Ben ik ook wel benieuwd naar... (maar dan om zelf ook te proberen eventueel)...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:33 schreef trui het volgende:
welk patroon was 't dan, lady-wrb? misschien kunnen de granny-square-experts helpen?
wat heeft dat mens een enge nagelsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:45 schreef m@x het volgende:
Ik heb mijn sprei destijds met hele simpele grannysquares gemaakt. Om te leren hoe het moet heb ik deze tutotial op youtube gebruikt:
http://www.youtube.com/us(...)F58CD7/2/EEPy9hQRcVM
In het begin even pielen maar uiteindelijk echt heel simpel.
k vind ze mooi geworden :Uquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:36 schreef lady-wrb het volgende:
deze
[ afbeelding ]
en zo is het geworden bij mij:
[ afbeelding ]
bij mij willen die blaadjes niet zo omhoog staan
maar ik kan ermee leven hoor
Ik ben nu met een egeltje bezig, maar men wat een gepriegel... dat amigurumi is geloof ik niet zo voor mij.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:20 schreef m@x het volgende:
Ik zat te googelen naar prijzen van wol en katoen en kwam toen dit tegen. Dat is toch weel het goedkoopste haakkatoen wat ik tot nu toe heb gezien (ook al is de prijs excl. BTW). Volgens mij moet je er als particulier ook kunnen winkelen, maar kent iemand dat merk katoen? En zoja, is het wat?
laat zien !quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:34 schreef Ynske het volgende:
hier inmiddels 10 vierkantjes met bloem in klaar.
Dezen hebben wij bij de wolhal, haakt primaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef Troel het volgende:
Als ik op de merknaam zoek, dan ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
De looks zitten dus wel goed
Ik durf de gok wel te nemen in ieder gevalMeer mensen die een gok willen wagen, ik hoor het wel
Volgens mij leveren ze ook aan particulieren. Althans, als ik google is dat de informatie die ik vind. Ik vind het er niet heel anders uitzien dan het katoen wat ik nu gebruik dus ik ga er zeker een keer een bestelling doen. Heb alleen net van de week mijn bestelling van de Hobbydoos ontvangen dus voorlopig kan ik weer even vooruit. Ben benieuwd naar jouw ervaringen met dit katoenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef Troel het volgende:
Als ik op de merknaam zoek, dan ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
De looks zitten dus wel goed
Ik durf de gok wel te nemen in ieder gevalMeer mensen die een gok willen wagen, ik hoor het wel
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:45 schreef m@x het volgende:
Die grannysquares van jou zijn leuk Lady-wrb
Leuk die cursus BE. Ik heb dat Happy Hooker boek hier liggen en daar staan ook allemaal van dat soort dingen in. Aan de ene kant wil ik het allemaal uitproberen, maar ik kan geen projectjes vinden waarin ik ze toe kan passen.
Voorlopig dit weekend eens beginnen aan een mutsje voor Vicky's dochter Tess:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |