gescheiden van het zout bedoel je? Da's gelukt hoor! Zout ligt op straat, papier van het pak in de goot, traditioneel Indonesische afvalscheiding.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Milieucrimineel![]()
Papier van het pak MOET JE GESCHEIDEN AFVOEREN
Klopt, geen vlok te zien.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij hem zal het alleen wel perfect werken. Wedden dat er geen mm sneeuw ligt in de buurt
'K heb mijn username uitgeleend tot morge ochtend.......quote:
whehehe die naamquote:Op zondag 10 januari 2010 13:15 schreef username_uitgeleend het volgende:
[..]
Perfect, we komen bij jou in de leer![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:20 schreef username_uitgeleend het volgende:
[..]
'K heb mijn username uitgeleend tot morge ochtend........
m'ja wil natuurlijk wel blijven posten.
Tegen de tijd dat er ietsquote:Op zondag 10 januari 2010 13:32 schreef MPG het volgende:
[..].
EN nu maar hopen dat Sym er zijn voordeel mee doet.
WOKquote:
marcquote:
of aan het bankhangenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef username_uitgeleend het volgende:
T'is hier tam vandaag....![]()
Alle spammertjes aan 't werk ofzo
Een goed iets, misschien dat ik dan weer wat vaker post hier. Maar ik vermoed dat het van korte duur isquote:Op zondag 10 januari 2010 16:42 schreef username_uitgeleend het volgende:
Zo gaan de gemiddeldes zwaar onderuit
ach kom op man, laat je niet kisten en gewoon af en toe posten. Er betsaat ook zoiets als uitloggenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een goed iets, misschien dat ik dan weer wat vaker post hier. Maar ik vermoed dat het van korte duur is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |