Je hebt me doorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:12 schreef Nosh het volgende:
'Prestigieus'. 'Nu al spraakmakend'.
Want als niemand het zegt, kun je het beter zelf maar doen..
Of wat het ironisch? Ik weet het nooit bij jou, vol dubbele bodems enzo!quote:
Cutiequote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:14 schreef Nosh het volgende:
Of wat het ironisch? Ik weet het nooit bij jou, vol dubbele bodems enzo!
Heintje, het van Theo Maassen en Maxine! Van het songfestival!quote:
Ze hebben in ieder geval perfect de vinger weten te leggen op actuele en spraakmakende gasten. Mensen die in een show zitten, en waarbij je écht iets hebt van 'Oei, wat zal Jaap hem nu gaan ontfutselen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:28 schreef Copycat het volgende:
Lees de OP!
Maar Johan is ervan overtuigd dat het hardwerkende SVteam alles goed op de rails heeft en heeft iedereen verzekerd dat er spraakmakende gasten komen. Echte grote namen (Want Heintje is bij DWDD geweest! ) en dat iedereen er nog tijden over na zal praten. Onvergetelijk gaat het worden!
Geloof da nou maar!
zijn hapjes wsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval perfect de vinger weten te leggen op actuele en spraakmakende gasten. Mensen die in een show zitten, en waarbij je écht iets hebt van 'Oei, wat zal Jaap hem nu gaan ontfutselen!'
Tien hele uitzendingen voordat het ergens op begint te lijken?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap meldde gister op de chat van SV dat we er rekening mee moeten houden dat de eerste show nog niet helemaal perfect zal zijn. Dat vindt hij ook niet zo erg want het gaat er natuurlijk om dat hij, Bram en Johan er plezier aan beleven.
Vanaf aflevering 10 zal Tabula Rasa echter helemaal perfect zijn, volgens Jaap. Nou ja, daar wachten we dan maar op
Negen! Vanaf nummer tien is 't perfect. (Dan is het decor af, denk ik)quote:Op zondag 10 januari 2010 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Tien hele uitzendingen voordat het ergens op begint te lijken?
Maar serieus, dat is daar toch de algehele tendens: overal meer dan uitgebreid de tijd voor nemen.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Negen! Vanaf nummer tien is 't perfect. (Dan is het decor af, denk ik)
Ze nemen vooral uitgebreid de tijd om pauze te houden.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar serieus, dat is daar toch de algehele tendens: overal meer dan uitgebreid de tijd voor nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |