abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76625151
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:22 schreef Sorella het volgende:
Wat ik begrepen heb is dat het vlooienspul wat bij de dierenwinkel ligt minder goed werkt tegen vlooienspul wat bij de dierenarts vandaan komt.
Wat bij een dierenarts niet goed meer werkt komt daarna in de dierenwinkel terecht.
Ik weet niet waar je die info vandaan haalt, maar het is echt onzin.
Dat zouden dierenartsen je willen doen geloven, omdat zij behoorlijk verdienen aan het spul, maar feitelijk is het exact hetzelfde spul als in de dierenwinkels verkrijgbaar is (kijk maar eens naar de actieve stoffen). Veel producenten maken een verpakking voor dierenartsen en een verpakking voor dierenwinkels waarbij de eerste zakelijker en professioneler oogt dan de tweede. De inhoud is echter exact hetzelfde. .

Ow en c_c, vlooiendruppels en snoepjes, etc kun je altijd via mij regelen, stuur ik zo naar je op.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_76625293
We spelen het filmpje en Rebel rent meteen naar alle ramen om te kijken waar die kat is, in full attack mode.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_76625658
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:15 schreef Misstique het volgende:
We spelen het filmpje en Rebel rent meteen naar alle ramen om te kijken waar die kat is, in full attack mode.
Hier hetzelfde!!
  zondag 10 januari 2010 @ 11:55:03 #29
105263 Litso
Interlectueel.
pi_76626414
Tiek, ik vind jouw info betrouwbaar genoeg . Zo'n pakketje neem ik graag aan, trouwens. Jullie snoepjes verkoopt mijn dierenwinkel niet . En dan twee kuurtjes ofzo? .
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  zondag 10 januari 2010 @ 11:56:21 #30
105263 Litso
Interlectueel.
pi_76626469
C_c hier, trouwens .
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  zondag 10 januari 2010 @ 12:40:24 #31
252930 M0nr03
seriously?!
pi_76628214
heel topic gemist, het is een kater!
hij doet het goed! voor izzy!
pi_76628762
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:55 schreef Litso het volgende:
Tiek, ik vind jouw info betrouwbaar genoeg . Zo'n pakketje neem ik graag aan, trouwens. Jullie snoepjes verkoopt mijn dierenwinkel niet . En dan twee kuurtjes ofzo? .
Is prima, ik zal maandag een leuk pakketje samenstellen.
Misschien 2 anti-stress banden erbij doen zodat die 2 als ze bij elkaar zijn wat rustiger zijn (is op basis van natuurlijke pheromonen, niks chemisch ).
pi_76628989
tvp
pi_76629007
Leuk ! Zijn we blij mee .
Het is nog steeds blazen en grommen en af en toe slaan naar elkaar. Maar goed, dat hoort erbij.
pi_76629046
Heh shit, ik heb deel 2 gemist * Leintjeuh nalezen gaat
pi_76629065
It's a boy En wat gaat het goed zo
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_76629157
quote:
Op zondag 10 januari 2010 07:21 schreef JJH het volgende:
Een meneertjespoes.

Wat een Suske en Wiske TT trouwens.

tvp
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_76629293
quote:
Op zondag 10 januari 2010 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Leuk ! Zijn we blij mee .
Komt goed. .
quote:
Het is nog steeds blazen en grommen en af en toe slaan naar elkaar. Maar goed, dat hoort erbij.
Kijk je wel uit dat je er niet tussen staat? .
pi_76629381
quote:
Op zondag 10 januari 2010 13:09 schreef Misstique het volgende:

[..]

Komt goed. .
[..]

Kijk je wel uit dat je er niet tussen staat? .
Nou, ze zijn beide niet agressief naar ons toe gelukkig. Alleen Noah blaast nu wel als hij mid-attack is en we 'm optillen en wegdoen. En 'm uit de bench slepen vindt hij ook niet leuk, maar daar mag hij toch echt niet in.

Yay, pretpakket .
pi_76630201
Haha!
Ik heb je verschillende topics ook mee zitten lezen!

Echt lieffff!
pi_76631225
Nou, z'n maag-darmstelsel is helemaal over de zeik, en het gaat nog even duren voordat dat gereguleerd is denk ik. Hij heeft er net alles wat hij gisteren heeft gegeten uitgegooid, en er is sinds gisteravond ook niets bijgekomen. Ik heb de deur maar weer even dicht, hij moet eerst maar weer tot rust komen. Zelfs het berendekentje wordt genegeerd.
  zondag 10 januari 2010 @ 13:56:40 #42
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_76631318
quote:
Op zondag 10 januari 2010 @ 13:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, z'n maag-darmstelsel is helemaal over de zeik, en het gaat nog even duren voordat dat gereguleerd is denk ik. Hij heeft er net alles wat hij gisteren heeft gegeten uitgegooid, en er is sinds gisteravond ook niets bijgekomen. Ik heb de deur maar weer even dicht, hij moet eerst maar weer tot rust komen. Zelfs het berendekentje wordt genegeerd.
Aww

Wat grappig dat het gewoon een mannetje is
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 10 januari 2010 @ 14:06:45 #43
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_76631831
Arme Poes met Ballen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_76632143
Ik ga morgen ook maar wat kittenbrokjes halen denk ik. Gezien zijn leeftijd en bouw lijkt me dat helemaal geen slecht plan, en dan krijgt hij ook wat meer binnen dan alleen natte brokjes.
  zondag 10 januari 2010 @ 14:22:28 #45
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_76632582
Morgenavond komt de DA langs C_C?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_76632754
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgenavond komt de DA langs C_C?
Uhuh.
  zondag 10 januari 2010 @ 14:56:32 #47
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_76634190
TVP voor Dizzie
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_76641447
Zeg, wat vinden jullie van dat niet eten? Ik ben er toch een beetje nerveus over, omdat hij gisterenavond wel heeft gegeten, maar dat onverteerd en in z'n geheel weer uitgekotst is vandaag. Sindsdien heeft hij niets gegeten, en kijkt ook niet om naar z'n voer. Eergisteren was het hetzelfde verhaal, dus echt veel heeft hij niet binnengekregen de afgelopen dagen. Hij is nog steeds aan de plakpoep ook, en zit maar een beetje stilletjes in een hoekje op de bench. Oh, en hij voelt koud . Want het is niet bijster warm in de gang, al heb ik er wel een dekentje of wat neergelegd. Hij is een stuk minder speels en beweeglijk dan gisteren.

Ik heb heul ff met de dienstdoende arts gesproken, maar die wist ook niet veel te zeggen. In eerste instantie zei ze dat dat best tot morgen kon wachten, maar toen ik bovenstaande uitlegde wist ze het ook niet meer zeker. Als ik het niet vertrouw moest ik een afspraak maken, daar kwam het op neer.

Twee stappen vooruit, één stap terug .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2010 17:38:34 ]
pi_76641636
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, wat vinden jullie van dat niet eten? Ik ben er toch een beetje nerveus over, omdat hij gisterenavond wel heeft gegeten, maar dat onverteerd en in z'n geheel weer uitgekotst is vandaag. Sindsdien heeft hij niets gegeten, en kijkt ook niet om naar z'n voer. Eergisteren was het hetzelfde verhaal, dus echt veel heeft hij niet binnengekregen de afgelopen dagen. Hij is nog steeds aan de plakpoep ook, en zit maar een beetje stilletjes in een hoekje op de bench. Oh, en hij voelt koud . Want het is niet bijster warm in de gang, al heb ik er wel een dekentje of wat neergelegd. Hij is een stuk minder speels en beweeglijk dan gisteren.

Ik heb heul ff met de dienstdoende arts gesproken, maar die wist ook niet veel te zeggen. In eerste instantie zei ze dat dat best tot morgen kon wachten, maar toen ik bovenstaande uitlegde wist ze het ook niet meer zeker. Als ik het niet vertrouw moest ik een afspraak maken, daar kwam het op neer.

Twee stappen vooruit, één stap terug .
Heb je kipfilet of rijst in huis? Dat is volgens dierenartsen erg goed voor katten als ze diarree hebben/darmen van slag zijn. Heel licht verteerbaar. Ik zou dat proberen en als je dat niet in huis hebt, toch even een afspraak maken... Ik weet hoe slecht het af kan lopen.
pi_76641704
We gaan zo kip met rijst eten, dus dat heb ik wel . De kip ook gekookt dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')