Gaat best hard met 1.300 dierenquote:Op zondag 10 januari 2010 02:24 schreef Nonneke het volgende:
nou die zullen voorlopig geen handdoeken tekort komen![]()
We proberen op het moment een andere datum te prikken, maar opsturen kan altijd nog hoor; we gaan later in het jaar heus wel weer een keer, dus mocht je 'te laat' zijn, dan bewaar ik ze gewoon.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:12 schreef thijs1994 het volgende:
Tot hoelang is de actie verlengd?? Want dan wil ik graag ook nog een bijdrage opsturen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:13 schreef eNaSnI het volgende:
* eNaSnI zegt: 'Goed bezig!!'
Zoek je zoiets? http://www.linnenoutlet.n(...)850+x+100+cm%29.aspx
Wellicht leuk om er een paar met een FOK!-logo uit te rusten? http://www.mijnhanddoek.nl/
Hmm er staan alleen geen prijzen bij die groothandel en de minimale afname van een geborduurd badlaken 70x140 is 120 stuks. Ik denk dat dat iets meer kost als dat ik in gedachten hebquote:Op zondag 10 januari 2010 11:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We proberen op het moment een andere datum te prikken, maar opsturen kan altijd nog hoor; we gaan later in het jaar heus wel weer een keer, dus mocht je 'te laat' zijn, dan bewaar ik ze gewoon.
[..]Dat zou grappig zijn!
In Utrecht ben ik helemaal niet thuis, dus als je ze in een doosje zou willen doen en toesturen, dan heel graagquote:Op zondag 10 januari 2010 14:27 schreef tummeke het volgende:
Wij zijn na verhuizing hier hard bezig de kasten uit te mesten.. Daarbij hebben we zeker nog een stuk of 10 handdoeken over.
Dus bij deze hier nog een berg handdoeken voor dit mooie doel
Matrasovertrekken en theedoeken hebben we misschien ook nog wel over.
Wat is handiger? Ophalen (utrecht) of versturen?
Ben wel benieuwdquote:Op zondag 10 januari 2010 14:39 schreef sanger het volgende:
Wij kopen als bedrijf best veel linnengoed e.d. in Polen. Daar zijn de prijzen een stuk lagerAls je wilt kan ik weleens kijken wat handdoeken daar doen?
Mocht je ruimte tekort komen dan wil ik, mocht datum en tijd mij passen, ook wel rijden. Grote station tot mijn beschikking. Spaart weer kosten voor de Boedelbak uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |