Dit vond ik juist een sterk punt in de serie, omdat Dexter zich eerst moet 'vermommen' en zich daarbij téveel inleeft en beseft hoe prettig het zou zijn gewoon te zijn. Dat hij eindelijk een voorbeeld vindt en dat het niet uitpakt zoals hij had gewild. Ik vond seizoen 3 ook minder, bij het begin van 4 ging ik twijfelen, maar nu ben ik weer helemaal pro-Dexter!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:58 schreef SnuggLe het volgende:
En Dexter...tsja....soms totaal geen emoties, maar aan het eind van S04 wel weer heel veel waardoor hij in de problemen komt. Ik was gewoon pissig en dacht ik van "dit heb je aan jezelf te danken, hoe stom kan je zijn?".
ik moest wel lachen toen Ellen Page samen met die vriendin in die lunchroom ging dansen op het liedje van Dolly Parton - Jolene en hun eigen tekst over Bodeen verzonnen hadden. Het was leuk en schattigquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:40 schreef Guppi het volgende:
Whip it
[ afbeelding ]
Ach ja, Ellen Page, en rolschaatsen, dat moet ik natuurlijk gewoon zien. Heerlijk sfeertje weer, prachtig gezin, een baan waarbij je een soort kippenschortje aanmoet, een vriendje dat het scherm uit slungelt, leuke soundtrack, en natuurlijk rolschaatsen.
Bliss woont in Bodeen, Texas en heeft een moeder met strakke denkbeelden over 'hoe het hoort', ze moet meedoen aan beautyverkiezingen en is op school eigenlijk de gekke nerd. Dan vindt ze een flyer van een roller derby league, en ze is op slag verliefd. Ze probeert in het team te komen en begint een tweede leven te leiden.
Het zal inmiddels wel een trucje zijn, de sfeer van zo'n soort gezin, zo'n soort woonplaats, zo'n soort outbreak van het tegendraadse kind, maar ik vind het nog steeds heerlijk. Paar erg cheesy scenes, en het verhaal is niet zo groot, maar ik heb me vrolijk vermaakt.
Vernieuwend was het niet écht nee. Behalve het rolschaatsen dan, en dat is dan ook een mooi spektakel.
7,3 (IMDB: 7,4)
Hoef ik die iig ook niet meer te kijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:18 schreef Mikkie het volgende:
Smokin' Aces 2
Matig acteerwerk, het hele verhaaltje is zeer matig en verder ook teleurstellend uitgewerkt, het kon me echt totaal niet boeien.
Een 5.
Zoals eerder vermeld in dit topic is Guy Ritchie ook niet zo briljant en wat mij betreft nogal gehyped.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:34 schreef Butterfly91 het volgende:
Lock Stock and Two Smoking Barrels
Four London working class stiffs pool their money to put one in a high stakes card game, but things go wrong and they end up owing half a million pounds and having one week to come up with the cash.
Wel vermakelijk, maar ik vond hem lang niet zo briljant als de meesten zeggen.
IMDb: 8,1
Mijn cijfer: 7,3
Die is vet! Origineel dus ja. Lang geleden in Hong Kong gezien, toen hij net 2 dagen uit was!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:59 schreef Gillingham het volgende:
Een beetje laat, maar wegens gebrek aan tijd en mogelijkheden nu pas mijn jaarlijstje.
In 2009 heb ik 182 films gezien, waarvan 155 voor de eerste keer en 44 in de bioscoop.
Top 20 Van films gezien in 2009
03. Mou Gaan Dou / Infernal Affairs (Wai-Keung Lau & Siu Fai Mak, 2002)
Inderdaad! Een zeer mooi meiske!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef Inverted_World het volgende:
Hoe dan ook een goede film en die Laura Verlinden mag er wel zijn zeg!![]()
) Zombies zijn eng omdat ze in grote massa's komen en komen en er geen einde aan lijkt te komen, niet omdat een handvol van die zombies in training zijn geweest bij een stel Kenianen. En waarom laten ze een potentiële zombie onbewaakt achter in een gebouw waar iedereen bij kan. Vooral aangezien ze net dat stuk grond weer veilig hadden gekregen. Waarom, waarom. Mijn tijd, wat doe je.
Waarschijnlijk omdat je `m met Nederlandse subs hebt gekeken? dan mis je idd. veel grappen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:09 schreef MASD het volgende:
Airplane:
Meh, veel miss grappen en een enkele die wel okay is. Geen idee waarom iedereen er zo lyrisch over is.
6
Ik kijk echt nooit met subs, tenzij ze in de taal van de film zijn. Ik heb alle grappen meegekregen maar ze zijn gewoon niet grappig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je `m met Nederlandse subs hebt gekeken? dan mis je idd. veel grappen.
Vele grappen zijn ook woordgrappen. Geniale film
Een 2 is wellicht wel erg laag, ik vond hem ook niet erg goed, maar zeker niet slecht, een 6,5 krijg hij van mij, evenals kill bill. Maar sowieso staan de tarantino's niet heel hoog in mijn top-film lijstje. Inglourious basterds vond ik wel vet om te zien en het verruit het beste was wat toen in de bios draaide.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:25 schreef Ocelot360 het volgende:
DeathProof
Een Tarentino film die ik niet vat, terwijl ik groot fan ben van Bill, Inglorious en Pulp.Wat een vreselijke saaie film met al dat saaie gezwets van die arrogante kippen en de spontaan onzinnige Kurt Russel.. die las…*gaap*..
Meest vreselijke film die ik in tijden heb gezien.
2/10
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:27 schreef LeonH het volgende:
Net terug van Avatar 3D
Damn... Wat. Een. Film! Zit hier nog een beetje sprakeloos te wezen.
Ik persoonlijk denk dat ik vandaag de beste film van 2010 heb gezien. En als Disney-fan zijn dit misschien rare woorden aangezien Toy Story 3 en Alice in Wonderland nog moeten gaan draaien. Zonder moeite 162 minuten naar een film zitten kijken!
9,5/10
Lekker makkelijk bij babel, Hero, Brotherhood of War, Amores Peros, La Vita e Bella of Ameliequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit met subs, tenzij ze in de taal van de film zijn. Ik heb alle grappen meegekregen maar ze zijn gewoon niet grappig.
Zoals Tim86 al zegt. Het is gewoon een hele nieuwe ervaring en de 3D heeft op deze film een schitterende werking. Ook kon ik er wel iets uithalen met het probleem van nu en het hele internet. Een 2e identiteit etc etc. Maar dan draaf ik misschien iets te ver door?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:03 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Die film moet wel echt tering goed zijn. Ik heb sowieso nog nooit een film zo'n hoog cijfer gegeven. Noem eens andere films op die je tof vind, dan kan ik daarop baseren of ik hem moet kijken ja of nee.
Ik blijf het een middelmatige film vinden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:03 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Die film moet wel echt tering goed zijn. Ik heb sowieso nog nooit een film zo'n hoog cijfer gegeven. Noem eens andere films op die je tof vind, dan kan ik daarop baseren of ik hem moet kijken ja of nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |