quote:Op zondag 10 januari 2010 14:37 schreef PierreTT het volgende:
tieviepie
Omdat ik mijn schaatsen niet in Tilburg heb liggen en omdat het ijs zo hobbelig was dat als ik zou schaatsen ik binnen 5 minuten mijn ruggenwervels ergens aan de rand kan vinden.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:37 schreef automatic_ het volgende:
En waarom zien we jou niet op het ijs?
Oke, goede redenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Omdat ik mijn schaatsen niet in Tilburg heb liggen en omdat het ijs zo hobbelig was dat als ik zou schaatsen ik binnen 5 minuten mijn ruggenwervels ergens aan de rand kan vinden.
Hehe. Maar goed; dan "bewijs" je dat het jouw fiets is, omdat je sleuteltje wel op het eerste slot past.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:48 schreef Tegan het volgende:
Loszagen, heb ik ooit ook met een vriendinnetje gedaan toen een of andere malloot een tweede hangslot aan haar fiets had gehangen voor de grap ofzo.
Wij hebben gewoon uberhaupt geen politie erbij gehaald...quote:Op zondag 10 januari 2010 17:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Maar goed; dan "bewijs" je dat het jouw fiets is, omdat je sleuteltje wel op het eerste slot past.
SpeCulaes heeft het probleem dat men denkt dat hij een fiets steelt als hij dat doet
Nee, maar er zijn altijd mensen in de omgeving die kunnen bellenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon überhaupt geen politie erbij gehaald...
Dat merkt hij dan pas denk ikquote:Op zondag 10 januari 2010 17:53 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ze je niet oppakken als je zijn verhaal vertelt?
Ik hoor overal van niet, maar Michelle Trachtenbergquote:Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat merkt hij dan pas denk ik
Btw; is Mercy een leuke serie of weet jij dat niet...?
Geen idee. Ik denk dat het er ook een beetje aan ligt waar je fiets staat en/of het ijverige buurtbewoners zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef Tegan het volgende:
Ik denk ook niet dat iemand zal bellen als je het gewoon overdag doet...
Hmm... Ik hoor er ook bijna niemand over dus ik dacht, Even bij Tegan checkenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik hoor overal van niet, maar Michelle Trachtenberg. Ik ga het iig niet proberen
.
Ik bedoelde dat ik overal hoorde dat het niets wasquote:Op zondag 10 januari 2010 17:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ik hoor er ook bijna niemand over dus ik dacht, Even bij Tegan checken
Ik vind MT niets, maar dat komt meer door haar vorige rollen & daar kan ik haar niet los van zien
Een mooi verhaal verzinnen kan iedereen natuurlijk, vandaarquote:Op zondag 10 januari 2010 17:53 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ze je niet oppakken als je zijn verhaal vertelt?
Naast het gemeentehuis, dus overijverige ambtenaren genoegquote:Op zondag 10 januari 2010 17:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat het er ook een beetje aan ligt waar je fiets staat en/of het ijverige buurtbewoners zijn
Heb je aangifte gedaan dat je sleutels gejat zijn? Zo ja, dan heb je wel een verhaal natuurlijkquote:Op zondag 10 januari 2010 17:58 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Een mooi verhaal verzinnen kan iedereen natuurlijk, vandaar.
Uhuh, dat las ik ookquote:Op zondag 10 januari 2010 17:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik overal hoorde dat het niets was.
Maar het gaat vooral ook om hoe je overkomt en hoe je het verhaal vertelt. Ik ben bv. veel geloofwaardiger overdag dan zo'n type 's nachts...quote:Op zondag 10 januari 2010 17:58 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Een mooi verhaal verzinnen kan iedereen natuurlijk, vandaar.
[..]
Naast het gemeentehuis, dus overijverige ambtenaren genoeg!
Is zeker waar. Nu alleen nog een goede zaag vinden om een slot door te krijgenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar het gaat vooral ook om hoe je overkomt en hoe je het verhaal vertelt. Ik ben bv. veel geloofwaardiger overdag dan zo'n type 's nachts...
Dat doet de gemeentequote:Op zondag 10 januari 2010 18:03 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Is zeker waar. Nu alleen nog een goede zaag vinden om een slot door te krijgen.... Hoe heten die gasten die al die fietsen ruimen uit het centrum? Misschien kunnen die helpen!
Op zondag toch niet..quote:Op zondag 10 januari 2010 17:58 schreef SpeCulaes het volgende:
Naast het gemeentehuis, dus overijverige ambtenaren genoeg!
Die film is zo slecht dat het weer leuk wordt...quote:
Amsterdam ja, dat is in Praag opgenomen fyiquote:Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Die film is zo slecht dat het weer leuk wordt...
Dat decor dat Amsterdam moet voorstellen
Doen we het gemiddelde, 21... mooie leeftijdquote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef Stuurloos het volgende:
Ze lijkt wel 12 op die eerste foto, op die laatste dan weer 30..
Dat dacht ik dus ook jah.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef Stuurloos het volgende:
Ze lijkt wel 12 op die eerste foto, op die laatste dan weer 30..
Shotgun ???quote:
shotgun, hij mag voorin/eerstquote:Op zondag 10 januari 2010 21:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook jah.
eerst lijkt ze erg jong, en dan weer aan de oude kant.
[..]
Shotgun ???
Tilburgschaatsmeisje?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers... Hier is ze wat groter!
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef Tegan het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=shotgun
ipv het unox meisjequote:
weet jij het ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |