ok hahaquote:
Ik heb mij weer iets in mijn hoofd gehaald wat ik wil hebben, maar ik moet er op wachtenquote:
Oh....quote:Op zondag 10 januari 2010 22:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb mij weer iets in mijn hoofd gehaald wat ik wil hebben, maar ik moet er op wachten
Haha. Nee, iets kleinsquote:Op zondag 10 januari 2010 22:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh....
in de categorie zoals je nieuwe laarzen, of van iets grotere orde?
vrouwen dingen dusquote:Op zondag 10 januari 2010 22:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Nee, iets kleins
Producten van Lush
Ik ben kapot, ga in mn bed nog ff nieuwe David Baldacci lezen en dan slapenquote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ben kapot, ga in mn bed nog ff nieuwe David Baldacci lezen en dan slapen
ehm file ?quote:Op maandag 11 januari 2010 08:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
Slaap lekker. sta in de file op de a58.
Stond een auto geparkeerd in een andere auto.. Nu wel op kantoor! Duurde kwartiertje ofzo!quote:Op maandag 11 januari 2010 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm file ?
ik ben al in eindhoven
Geen files gehad
Nope, die had hetzelfde probleem qua schaatsen als ik, als in dat ze niet bij de hand waren...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:11 schreef theKiD het volgende:
Is dat jou meisje Tommy?
Ze was een jaar of 20-25, was grappig om te zien want ze was dus ook echt door die hond het hele stuk getrokkenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef Stuurloos het volgende:
Ze lijkt wel 12 op die eerste foto, op die laatste dan weer 30..
o ok, welke hoogte ongeveer ?quote:Op maandag 11 januari 2010 08:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Stond een auto geparkeerd in een andere auto.. Nu wel op kantoor! Duurde kwartiertje ofzo!
mooie leeftijd,quote:Op maandag 11 januari 2010 08:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ze was een jaar of 20-25, was grappig om te zien want ze was dus ook echt door die hond het hele stuk getrokken
Voor het altijd pitoreske Oirschot!quote:Op maandag 11 januari 2010 09:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok, welke hoogte ongeveer ?
[..]
mooie leeftijd,
dan mag het wel als Tilburgs Schaats Meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |