Mss kan je hem wel verkopen aan een voetbalfan ofzo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:21 schreef m@x het volgende:
Er zijn mensen die het de ADO-deken noemen
Egnie, dat kunnen ze niet betalenquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss kan je hem wel verkopen aan een voetbalfan ofzo.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:13 schreef m@x het volgende:
Weet ik, daar heb ik het ook van gepiktHet blog kende ik al langer. Als ik in zo'n huis zou wonen zou ik denk ik alleen nog maar vrolijk zijn.
Ik heb wel uit een boekje een patroontje voor je dat kan ik je wel pm'en ??quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:50 schreef mijsje het volgende:
ik heb een beetje moeite om schoentjes om te haken te vinden op ravelry, maar ze moeten voor een kindje van 1 jaar zijn, en gratis... (ik wil eigenlijk niet betalen voor de patronen daar...) iemand een suggestie? het meeste dat erop staat is voor pas geborenen of tot ongeveer een half jaar...
ow, deze heb ik vandaag gemaakt...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:50 schreef mijsje het volgende:
ik heb een beetje moeite om schoentjes om te haken te vinden op ravelry, maar ze moeten voor een kindje van 1 jaar zijn, en gratis... (ik wil eigenlijk niet betalen voor de patronen daar...) iemand een suggestie? het meeste dat erop staat is voor pas geborenen of tot ongeveer een half jaar...
ow, deze heb ik vandaag gemaakt...
[ afbeelding ]
ja, graag, als je dat zou willen doen voor me...quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb wel uit een boekje een patroontje voor je dat kan ik je wel pm'en ??
Helemaal niet wazig, ik snap hetquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:50 schreef m@x het volgende:
Wat bedoel je met halve stukjes? Ik ben er inmiddels achter dat het vooral een kwestie van tellen is. Als je je eerste rondje begint met een ketting van 3 lossen en vervolgens stokjes dan is het zaak om bij de overgang naar de volgende ronde (als je met een andere steek wil gaan beginnen), eerst een halve vaste maakt in de 3e losse van de eerste ronde. Die zou je eventueel bij de start van de eerste ronde al met een steekmarkeerder herkenbaar kunnen maken.
Beetje wazig verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |