quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Yupquote:
Bijna, rem, bijna.quote:
Hij heeft wel een paar leuke films maar hij is niet echt een goede acteur. Zat hij in Lock, Stock?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:59 schreef Rookert het volgende:
Jason Statham op RTL5, nieuwe actieheld eindbaas
Crank was wel het leukst
iig wel in snatchquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hij heeft wel een paar leuke films maar hij is niet echt een goede acteur. Zat hij in Lock, Stock?
Klopt idd.quote:
Weet ik niet, maar het gaat bij zijn films ook niet echt om de acteerprestratiesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hij heeft wel een paar leuke films maar hij is niet echt een goede acteur. Zat hij in Lock, Stock?
Heb alleen maar Toch of frost gevonden, Britse huisvrouwendetective.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:59 schreef Rookert het volgende:
Jason Statham op RTL5, nieuwe actieheld eindbaas
Crank was wel het leukst
die kop van emquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het gaat bij zijn films ook niet echt om de acteerprestratiesHet is geloofwaardig genoeg en zijn gezicht past er wel bij
Hij is tof he!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:04 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb alleen maar Toch of frost gevonden, Britse huisvrouwendetective.
BBC 3 hebben we hier helemaal niet.![]()
Lekker wagentje G.Fawkes.![]()
Slayage ik ga em wel kijken denk ik pas om 01.40. Weet niet meer hoe het ging. Nu maar even kijken wie de moordenaar is bij Inspector Frost.
Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:06 schreef Rookert het volgende:
Midsomer Murders is ook altijd goed, zijn bijna complete films met hele goede karakterrollen
Ja ik kom het ook altijd tegenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
JaSoms kom ik die tegen en dan blijf ik wel hangen.
Doe er gvd eens een keer wat aan als sommige echt CONTINU heen en weer lopen te schelden of beledigende opmerkingen plaatsen. Ik ben de enige die er op in gaat vaak en ik doe het alleen 3 x harder terug en dan strooi je ineens wel met bans.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Ik observeer alleen nog maar.
een open sollicitatiequote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:10 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Doe er gvd eens een keer wat aan als sommige echt CONTINU heen en weer lopen te schelden of beledigende opmerkingen plaatsen. Ik ben de enige die er op in gaat vaak en ik doe het alleen 3 x harder terug en dan strooi je ineens wel met bans.
Ik wacht totdat clio reageert voordat ik over ga op een waarschuwing en bijbehorende ban. Ik observeer zegt ie dan.
Hoezo? Snap je het verhaal niet of quote je gewoon automatisch mijn berichten om er vervolgens wat onzin onder te plaatsen?quote:
Moet je veel teksten kennen of moet je nog grammatica doen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef Ayca het volgende:
Maandag Latijn en dinsdag economie, dan heb ik weer een tijdje rust
En hoe gaat het met jouw studie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |