abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76608494
nou, huup, ik ook hoor
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76608539
heb je ook een opleiding voor, met diploma.
en een hele reeks met regels waar je je aan moet houden.
http://www.ikkiesbewust.nl/

zitten hier ook te kijken naar die verkopers aan de deuren...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_76608588
haha miss die TT.

nouja het is echt stuitend, die energie dingesen. Goed dat dit zo op tv is gebracht hopelijk zijn mensen nu gewaarschuwd om nóóit zomaar iets te tekenen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:32:24 #4
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_76608925
Niet gezien, maar wat was er?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_76609004
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:32 schreef E.T. het volgende:
Niet gezien, maar wat was er?
Agressieve verkooppraktijken van huis-aan-huis verkopers van energiebedrijven. Eigenlijk gewoon pure oplichting, op slinkse manier een handtekening voor een contract ontfutselen enzo.

Krijg je ervan als je je personeel op commissie betaald
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:41:59 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76609285
Zo heeft mijn man (toen nog mijn vriend) al eens de deur dichtgeslagen in het gezicht van zo'n energie-verkoper.
Ik had de verkoper 's middags al gezegd dat we geen interesse hadden maar omdat de rekening op naam van mijn vriend stond, wilde hij nog praten met mijn vriend
Die had ik natuurlijk ingelicht, dus verkoper komt aan de deur, wil zijn verhaaltje afsteken waarop mijn vriend zegt: was jij vanmiddag ook aan de deur?
Verkoper *glimglim*: ja
Mijn vriend: en wat precies begreep je niet toen mijn vriendin zei dat we geen interesse hadden? Klats deur dicht...

Mijn advies: niks tekenen aan de deur. Gewoon zeggen dat je het zelf wel uitzoekt/opzoekt als je daar behoefte aan hebt. Dit geldt voor allerlei zaken. Ook voor telefonische dingen, hypotheken etc...
Ook zoiets: ik kreeg een telefoontje: mevrouw, weet u dat uw lening goedkoper kan? Ik: oja? hoe weet jij wat ik nu betaal? Stilte aan de andere kant. Vervolgens gaat het standaardpraatje verder. Toen heb ik afgekapt. Ik hád niet eens een lening...
pi_76609306
Het was niet eens slinks, het was puur leugens en bedrog! En dat zegt ie dan ook: ik mag over alles liegen, behalve het produkt.
pi_76609409
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:42 schreef miss_sly het volgende:
Het was niet eens slinks, het was puur leugens en bedrog! En dat zegt ie dan ook: ik mag over alles liegen, behalve het produkt.
Inderdaad.

Asy oh erg hè zulke dingen
ik heb me inmiddels aangemeld bij zo'n website dat je uit die bellijsten wordt gehaald van dat soort bedrijven maar ik vond het ook altijd zo irritant. "Mevrouw weet u dat uw hypotheek goedkoper kan?!" Ehm... lijkt me sterk goedkoper dan mijn hypotheek krijg je ze niet
En toen ik nog op kamers woonde werd ik heel vaak gebeld dat ik toch echt voor teveel geld vast zat aan een te dure leverancier en dat als ik blablabla. Als ik er dan eindelijk eens tussen kon komen en ze duidelijk kon maken dat ik helemaal niet "los" energie afnam en al helemaal niets te zeggen had over waar die energie vandaan kwam vroeg men doodleuk naar het nummer van mn huisbaas grapjurken.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:47:22 #9
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_76609498
Wat ik ook nogal stuitend vond was met die buitenlandse mevrouw die geen woord Nederlands sprak..
Dus nu moest haar minderjarige dochter haar alles duidelijk maken en het contract invullen ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_76609638
Ik word daar zooo moe van van die telefoontjes. Ik had vanmorgen de Dela aan de lijn ivm de uitvaartverzekering die ik heb bij hen. Dat ik aan hen niet kenbaar heb gemaakt hoe ik het wil hebben, of ik daar al over nagedacht had. Nee daaar zit ik echt op de wachten op zaterdagochtend om 10 uur. Toen ik zei dat ik niet meer wilde gaan betalen begon ie over Seb zegt ie: voor 50 ct per maand extra heeft u het in ieder geval wel goed geregeld voor uw zoon, toen heb ik het afgekapt en hem een prettige dag gewenst.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_76609752
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wat ik ook nogal stuitend vond was met die buitenlandse mevrouw die geen woord Nederlands sprak..
Dus nu moest haar minderjarige dochter haar alles duidelijk maken en het contract invullen ..
wat vind je daar stuitend aan? Dat haar dochter het moet regelen omdat de vrouw gebrekkig nederlands spreekt of dat die verkoper schijnbaar zó over lijken gaat dat hij het geen punt vindt om een minderjarig meisje een contract te laten tekenen?

Ik vind dat laatste persoonlijk veel erger dan het eerste
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76609773
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:51 schreef Estrys het volgende:
Ik word daar zooo moe van van die telefoontjes. Ik had vanmorgen de Dela aan de lijn ivm de uitvaartverzekering die ik heb bij hen. Dat ik aan hen niet kenbaar heb gemaakt hoe ik het wil hebben, of ik daar al over nagedacht had. Nee daaar zit ik echt op de wachten op zaterdagochtend om 10 uur. Toen ik zei dat ik niet meer wilde gaan betalen begon ie over Seb zegt ie: voor 50 ct per maand extra heeft u het in ieder geval wel goed geregeld voor uw zoon, toen heb ik het afgekapt en hem een prettige dag gewenst.
ohja dat zijn ook altijd gezellige telefoontjes op je vrije avond haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:55:47 #13
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76609783
dat ze je kind er gwoon ook ff bijhalen brutaal
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_76609821
nou erger vond ik toch wel dat ie zei dat ik het dan in ieder geval voor mijn zoon WEL goed kan regelen. Echt de nadruk op WEL. Ze spelen gewoon op je gevoel.
pi_76609919
Ik ben wel overgestapt van energieleverancier door een deurverkoper. Maar ik wilde ook graag overstappen, dus hij kwam als geroepen.
Irritanter vind ik mensen die God komen brengen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:00:26 #16
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_76609933
Ik vond het allemaal maar hondsbrutaal eigenlijk..

Die situatie van die verkoper die begon over Eneco en die brief..
een verhaal met dezelfde strekking hebben wij telefonisch meegemaakt..
Waarom snappen veel verkopers niet dat "nee echt nee is"
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_76610080
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef Estrys het volgende:
nou erger vond ik toch wel dat ie zei dat ik het dan in ieder geval voor mijn zoon WEL goed kan regelen. Echt de nadruk op WEL. Ze spelen gewoon op je gevoel.
Ik krijg "9 maanden beurs" flashbacks

"maar mevruow, u wilt uw kindje toch niet dood in het bedje vinden?"
pardon?! had die vent even niet op het temperament van mijn moeder gerekend
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76610144
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Verschrikkelijk zeg
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:05:30 #19
3011 E.T.
pi_76610148
Ik heb me echt op alle mogelijke manier afgemeld voor telefonische verkoop en dat werkt best wel. Ik word gelukkig zelden gebeld.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:06:17 #20
3011 E.T.
pi_76610164
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat meen je niet!
pi_76610232
Wij hebben gelukkig eigenlijk nooit zo´n verkoper aan de deur. Ze bellen wel af en toe, maar dan zeg ik gewoon gelijk dat ik geen interesse heb, en als ze doorvragen, wat dan ook, dan zeg ik gewoon nog een keer geen interesse en dan hang ik op. Lekker simpel
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_76610312
Ik zie net op hyves dat een oud klasgenootje bevallen is van de derde, nog voor de eerste verjaardag van nr 2. Die laat er geen gras over groeien zullen we maar zeggen.
pi_76610435
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:06 schreef E.T. het volgende:

[..]

dat meen je niet!
Ja wel
Het ging om een of ander matrashoesje waarbij er banden aan het matras vastzaten zodat je je kindje vast kon binden (!) zodat het kind niet zou rollen in bed of onder het dekentje zou schuiven.

Estrys haha das idd vlot

En verder wat ET zegt, ik heb sinds ik me aangemeld heb of eigenlijk afgemeld op die site geen last meer werkt als een trein.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 20:24:34 #24
5428 crew  miss_sly
pi_76610820
Ik ben er heel goed in om ze telefonisch af te poeieren, dus dat boeit me niet zo. Doe ik zakelijk ook erg vaak, daar zijn mijn collega's erg blij mee

huup hoe komen ze op het idee.
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 20:24:54 #25
5428 crew  miss_sly
pi_76610835
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:10 schreef Estrys het volgende:
Ik zie net op hyves dat een oud klasgenootje bevallen is van de derde, nog voor de eerste verjaardag van nr 2. Die laat er geen gras over groeien zullen we maar zeggen.
Whaa, moet er niet aan denken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')