Non doe es nostalgisch en zonder stroom..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:09 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
*bakjes fruit en snoepjes neerzet*
*fonduestokjes uitdeelt*
Cowllquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
Dit witte vlekken moeten Ll en ik binnenkort nog even invullen
[ afbeelding ]
Ze hadden ze dus in lieve rode pannetjes bij loods 5..Mr geloofde alleen niet dat een waxinelichtje dat warm hieldquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Woeoeoeoeoeoeoe!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
die is gek!!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze hadden ze dus in lieve rode pannetjes bij loods 5..Mr geloofde alleen niet dat een waxinelichtje dat warm hield
ik zal em zo eens ontleden, dat die hele foto weg is, en je de harlequin dinges over de foto heen kan plakken als ie af isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Had jij niet iets met een concentratieprobleem?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
aaaah, ik heb IRC, skype, en msn open staan, en fok
*octopus is*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Loods 5.... Tombola?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die is gek!!!!
Wij hebben wel eens een fluitketel op een waxinelichtje gezet, en dat gaat na een tijd fluiten hoor!!! zachtjes, maar fluiten it is!
Oh dat zou fijn zijn!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal em zo eens ontleden, dat die hele foto weg is, en je de harlequin dinges over de foto heen kan plakken als ie af is
ja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Non doe es nostalgisch en zonder stroom..
[ afbeelding ]
*onder het raam staat*quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:28 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk![]()
*stekker uit stopcontact trekt*
*fontein raam uit flikkert*
Zo
Gaat Zwabber jouw witte vlek wegvegen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat zou fijn zijn!
Ik had deze nog, maar die is ook niet helemaal netjes
[ afbeelding ]
als ik bezig ben op de pc, kan niemand mij volgen omdat ik van hot naar her roetsjquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had jij niet iets met een concentratieprobleem?![]()
Ik zou het er wel van krijgen iig.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*onder het raam staat*
*fontein opvangt*
![]()
![]()
Ja erhhhhm.... Ja!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaat Zwabber jouw witte vlek wegvegen?
quote:
Oh nou hij staat hierboven al, kijk maar of je er iets mee kuntquote:
WAUW!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:32 schreef Bamba het volgende:
Voor ik terug ga lezen even een spam hoor van m'n handdoeken die ik tot nu toe voor DTH heb verzameld![]()
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die is gek!!!!
Wij hebben wel eens een fluitketel op een waxinelichtje gezet, en dat gaat na een tijd fluiten hoor!!! zachtjes, maar fluiten it is!
55 stuks en dat van maar 3 verschillende personenquote:
Greys.... iemand in de omgeving van Rotterdam heeft er ook nog liggen zegtie.quote:
Als hij weer eens op zondag open is wil ik wel voor je kijken?En voor mezelfquote:
Lief van je, maar dit ging om foto's die Tombola voor me gemaakt heeft van hutkoffers.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als hij weer eens op zondag open is wil ik wel voor je kijken?En voor mezelf
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lief van je, maar dit ging om foto's die Tombola voor me gemaakt heeft van hutkoffers.
Chocofontein leen ik bij mijn broer als ik er behoefte aan heb.
BAMBA BAMBAquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:32 schreef Bamba het volgende:
Voor ik terug ga lezen even een spam hoor van m'n handdoeken die ik tot nu toe voor DTH heb verzameld![]()
[..]
ja... ik ben te veel online... Mijn limiet is overschreden dus ik ben nog trager dan normaal...quote:
Ik heb je een PM gestuurd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja... ik ben te veel online... Mijn limiet is overschreden dus ik ben nog trager dan normaal...
Net kon ik nog op photobucket en hotmail, en nu niet meer
ga mn best doen!!!!!!
limiet? euh mobiel inet dan? -edit- ja dusquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja... ik ben te veel online... Mijn limiet is overschreden dus ik ben nog trager dan normaal...
Net kon ik nog op photobucket en hotmail, en nu niet meer
ga mn best doen!!!!!!
kijken of ik die open krijgquote:
quote:
Het is je nieuwe UI. De vreet bandbreedte.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en heel fijn werkt dat overal, behalve thuis (ik zit tussen beton aan alle kanten)
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Your wish:Kan iemand deze in de wiki plaatsen? Ik kom niet op wiki nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is je nieuwe UI. De vreet bandbreedte.
hahahahahaha, van de week nog een spice girl cd geluisterd, mn oppasgezin had geen andere "normale" cd en ik ging dansen met de kindjesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:55 schreef Bamba het volgende:
Wauw, kennen jullie deze nog? Ik was absoluut van toendertijd. Was in m'n middelbare schooltijd. Had m'n haar dezelfde kleuren als Geri (rood met lichtblond) en ook van die huge ass hoge blokhakken
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:59 schreef Cat22 het volgende:
Volgt iemand hier het verhaal van Clumsy_Clown met haar gevonden straatpoes Izzie?
c_c en Izzie de lieve straatKATER, deel 2.![]()
![]()
quote:
Die ken ik nog wel ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:55 schreef Bamba het volgende:
Wauw, kennen jullie deze nog? Ik was absoluut van toendertijd. Was in m'n middelbare schooltijd. Had m'n haar dezelfde kleuren als Geri (rood met lichtblond) en ook van die huge ass hoge blokhakken
Hee jij!quote:
Lekkerquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha, van de week nog een spice girl cd geluisterd, mn oppasgezin had geen andere "normale" cd en ik ging dansen met de kindjes
quote:
Ik was echt een puber toen hun groots warenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die ken ik nog wel ja.Maar ik was de Spice Girls tegen die tijd wel ontgroeid.
*voelt zich oud*
Nah, alleen in Almere zelf een beetje want daar was niet gestrooid. Verder ging het prima, gewoon voorzichtig geredenquote:
Mooizo, nu wij gaan slapenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nah, alleen in Almere zelf een beetje want daar was niet gestrooid. Verder ging het prima, gewoon voorzichtig gereden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koffers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kisten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hutkoffers met coole stickers waren er niet in ZaandamEn wat er was was vrij prijzig...
Maar ik ga gerust over een tijdje nog een keer kijken voor je wat ze dan hebben, totaal geen straf!!!!
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
Cat:
Lampen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koffers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kisten:Dankjewel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hutkoffers met coole stickers waren er niet in ZaandamEn wat er was was vrij prijzig...
Maar ik ga gerust over een tijdje nog een keer kijken voor je wat ze dan hebben, totaal geen straf!!!!
![]()
Ziet er goed uit, ook die lampen. Ik heb nu zo'n lamp boven mijn eettafel en ben fan.
Die koffers en kisten zou ik zelf eens moeten gaan bekijken. Als het weer beter wordt toch eens een uitje plannen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Graag gedaan hoor!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
Ziet er goed uit, ook die lampen. Ik heb nu zo'n lamp boven mijn eettafel en ben fan.
Die koffers en kisten zou ik zelf eens moeten gaan bekijken. Als het weer beter wordt toch eens een uitje plannen.Ik ga misschien nog wel terug voor zo'n chocoladefondue ding!!!!!
Helleu ik heb net ff teruggelezen heel selectief , Bullie is thuis![]()
![]()
Om 14.45 stond mijn logeetje al aan de deur, ik had nog zó gezegd ná 16.00, maar hij had dr zin in dus hij kon niet meer wachten![]()
Uno gespeeld, kind ingemaakt ( we spelen heel fanatiek en op een gegeven moment gaf ie me veel strafkaarten dus ik riep "oh jij KUTKIND " , hij lag in een deuk, dus ik noem m nu al de hele avond kutkind).
Pilaf gekookt want dat wilde meneer eten, Michael Jackson programma samen gekeken, daarna Prince dvd gekeken, en om 23.00 vroeg ie of ik naar bed wilde gaan want hij was moe en hij wilde persé in de kamer op de bank slapen.
Dus tja, daar lig je dan om 23.30 op zaterdagavond.
Toch nog maar even de laptop dr bij gepakt maar erg confortabel is anders, dus ik ga maar lezen![]()
Het sneeuwde hier tot 15.00 trouwens, en daarna niks meer, dat weeralarm was weer niet evident geloof ik he![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Wat een liefie!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:17 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Om 14.45 stond mijn logeetje al aan de deur, ik had nog zó gezegd ná 16.00, maar hij had dr zin in dus hij kon niet meer wachten![]()
Uno gespeeld, kind ingemaakt ( we spelen heel fanatiek en op een gegeven moment gaf ie me veel strafkaarten dus ik riep "oh jij KUTKIND " , hij lag in een deuk, dus ik noem m nu al de hele avond kutkind).
Pilaf gekookt want dat wilde meneer eten, Michael Jackson programma samen gekeken, daarna Prince dvd gekeken, en om 23.00 vroeg ie of ik naar bed wilde gaan want hij was moe en hij wilde persé in de kamer op de bank slapen.
Toch nog maar even de laptop dr bij gepakt maar erg confortabel is anders, dus ik ga maar lezen![]()
Het sneeuwde hier tot 15.00 trouwens, en daarna niks meer, dat weeralarm was weer niet evident geloof ik he![]()
En lees ze!
je hebt gezien dat nu iedereen aan de sushi is?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:17 schreef oh-oh het volgende:
![]()
🐙![]()
oh trouwens, ik heb het buzzpakket binnen!!!
Er zit veel in!!!!3 pakjes indiase butter chicken wok sauce 3 pakjes indonesische peanut satay wok sauce 3 pakjes thaise beef basil wok sauce 3 pakjes thaise pineapple rice spice paste 3 pakjes japanse sukiyaki wok sauce 3 pakjes chinese black bean garlic wok sauce
Een hele zooi eetstokjes, en een soort tafelkleed met daarop vragen over azie, zodat je een gespreksonderwerp hebt tijdens het eten...
![]()
Tis echt gezellig met het kind. Hij wil geloof ik volgende week weer komenquote:![]()
Morgen gaan we als dr verse sneeuw ligt een fijne vroege sneeuwploeterwandeling doen, en dan maak ik een uitgebreid ontbijt voor hem met afbakstokbroodjes en saucijzenbroodjes en verse jus.
Ideaal zo een leasekind, als ik m beu ben schop ik m richting zn ma of zn pa
Iedereen???quote:Op zondag 10 januari 2010 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hebt gezien dat nu iedereen aan de sushi is?
Nee ik heb echt alleen ff snel gescold tot ik iets over Bullie vond![]()
Kwam wel wat prachtige plaatjes van jouw sushi tegen![]()
![]()
Dat doe ik je niet na
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Oh die eerste en die vierde lijken me heerlijk, is dat spul al te koop ergens?????quote:Op zondag 10 januari 2010 00:27 schreef tombolafan het volgende:
Er zit veel in!!!!3 pakjes indiase butter chicken wok sauce 3 pakjes indonesische peanut satay wok sauce 3 pakjes thaise beef basil wok sauce 3 pakjes thaise pineapple rice spice paste 3 pakjes japanse sukiyaki wok sauce 3 pakjes chinese black bean garlic wok sauce
Een hele zooi eetstokjes, en een soort tafelkleed met daarop vragen over azie, zodat je een gespreksonderwerp hebt tijdens het eten...
![]()
( Groucho Marx )![]()
quote:
leuke avond gehad?Dat is ideaal ja!!!!! Wij maakten met de kindjes van mijn neef altijd van die daneroles croissantjes, daar waren ze helemaal van onder de indruk; wij hebben ZELF croissantjes gemaakt...quote:Op zondag 10 januari 2010 00:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis echt gezellig met het kind. Hij wil geloof ik volgende week weer komen![]()
Morgen gaan we als dr verse sneeuw ligt een fijne vroege sneeuwploeterwandeling doen, en dan maak ik een uitgebreid ontbijt voor hem met afbakstokbroodjes en saucijzenbroodjes en verse jus.
Ideaal zo een leasekind, als ik m beu ben schop ik m richting zn ma of zn pa![]()
[..]
Ik heb ook sushi gemaakt!!!quote:Iedereen???
Nee ik heb echt alleen ff snel gescold tot ik iets over Bullie vond![]()
Kwam wel wat prachtige plaatjes van jouw sushi tegen![]()
![]()
Dat doe ik je niet na
Top 100 van zaterdag 9 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 220 Greys
003. 209 Cat22
016. 117 tombolafan
027. 104 Ml-etje
055. 078 oh-oh
055. 078 kitao
065. 074 Bamba
069. 073 DeZwabber
Tis te merken dat sommige mensen vandaag plotseling niks te doen hadden he
( Groucho Marx )![]()
Ik wil aan jouw tafel(kleed) zitten.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:27 schreef tombolafan het volgende:
![]()
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:32 schreef oh-oh het volgende:
001. 220 Greys
003. 209 Cat22
016. 117 tombolafan
027. 104 Ml-etje
055. 078 oh-oh
055. 078 kitao
065. 074 Bamba
069. 073 DeZwabber
Tis te merken dat sommige mensen vandaag plotseling niks te doen hadden he![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, tis niet mijn hoogste notering ooit.
eeeeeh geen ideequote:Op zondag 10 januari 2010 00:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die eerste en die vierde lijken me heerlijk, is dat spul al te koop ergens?????volgens mij niet (het is een nieuwe lijn oosterse producten, dus zal wel niet
)
Zal ik van alletwee een toesturen? Moet je wel je mening geven
Het zijn niet eens absurd veel posts ook eigenlijk, maar wel mooie noteringenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, tis niet mijn hoogste notering ooit.
( Groucho Marx )![]()
omg! Greys!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:32 schreef oh-oh het volgende:
001. 220 Greys
003. 209 Cat22
016. 117 tombolafan
027. 104 Ml-etje
055. 078 oh-oh
055. 078 kitao
065. 074 Bamba
069. 073 DeZwabber
Tis te merken dat sommige mensen vandaag plotseling niks te doen hadden he
Oeh als je ze kan missen wil ik ze wel, past dat door de brievenbus?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeh geen ideevolgens mij niet (het is een nieuwe lijn oosterse producten, dus zal wel niet
)
Zal ik van alletwee een toesturen? Moet je wel je mening geven
Ik kook nooit uit zakjes, maar die twee klinken lkkr
( Groucho Marx )![]()
quote:
we huren gewoon een huisje in centerparcs als we naar DTH gaan, en na DTH gaan we met zijn allen daar dit maken!
ofzo
Dat viel me ook al op. Normaal zitten de top 3 posters rond de 300-400 posts.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het zijn niet eens absurd veel posts ook eigenlijk, maar wel mooie noteringenOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Rukzakkenmeet!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
we huren gewoon een huisje in centerparcs als we naar DTH gaan, en na DTH gaan we met zijn allen daar dit maken!
ofzo![]()
![]()
Ik denk dat het wel past!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh als je ze kan missen wil ik ze wel, past dat door de brievenbus?
Ik kook nooit uit zakjes, maar die twee klinken lkkrZal morgen eens kijken of ik een grote envelop heb
Hé gelukkig, nu vooruit en zo snel mogelijk naar huis!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, alles zag er goed uit, mooi roze en geen tekenen van infecties.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
slaapt bullie al?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé gelukkig, nu vooruit en zo snel mogelijk naar huis!
🐙![]()
Ja en in het weekend nog wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op. Normaal zitten de top 3 posters rond de 300-400 posts.
Ik heb wel vaker zulke postaantallen gehad () maar dan had ik een lagere notering
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel past!Zal morgen eens kijken of ik een grote envelop heb
Sweet!!!
( Groucho Marx )![]()
maar serieus cat, als je ook iets wilt proberen???
oh nee wacht, dan hebben we niks meer voor de rukzakhutmeetquote:Op zondag 10 januari 2010 00:43 schreef tombolafan het volgende:
Ik was niet aanwezig vandaag maar feli met je Bulliequote:Op zondag 10 januari 2010 00:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé gelukkig, nu vooruit en zo snel mogelijk naar huis!
![]()
Houdt ie zn naam?
Accepteerd de rest m een beetje?Of ieg Kundun?
Hier is het zo dat als Chico een hond moet, dat de rest dan al niet lullig durft te doen![]()
Want Chico rules.
( Groucho Marx )![]()
Hier gaan we zo naar bed na een veelbewogen dag/avond.
Bullie heeft besloten dat een moeder toch wel een heel veilig iets is.
Daar kun je dus het best op dan wel tegen aanliggen, en haar een kopstoot geven als ze je niet gelijk knuffelt.
Gaar dus wel goed komen.
Pagan is nu met 4 honden uit, mij sloeg het geheel een uurtje geleden enorm op m'n darmen...
We hebben het hier wel even gehad.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis![]()
Pesies. Dan zouden we moeten gaanquote:Op zondag 10 januari 2010 00:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh nee wacht, dan hebben we niks meer voor de rukzakhutmeetpraten
!
Doe ff normaal, Cat heeft nog voor maanden gourmet staan, die hoeft voorlopig niet te kokenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:43 schreef tombolafan het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Klinkt goed allemaal.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:45 schreef Strega het volgende:
Hier gaan we zo naar bed na een veelbewogen dag/avond.
Bullie heeft besloten dat een moeder toch wel een heel veilig iets is.
Daar kun je dus het best op dan wel tegen aanliggen, en haar een kopstoot geven als ze je niet gelijk knuffelt.
Gaar dus wel goed komen.
Pagan is nu met 4 honden uit, mij sloeg het geheel een uurtje geleden enorm op m'n darmen...
We hebben het hier wel even gehad.![]()
Wat zullen jullie lekker slapen. Trusten!
ja,quote:Op zondag 10 januari 2010 00:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies. Dan zouden we moeten gaanpraten
!
![]()
nee hoor, roep maar
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe ff normaal, Cat heeft nog voor maanden gourmet staan, die hoeft voorlopig niet te koken![]()
![]()
![]()
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
stond je in je eentje in aarle-rixtel?quote:
jaquote:Op zondag 10 januari 2010 00:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
stond je in je eentje in aarle-rixtel?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:32 schreef oh-oh het volgende:
001. 220 Greys
003. 209 Cat22
016. 117 tombolafan
027. 104 Ml-etje
055. 078 oh-oh
055. 078 kitao
065. 074 Bamba
069. 073 DeZwabber
Tis te merken dat sommige mensen vandaag plotseling niks te doen hadden hequote:Op zondag 10 januari 2010 00:46 schreef Cat22 het volgende:
zo veel ben ik hier nou toch ook weer niet geweest?
![]()
And so the lion fell in love with the lamb![]()
Nou, als je wat kunt missen: indiase butter chicken wok sauce of thaise pineapple rice spice paste lijken me wel wat.quote:
quote:[..]
![]()
![]()
![]()
Da's mijn noodstash voor als de CB op is mén.
Slaap lekker Strega![]()
Wazzup Fiets????
Ik ga echt lezen, mn internetverbindig op de slaapkamer is niet je van het![]()
Ik meld me morgen wel weer als het kind nog naar huis wil
( Groucho Marx )![]()
En heb je alle beestjes namens ons geknuffeld?quote:
ze pesten mij oh-oh
jaquote:Op zondag 10 januari 2010 00:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En heb je alle beestjes namens ons geknuffeld?allemaal
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: