Dat komt ook door de slechte behandeling die je krijgt als je dan eenmaal aan zo'n show meedoet. Een kopje koffie krijg je en verder moet je alles zelf regelen en maar blijven wachten in een ruimte totdat ze je nodig hebben.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet zozeer alleen voor Jaap's show en omdat het ijzelde bedoelde ik dus eigenlijk.Gewoon, het is altijd lastig om mensen te vinden. Publiek is al redelijk moeilijk, laat staan mensen die iets te melden hebben en dat ook willen doen. Zelfs bij de grote TV shows is dat een probleem, die lossen het op door gewoon heel lang te zoeken. Ik sta op de maillijst van Talpa en krijg regelmatig een oproep voor kandidaten voor een show die over máánden pas een eventuele pilot krijgt.
Ja, klopt. Want een TV show is onbetaalbaar als alle gasten een VIP behandeling moeten krijgen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat komt ook door de slechte behandeling die je krijgt als je dan eenmaal aan zo'n show meedoet. Een kopje koffie krijg je en verder moet je alles zelf regelen en maar blijven wachten in een ruimte totdat ze je nodig hebben.
Hoezo 'Wij al kunnen verzinnen'?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar als wij dat al kunnen verzinnen, hoe komt zo'n Jaap dan bij het idee dat het wel mee zal vallen, met al z'n universitaire niveau en media ervaring?
Hoho, hij heeft wel 15 maanden streamervaring. Zéér ervaren televisiemaker dus. Daarbij had hij waarschijnlijk verwacht dat de gasten dankzij zijn prettige voorkomen, karakter en roem als vliegen op de stroop zouden afkomen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo 'Wij al kunnen verzinnen'?
Jaap denkt het te snappen, maar snapt het zo overduidelijk niet.
Bullshit, gewoon wat minder uitgeven aan andere dingen! Nadenken!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, klopt. Want een TV show is onbetaalbaar als alle gasten een VIP behandeling moeten krijgen.![]()
Dan is het bij SV zo slecht nog niet, trouwens.
Ik ga er vanuit dat het nog lastiger is om bekende gasten te krijgen, en onbekende gaat ze al moeilijk af, dus ze kunnen wel roepen van "we doen nog geen bekende gasten" maar ze zijn niet hip, hot and happening genoeg dat BN'ers gratis komen opdraven, en ze hebben het geld er niet voor (over) om bekende gasten te betalen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:11 schreef Maanvis het volgende:
Overigens ook achterlijk dat Johan en Jaap zoiets hebben van bekende gasten die laten we pas langs komen als het eenmaal gaat lopen.. waarom zou je dan nu komen, da's toch een teken van geen respect?
ik weet t niet hoor, maar bij de meeste programma's krijgen de gasten wel gewoon een goede behandeling. en zeker meer dan een kopje koffie en wacht maar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, klopt. Want een TV show is onbetaalbaar als alle gasten een VIP behandeling moeten krijgen.![]()
Dan is het bij SV zo slecht nog niet, trouwens.
als ze een beeetje bekende mensen willen hebben moeten ze vissen in de vijver van herman de danser en dat soort types.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het nog lastiger is om bekende gasten te krijgen, en onbekende gaat ze al moeilijk af, dus ze kunnen wel roepen van "we doen nog geen bekende gasten" maar ze zijn niet hip, hot and happening genoeg dat BN'ers gratis komen opdraven, en ze hebben het geld er niet voor (over) om bekende gasten te betalen.
Het is dus IMHO geen kwestie van "dat doen we nog niet" maar meer "dat kunnen we (nog) niet"
Waarom artiesten als je diepgang wil?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:17 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap: B-artiesten zullen het blijven , want A-artiesten komen toch niet voor internet.
Dat ligt denk ik eerder aan het soort gast. Als het een bekende is krijgen ze vast wel een toffe treatment, want o wee als ze slecht gaan spreken over het programma. Als het een doorsnee Hollander betreft denk ik dat je nog blij moet zijn met een kopje koffie.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:15 schreef gomi het volgende:
[..]
ik weet t niet hoor, maar bij de meeste programma's krijgen de gasten wel gewoon een goede behandeling. en zeker meer dan een kopje koffie en wacht maar.
al ligt t ws wel aan type programma.
publiek is een ander verhaal. die moeten t doen meet een drankje ofzo idd. en publiek vinden is idd moeilijk. Daarom ook vaak organisaties die betaald krijgen om publiek te regelen.
Volgens mij kunnen ze dan nog beter willekeurige streamers uitnodigen, als Jaap ook maar een beetje talent heeft dan moet hij daar toch een interessant onderwerp van kunnen maken, beetje man bijt hond achtig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:17 schreef gomi het volgende:
[..]
als ze een beeetje bekende mensen willen hebben moeten ze vissen in de vijver van herman de danser en dat soort types.
Dat vind ik ook. De kans is groter dat je met willekeurige onbekenden iets diepgaands en interessants tegenkomt dan met al die lui die alleen hun plaatje willen promoten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze dan nog beter willekeurige streamers uitnodigen, als Jaap ook maar een beetje talent heeft dan moet hij daar toch een interessant onderwerp van kunnen maken, beetje man bijt hond achtig.
Al worden het van die "standaard" lijstjes met vragen, er zijn altijd wel dingen waarop mensen een antwoord geven waar je op door kunt gaan.
ik ben zelf weleens als gast in een programma geweest en behandeling was altijd gewoon goed hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat ligt denk ik eerder aan de soort gast. Als het een bekende is krijgen ze vast wel een toffe treatment, want o wee als ze slecht gaan spreken over het programma. Als het een doorsnee Hollander betreft denk ik dat je nog blij moet zijn met een kopje koffie.
tbh denk ik een beetje een mix. gewone gasten en 1 zo een c-arties die ff wat komt promoten. moet ook kunnen en je hebt meteen een act voor halverwege de show ofzoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. De kans is groter dat je met willekeurige onbekenden iets diepgaands en interessants tegenkomt dan met al die lui die alleen hun plaatje willen promoten.
Het verschilt enorm welke producent het is. Bij de ene producent ziet men het belang in van een correcte ontvangst van de gasten, bij een ander interesseert het ze geen fuck.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben zelf weleens als gast in een programma geweest en behandeling was altijd gewoon goed hoor.
en ik heb in t verleden ook weleens acther de schermen iets gedaan en wij behandelden de gasten ook goed.
moeder van me is tijd vaste gast geweest in een programma, ook goede behandeling en zo nog wel meer fam/vrienden/kennisen van me.
maar ik heb t dan niet over spelshows enzo, maar gewoon normale praatprogramma's
Ik heb er weinig moeite mee als zo'n C/D artiest even een nummertje komt doen, maar bij de eerste show waren het er simpelweg te veel, plus dat ze geen van allen uit de eerste helft van het alfabet kwamen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:24 schreef gomi het volgende:
[..]
tbh denk ik een beetje een mix. gewone gasten en 1 zo een c-arties die ff wat komt promoten. moet ook kunnen en je hebt meteen een act voor halverwege de show ofzo
dat is ook waar idd. zit wel verschil in de producenten idd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het verschilt enorm welke producent het is. Bij de ene producent ziet men het belang in van een correcte ontvangst van de gasten, bij een ander interesseert het ze geen fuck.
Publieke omroepen behandelen hun gasten zeker beter?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:31 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is ook waar idd. zit wel verschil in de producenten idd.
maar de stelling dat je al blij mag zijn met een kopje koffie bij tv programma's gaat naar mijn mening niet op.
Ook dat is niet per se waar. Een bedrijf als Endemol maakt zowel programma's voor de commerciëlen als de publieken en maken daarin echt geen onderscheid wat betreft de ontvangst van gasten of kandidaten. Bij Endemol staat er overigens altijd een leger aan gastvrouwen klaar om de mensen te ontvangen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Publieke omroepen behandelen hun gasten zeker beter?
niet per definitie.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Publieke omroepen behandelen hun gasten zeker beter?
Ja, dat vergat ik er nog bij te zetten - ik begon mijn betoog door te zeggen dat hij meer zelf moet bepalen welke gasten er komen.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:20 schreef Copycat het volgende:
Het valt of staat grotendeels met de inhoud van de gasten. Zo'n nep-Hazes, DJ Maarten, twee oude haha wijven ... Daar zit niks in en daar haal je dan ook niks uit. Tel daarbij op dat Jaap niet wil in investeren, noch in zichzelf, noch in het programma en laat staan in zijn voorbereiding en dan blijf je imo op hetzelfde niveau hangen. Hoe graag je ook wil.
Van niks is met niks weinig meer te maken.
Ik dacht eerst dat je opmerkingen voortkwamen vanuit een persoonlijk afkeer naar Jaap, en op dat soort users reageer ik niet, omdat die toch geen nuances zien.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:20 schreef Copycat het volgende:
Tel daarbij op dat Jaap niet wil in investeren, noch in zichzelf, noch in het programma en laat staan in zijn voorbereiding en dan blijf je imo op hetzelfde niveau hangen. Hoe graag je ook wil.
Jaap is hard bezig met het sleutelen aan zijn show.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je opmerkingen voortkwamen vanuit een persoonlijk afkeer naar Jaap, en op dat soort users reageer ik niet, omdat die toch geen nuances zien.
Maar wat dit punt betreft ben ik het inmiddels wel met je eens, een interviewworkshop of andere trainingen, en het zelf betalen van de reiskostenvergoeding plus eventuele kleine vergoeding is toch wel iets wat hij zou moeten kunnen doen: het geld heeft hij ervoor, en het is een investering in zijn toekomst.
Hij zei gisteren wel dat hij veel met Bram en Leo praat over zijn programma, maar ja.
Als ik dan kijk naar de manier waarop hij op de chatbox aanwezig was, geeft het iig niet veel hoop.
Nee hoor, ik heb geen afkeer van Jaap. Ook geen voorkeur, for that matter. Maar ik probeer wel objectief (...) naar zijn show te kijken en naar evt. verbeteringen. Vandaar dat ik 'm gisteren ook privé aansprak over dat boek(waar ik al van had gehoord via Bram).quote:Op zondag 17 januari 2010 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht eerst dat je opmerkingen voortkwamen vanuit een persoonlijk afkeer naar Jaap, en op dat soort users reageer ik niet, omdat die toch geen nuances zien.
Maar wat dit punt betreft ben ik het inmiddels wel met je eens, een interviewworkshop of andere trainingen, en het zelf betalen van de reiskostenvergoeding plus eventuele kleine vergoeding is toch wel iets wat hij zou moeten kunnen doen: het geld heeft hij ervoor, en het is een investering in zijn toekomst.
Hij zei gisteren wel dat hij veel met Bram en Leo praat over zijn programma, maar ja.
Als ik dan kijk naar de manier waarop hij op de chatbox aanwezig was, geeft het iig niet veel hoop.
Hopelijk gaan ze dan alvast een start maken met het opgraven van dat lijk.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tijdens de show van Jaap willen ze gaan schakelen naar Huissen, aldus Liesbeth on stream.
Voordat de eerste gasten binnen waren was er al een kwartier verstreken. Die twee meiden bleven vervolgens bijna 2 uur.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:58 schreef Gert het volgende:
Als het programma voortaan een uur duurt, heeft Jaap misschien tijd om zich voor te bereiden.
Uhm ... het duurt van half zeven tot elf ... 4,5 uur dus. Gevuld met niks.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:28 schreef Stefan het volgende:
Duurt dat programma serieus 2,5 uur? Op internet? Zelfs op TV zijn shows van 2.5 uur niet vol te houden, laat staan op je pc. Echt, er zitten mensen programma te produceren waar geen hond op zit te wachten.
Nouja, met 210 kilo vlees aan de haakquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... het duurt van half zeven tot elf ... 4,5 uur dus. Gevuld met niks.
Niks in een vet jasje, dan.quote:
En dat is alleen maar Jaap.... tel je de gasten nog niet mee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nouja, met 210 kilo vlees aan de haak
Ik denk dat je daar inmiddels mee aan de lage kant zit. Jaap kan al niet te lang meer gewoon rechtop zitten, dat gaat pijn doen op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nouja, met 210 kilo vlees aan de haak
Naïevelingquote:Op zondag 24 januari 2010 18:26 schreef Dementor het volgende:
Nog steeds goede hoop dat de volgende shows beter gaan worden.
Jêutje Dot.. heb je wel toestemming voor deze crosspost van Remlof, Jaap, Johan, en de Alverman?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:50 schreef Dottey het volgende:
http://www.terrorjaap.nl/(...)studiovlemmixtv.html
Hallo allemaal!
We zijn hard aan de weg aan het timmeren om alles strak te krijgen. Zo is er nu 1 centraal punt waar jij je als gast kunt aanmelden. Vind jij het leuk om in Tabula Rasa, de internetshow van Jaap te verschijnen?
Geef je dan NU op! Mail naar: aanmeldingen@studiovlemmix.tv
Let op! Je bereikt op dat adres mij NIET persoonlijk. Je komt dan in contact met de redactie.
Je kunt mij persoonlijk mailen via stichtingjaap@live.nl
LOSSERDELOSLOS
Jaapieooo
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jêutje Dot.. heb je wel toestemming voor deze crosspost van Remlof, Jaap, Johan, en de Alverman?
Want.. Het is geheel ontopic..quote:Op zondag 24 januari 2010 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi..Wacht je nog op Rem en Johan en de Alverman?
http://www.terrorjaap.nl/quote:De chat bij Studio Vlemmix
Hallo allemaal,
Echt gaaf dat show nummer 3 op alle vlakken beter was dan show 2. Zonder budget hebben we als team toch een georganiseerd geheel weten te krijgen met interessante gasten. Iedereen bedankt!
Ik ga graag het gesprek aan met de kijker om mezelf te verbeteren tot zover ik me in opbouwende kritiek kan vinden. Ik ben Jaap, blijf Jaap en ja soms kan ik als een boer uit de hoek komen. Ik ben niet perfect, zal ik ook niet worden. Sommige zaken kunnen niet veranderd worden omdat het inherent is aan wie ik ben. Ik ben alternatief, heb mijn zwaktes maar dat is ook weer mijn kracht. Het is aan de kijker om te bepalen of ze naar Jaapieooo met al zijn nukken, grillen en sterkes willen kijken. Het is niet aan de kijker om af te dwingen dat ik MOET veranderen, maar ik luister wel graag.
Helaas merk ik op de chat van SV dat er aantal raddraaiers zijn die er alles aan doen om een ander zoveel mogelijk te tergen. Het is aan Johan & SV om hier paal en perk aan te stellen. Naar mijn mening gebeurd dit niet strak genoeg. Enkele oproerkraaiers krijgen de kans de chat te overschreeuwen, terwijl de massa chatters met goede bedoelingen zo worden weggedrukt. Vaak krijgen die afzeikerds nog alle ruimte ook omdat er geen moderator aanwezig is of de moderator heeft niet de ballen om rellers eraf te schoppen.
Ik ben niet de baas over de chat. Dat is Johan. Voortaan kan iedereen me nog steeds bereiken via een pm op de chat. Zo kan ik namelijk serieus praten ipv continue rotzooi op de chat te lezen.
IN DE ALGEMENE CHAT ZAL IK NIET MEER REAGEREN, ALLEEN PER PM
Woensdag weer show 4 we kunnen het!!!
Adiosssss
Jaapieoooooooo
Je wijst naar mensen en zet ze onder druk.quote:Ik ben niet de baas over de chat. Dat is Johan. Voortaan kan iedereen me nog steeds bereiken via een pm op de chat. Zo kan ik namelijk serieus praten ipv continue rotzooi op de chat te lezen.
IN DE ALGEMENE CHAT ZAL IK NIET MEER REAGEREN, ALLEEN PER PM
als jaap misschien zich niet laat beinvloeden oor sly...zouden de mensen miler zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:25 schreef Disana het volgende:
Jaaps nieuwste blog gaat over de chat.
[..]
http://www.terrorjaap.nl/
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:25 schreef Disana het volgende:
Jaaps nieuwste blog gaat over de chat.
[..]
http://www.terrorjaap.nl/
Gelukkig heeft ie nog fanmail voor echt objectieve meningen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit is lachen: op Nowlive is een topic geopend voor vragen aan Jaap ter verbetering van zijn show, maar hij wordt daar ook behoorlijk aangepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |