ze is toch niet blond hequote:Op zondag 10 januari 2010 04:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alle overbodige prut moet er vanaf, want hij is voor de vriendin. Die moet vooralsnog weinig knopjes hebben. Op die manier heb ik minder werk om het knopjes duwen weer ongedaan te maken.
quote:Op zondag 10 januari 2010 04:51 schreef indahnesia.com het volgende:
heb nog steeds hoofdpijn. Even wat thee brouwen.
ik zeg niksquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 05:05 schreef indahnesia.com het volgende:
FF erop, IE eraf
Open Office erop, MS Office eraf
Kijk, dat ruimt al aardig op.
PWNDquote:Op zondag 10 januari 2010 05:08 schreef indahnesia.com het volgende:
smerige geintjes:
[..]
En in het lijstje staat dus FF, OO...![]()
Alsof dat niet gewoon hetzelfde isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
%*$$%^()*(*^^%^$#*![]()
achterlijke belgen![]()
"er wordt afgeraden te strooien met keukenzout daar dit slecht is voor het milieu"
zorg dan dat er strooizout is
Wat moet je doen om uit de KSC-lijsten te komenquote:Op zondag 10 januari 2010 01:39 schreef DaMart het volgende:
En wie hebben gisteren de vrieskou getrotseerd om ijsthee te maken van de sneeuw?
[..]
Het zout is wel het zelfde maar keukenzout ondergaat een milieu bezwarend proces om het voor consumptie geschikt te maken.... Vandaar waarschijnlijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof dat niet gewoon hetzelfde isEn trouwens
FUCK DAT MILIEUGEZEIK NOU EENS EINDELIJK![]()
Moet dadelijk pijltjes gaan schietenquote:Op zondag 10 januari 2010 09:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Friemelaar
Ik ben aan het "werk". Waarom bij jij zo vroeg wakker?
Voorzichtig!quote:Op zondag 10 januari 2010 09:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Moet dadelijk pijltjes gaan schieten![]()
Kou, slaap en ellendequote:en dan nog zoiets als morgenstond brengt .....
Op mn rug met de lepklep op een bedleestafeltjequote:
In de "beveiliging" ?quote:Op zondag 10 januari 2010 09:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Friemelaar
Ik ben aan het "werk". Waarom bij jij zo vroeg wakker?
Die traces (lees: eerder aantoonbaar dan meetbaar) jodium-bijmenging ja. Poeh wat spannendquote:Op zondag 10 januari 2010 09:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het zout is wel het zelfde maar keukenzout ondergaat een milieu bezwarend proces om het voor consumptie geschikt te maken.... Vandaar waarschijnlijk.![]()
Nopequote:Op zondag 10 januari 2010 10:07 schreef friemelaar het volgende:
Al een beetje aan 't afbouwen met de pijnstillers, fles?
Nee .... zuiveringquote:Op zondag 10 januari 2010 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die traces jodium-bijmenging ja. Poeh wat spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |