Dat doet hij maar 1keer.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Maar waarom moest hij steeds op dat knopje drukken
Gast, hij drukte niet meerdere keren op het knopje, dat is de editing. Waarschijnlijk om nadruk te leggen op die ene handeling. Artistieke vrijheid de gekste.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Gast (quote:Op zondag 10 januari 2010 20:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Klets niet, ik wist in 1 keer hoe bijv. Memento in elkaar zat terwijl anderen die film nog 50 keer opnieuw moesten zienquote:Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef DrDentz het volgende:
J.Herrer snapt alleen films waarin alles chronologisch uitgelegd wordt
Grootspraakquote:Op zondag 10 januari 2010 21:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Klets niet, ik wist in 1 keer hoe bijv. Memento in elkaar zat terwijl anderen die film nog 50 keer opnieuw moesten zien
Hier, kijk nog maar een keertje..quote:Op zondag 10 januari 2010 21:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Klets niet, ik wist in 1 keer hoe bijv. Memento in elkaar zat terwijl anderen die film nog 50 keer opnieuw moesten zien
Ik zie hem toch 4 keer opnieuw op die meiden inrijdenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:51 schreef Tism het volgende:
[..]
Hier, kijk nog maar een keertje..![]()
Hij trok trouwens aan het knopje..![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zie hem toch 4 keer opnieuw op die meiden inrijden
Waarom laten ze niet gewoon elke keer een shot zien van een andere hoek zodat je ze alle 4 tegelijk gekilled ziet worden ipv zo moeilijk doen
Als je mij een paar honderd miljoen euro geeft hebben we een dealquote:
Een paar focking honderd miljoen??quote:Op zondag 10 januari 2010 22:44 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als je mij een paar honderd miljoen euro geeft hebben we een deal
Dan hebben we een nieuwe Avatar erbij. Een beetje filmmaker poept Death Proof er al voor een procentje van dat bedrag eruit.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:44 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als je mij een paar honderd miljoen euro geeft hebben we een deal
Dan doe ik het ook meteen goedquote:Op zondag 10 januari 2010 22:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dan hebben we een nieuwe Avatar erbij. Een beetje filmmaker poept Death Proof er al voor een procentje van dat bedrag eruit.
edit: wat ringo zegt dus![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:56 schreef boskameel het volgende:
Alleen het eerste deel was geweldig. Het tweede deel was gewoon jammer.
Dit ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:56 schreef boskameel het volgende:
Alleen het eerste deel was geweldig. Het tweede deel was gewoon jammer.
Nee hoor. Het tweede deel vond ik jammer. De coolheid van Stuntman Mike werd tenietgedaan in het 2e stuk. Erg jammerquote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef padlarf het volgende:
Gaan jullie met zn 3en maar lekker Bambi kijken
Hij dacht dat hij de man was.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:39 schreef boskameel het volgende:
[..]
Nee hoor. Het tweede deel vond ik jammer. De coolheid van Stuntman Mike werd tenietgedaan in het 2e stuk. Erg jammer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |