Maltesersquote:
Owjaaquote:
Zweedse meisjes hier in Malta die hier in januari nog uitgaan met korte spijkerbroekjes en shirtjesquote:
Waarom begon je dan serieus bij het engels? en je hebt het net gebruikt, hoe kun je dan opnieuw beginnen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:18 schreef Elmostyle het volgende:
Daarna ben ik de Maltese versie op het pak gaan lezen, bleek dat daar stond maar 1/2 liter melk in de pan te doen -_- aaarghhh, kan ik opnieuw beginnen.
Nee, doe mij maarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:20 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Zweedse meisjes hier in Malta die hier in januari nog uitgaan met korte spijkerbroekjes en shirtjes
Omdat ik geen Maltees spreek misschienquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:20 schreef YourSavior het volgende:
[..]
Waarom begon je dan serieus bij het engels? en je hebt het net gebruikt, hoe kun je dan opnieuw beginnen?
Je zit niet IN Malta, je zit OP Malta. Huge difference.quote:
gewijzigdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je zit niet IN Malta, je zit OP Malta. Huge difference.
Voor je bagger gaat posten, weet dan waar je over praat:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:48 schreef RedFever007 het volgende:
Ga gewoon inburgeren in MaltaLeer de taal (o.a.) en dit topic had nooit bestaan
ik heb het vage idee dat jij nooit meer zomaar in een opwelling een toetje wilt gaan maken ;pquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Omdat ik geen Maltees spreek misschien? Het is hier een 2talig eiland dus ik ga er vanuit dat de vertalingen gewoon kloppen
![]()
Ik ga nog maar even een cul topic openenAangezien nu ik die pan wil gaan schoonmaken er achter kom dat de binnenkant volledig zwart is
Ik heb nog 1 pakje liggenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:55 schreef YourSavior het volgende:
[..]
ik heb het vage idee dat jij nooit meer zomaar in een opwelling een toetje wilt gaan maken ;p
Als iedereen telkens met dezelfde bagger komt aanzetten is daar blijkbaar wel behoefte aan ja..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:59 schreef kristyle het volgende:
Zeg jij nu steeds hetzelfde ?
Een tijdje terug een topic van je gelezen waarin je met steeds dezelfde nonsens aan komt zetten
"ik zit op malta"
"het is een tweetalig eiland"
"ik doe mijn stage op het warme fijne tweetalige malta"
aandachtstrekkerij? Degenen die bagger posten horen gewoon eens beter te gaan lezen, dan hoef ik tenminste niet telkens alles te herhalen en op zeikreacties zoals de jouwe in te gaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:10 schreef kristyle het volgende:
Ok, ik begon al te vermoeden dat het een staaltje ongeziene aandachtstrekkerij was.
Dan zou ik dus beter die niet geschoolde wereldvreemde schelmen aanspreken ?
Trouwens je chocolade drilpudding ziet er niet al te goed uit.
Het was nog redelijk goed bedoeld hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
aandachtstrekkerij? Degenen die bagger posten horen gewoon eens beter te gaan lezen, dan hoef ik tenminste niet telkens alles te herhalen en op zeikreacties zoals de jouwe in te gaan.
Ah oke sorry dan,quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:17 schreef kristyle het volgende:
[..]
Het was nog redelijk goed bedoeld hoor.
En buiten bagger en zeikreacties valt er weinig anders in te brengen hier.
Maar stop eens met op fok te zitten en ga zwemmen in the blue lagoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |