Dan hebben we een nieuwe Avatar erbij. Een beetje filmmaker poept Death Proof er al voor een procentje van dat bedrag eruit.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:44 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als je mij een paar honderd miljoen euro geeft hebben we een deal
Dan doe ik het ook meteen goedquote:Op zondag 10 januari 2010 22:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dan hebben we een nieuwe Avatar erbij. Een beetje filmmaker poept Death Proof er al voor een procentje van dat bedrag eruit.
edit: wat ringo zegt dus![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:56 schreef boskameel het volgende:
Alleen het eerste deel was geweldig. Het tweede deel was gewoon jammer.
Dit ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:56 schreef boskameel het volgende:
Alleen het eerste deel was geweldig. Het tweede deel was gewoon jammer.
Nee hoor. Het tweede deel vond ik jammer. De coolheid van Stuntman Mike werd tenietgedaan in het 2e stuk. Erg jammerquote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef padlarf het volgende:
Gaan jullie met zn 3en maar lekker Bambi kijken
Hij dacht dat hij de man was.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:39 schreef boskameel het volgende:
[..]
Nee hoor. Het tweede deel vond ik jammer. De coolheid van Stuntman Mike werd tenietgedaan in het 2e stuk. Erg jammer.
Nee, dat is Avatar.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:45 schreef Noin het volgende:
Deze film: 55 minuten gelul over niks, 5 minuten actie, 50 minuten gelul over niks, 10 minuten actie.
The end.
Is death proof geen relatief korte film? Daar de film eigenlijk Grindhouse heet en het 2 filmen in 1 zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:45 schreef Noin het volgende:
Deze film: 55 minuten gelul over niks, 5 minuten actie, 50 minuten gelul over niks, 10 minuten actie.
The end.
Normaal bij een QT film heeft dat gelul nog nut, is het tenminste nog grappig zoals dat gezwets van Vince en Jules over hamburgers, maar dit gekakel van deze wijven.. nee.
Enige gave dingen: die eend op de motorkap die ik nog ken van Convoy en de Challenger in het wit.
Wilde je avatar met een 3d brilletje op thuis achter de pc dan gaan bekijken?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:58 schreef Noin het volgende:
[..]
Thnx voor de waarschuwing dan kap ik nu gelijk met die film downloaden
Alleen Death Proof..quote:Op maandag 11 januari 2010 01:07 schreef kristyle het volgende:
[..]
Is death proof geen relatief korte film? Daar de film eigenlijk Grindhouse heet en het 2 filmen in 1 zijn.
Of hebben ze beide laten zien?
Het is gewoon maar 1 film, en die duurt iets van 127 minuten zonder rukklame. Voor zo'n lange film gebeurt er gewoon te weinig. De karakters worden helemaal niet uitgediept, het is gewoon oeverloos gelul wat uiteindelijk niks maar dan ook totaal niks met de film te maken heeft.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:07 schreef kristyle het volgende:
[..]
Is death proof geen relatief korte film? Daar de film eigenlijk Grindhouse heet en het 2 filmen in 1 zijn.
Of hebben ze beide laten zien?
Films die eht enkel van hun uiterlijk moeten hebbenquote:Op maandag 11 januari 2010 01:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wilde je avatar met een 3d brilletje op thuis achter de pc dan gaan bekijken?
Leveren meer dan een miljard dollar op.. Daar kunnen geen dialogen of lekkere wijven tegen op.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
Films die eht enkel van hun uiterlijk moeten hebben
De massa laat zich weer gek maken en gaat 10 keer naar een 3d film kijkenquote:Op maandag 11 januari 2010 01:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Leveren meer dan een miljard dollar op.. Daar kunnen geen dialogen of lekkere wijven tegen op.
Deze heeft felle kleuren.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef DrDentz het volgende:
Wat is er nu zo nieuw aan een 3D film, die hadden ze 30 jaar geleden al in Dolfinarium.
Dat gekakel was van precies hetzelfde niveau.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:45 schreef Noin het volgende:
Normaal bij een QT film heeft dat gelul nog nut, is het tenminste nog grappig zoals dat gezwets van Vince en Jules over hamburgers, maar dit gekakel van deze wijven.. nee.
Die heb ik hier liggen, kan me een scene herinneren met Antonio Banderas en de oppas. En dat de hele boel afgebroken werd.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Alles van Quintin is goed!
4 rooms is grappig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |