Sowieso, heel SV drijft nu op die paar uurtjes met Jaap.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:33 schreef Copycat het volgende:
Maar ze beknotten die groei zelf op deze manier. Dat is het hele eieren eten.
Het open podium van Marian kan het nog wel eens aardig gaan doen. Voor de rest heb ik al enige tijd niet meer het idee dat ze actief op zoek zijn naar meer content. De pijler is inderdaad Jaap.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sowieso, heel SV drijft nu op die paar uurtjes met Jaap.
Om de Terror Jaapshow een succes te maken moet eerst SV succesvol worden, maar ze doen het andersom: ze willen met de TJS van SV een succes maken. Dus 1 programma moet een 24/7 zender bekend maken.
Of scoren de ochtendshow van Johan en Hoe Peter hoe Beter ook als een toet?
Wat valt er samen te werken meer dan dit dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat ze dit gewoon lezen en gaan nadenken over de samenwerking, dat er ook andere manieren van samenwerken bestaan.
Dat SV zich echt alleen met het beschikbaar stellen van de faciliteiten en het promoten van de internetzender bezig gaat houden en de producerende partij(en) gewoon een tijdslot geven waarin ze hun ding kunnen doen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat valt er samen te werken meer dan dit dan?
En dat zie jij Johan doen? De man die niet eens zijn telefoon even uit handen kan geven?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat SV zich echt alleen met het beschikbaar stellen van de faciliteiten en het promoten van de internetzender bezig gaat houden en de producerende partij(en) gewoon een tijdslot geven waarin ze hun ding kunnen doen.
Ja, want dan kan hij in grote lijnen bepalen wat er gaat gebeuren i.p.v. zich bezig te moeten houden met de inhoud van ieder programma.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:44 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat zie jij Johan doen? De man die niet eens zijn telefoon even uit handen kan geven?
Ik zie dat niet gebeuren.
Als producent ja, maar Bram en Johan zijn 4 handen op 1 buik dus de redactionele vrijheid is in dit geval een wassen neus denk ik.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
Je moet gewoon redactionele vrijheid hebben. Punt ende uit.
Ik denk dat hij daartoe niet in staat is en het is ook de vraag of met name Liesbeth haar positie nog op wil geven. De status quo is nu al geruime tijd dat Liesbeth en Alsido vrijwel alles bepalen (tot aan tijdstippen toe) en dat Johan er als een vlinder met argusogen boven fladdert.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, want dan kan hij in grote lijnen bepalen wat er gaat gebeuren i.p.v. zich bezig te moeten houden met de inhoud van ieder programma.
Minder stress voor Johan en een duidelijkere taakomschrijving voor de medewerkers binnen SV.
We zien wel wat er gaat gebeuren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daartoe niet in staat is en het is ook de vraag of met name Liesbeth haar positie nog op wil geven. De status quo is nu al geruime tijd dat Liesbeth en Alsido vrijwel alles bepalen (tot aan tijdstippen toe) en dat Johan er als een vlinder met argusogen boven fladdert.
Vertrouwen waarin? Je hebt A: de fasciliteiten van Vlemmix, en B: de goedbedoelde pogingen om te presenteren van Jaap.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:48 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat naarmate het vertrouwen groeit er ook meer vrijheid zal komen.
Probeer met een onbekend iemand als host maar eens gasten te vinden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vertrouwen waarin? Je hebt A: de fasciliteiten van Vlemmix, en B: de goedbedoelde pogingen om te presenteren van Jaap.
Als je daar geen vertrouwen in hebt moet je het niet eens uitzenden.
maar Johan denkt: Gratis content van de man die 500.000 kijkers trok elke dag op RTL5.
Er is al een scenario van twee maanden. Op basis daarvan kun je al voorzichtig conclusies trekken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zien wel wat er gaat gebeuren.
Ik ga hier niet aansturen op mogelijke toekomstige scenario's.
Ha wat dacht je, het rattelt hier flink in de bovenkamer.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is al een scenario van twee maanden. Op basis daarvan kun je al voorzichtig conclusies trekken.
Hoe kom je in hemelsnaam bij dat vier handen op een buik-idee?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:47 schreef Stefan het volgende:
Als producent ja, maar Bram en Johan zijn 4 handen op 1 buik dus de redactionele vrijheid is in dit geval een wassen neus denk ik.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat Jaap het zo wel best vindt. Jaap heeft zo'n 'wie-mijn-werk-doet-is-mijn-knechtje' instelling en daar zal hij het nooit mee bereiken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat de locatie en faciliteiten niet van Jaap zijn.
Maar goed, als je gasten niet wilt betalen en als zelfs onkostenvergoeding al een probleem is moet je er ook niet teveel van verwachten nnatuurlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Probeer met een onbekend iemand als host maar eens gasten te vinden.
Ik ben het met je eens. Jaap is veel te gemakzuchtig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat Jaap het zo wel best vindt. Jaap heeft zo'n 'wie-mijn-werk-doet-is-mijn-knechtje' instelling en daar zal hij het nooit mee bereiken.
Ik denk dat de naam Jaap Amesz ook niet echt veel goede deuren opent.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:56 schreef Dementor het volgende:
Probeer met een onbekend iemand als host maar eens gasten te vinden.
Daar geloof ik ook niet in.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam bij dat vier handen op een buik-idee?
Eens. Ik denk niet dat Balkenende spontaan de polonaise gaat lopen als hij een uitnodiging krijgt om bij Terror Jaap in de show te komen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat de naam Jaap Amesz ook niet echt veel goede deuren opent.
Dat ligt voor de hand, maar wie zit er te wachten op Balkenende of vergelijkbaar, die zie ik wel bij P&W ! Vis uit de vijver waar je wel toegang toe hebt of kunt verkrijgen, maar doe het zorgvuldig en met een idee !quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eens. Ik denk niet dat Balkenende spontaan de polonaise gaat lopen als hij een uitnodiging krijgt om bij Terror Jaap in de show te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |