijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dit is nou juist WEL een terechte klacht die niet gebaseerd is op een eenmalig iets.
Kinderen ansich zijn altijd wel het hetzelfde, maar het breinloze tuig dat tegenwoordig ouders heet zou preventief geruimd moeten worden.
Ik bedoel, in een supermarkt in discussie gaan met je koter, spoor je wel!? Die larf heeft gewoon te doen wat je zegt, niet goedschiks dan maar kwaadschiks.
Vriendin van me was op een begrafenis vorige week, begint zo'n blaag een beetje te kleppen en te klieren, echt als ik dat had gedaan op die leeftijd had ik meteen in het naastliggende graf gelegen, en dat WIST ik. Maar nee, deze "ouders" vonden het er nou eenmaal bijhoren...
Kinderen zijn kinderen, de ouders zouden een "rijbewijs"moeten halen...
Ah, daar waren ze al, de indigokinderenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat zijn nieuwetijdsindigosterrenkinderen! Die leiden de weg!
true! En dat brengt me dus weer bij mijn vorige post. Omdat ze om hun heen dat respect niet zien leren ze dat ook niet en zijn ze niet respectvol naar anderen.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:19 schreef snakelady het volgende:
Hoe kunnen mensen verwachten dat kinderen respect hebben voor anderen terwijl het respect in zijn algemeen al haast is verdwenen?
Iedereen zeikt wel over kinderen maar volwassenen zijn tegenwoordig ook enorm asociaal en kunnen niks meer hebben van elkaar.
Goed gezegd.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:19 schreef snakelady het volgende:
Hoe kunnen mensen verwachten dat kinderen respect hebben voor anderen terwijl het respect in zijn algemeen al haast is verdwenen?
Iedereen zeikt wel over kinderen maar volwassenen zijn tegenwoordig ook enorm asociaal en kunnen niks meer hebben van elkaar.
En de "onbewust asociaal gedrag" reclame ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goed gezegd.
En die reclame van SIRE, "Aardige mensen, hoe ga je er mee om." zegt al meer dan genoeg over het aso-gehalte van het volk hier.
Inderdaad ja! Dat was wel rasechte 100% pure faal. Mensen weten heel goed wat aso is en wat niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
En de "onbewust asociaal gedrag" reclame ook.
als of mijn gevoel kan pratenquote:Op zondag 10 januari 2010 04:47 schreef Hechter het volgende:
.. bijna alle kinderen. Sommigen zijn vroeg wijs, welopgevoed, schoon en lief. De meesten echter niet. In de winkel zie ik constant koters drammen, gillen, trekken aan de kleren van hun ouders. Hun schelle piepstemmetjes die uit hun smerige met chocolade omgeven mondjes komen, waar maar liefst 10 tanden missen en een grote mensen tand als een gedrocht naar voren steekt. Hun vieze handjes. Hun kleine magere lichaampjes. Of juist veel te dik. Ik weet niet. Ik haat de meeste kinderen echt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |