Een flauwe western zonder diepgang? dan heb je `m niet goed bekeken en begrepen, ben ik bang. Ik zou `m nog eens gaan kijken als ik jou wasquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:26 schreef trebremmit het volgende:
Ik vind The Searchers maar een flauwe western zonder enige diepgang in de personages, nooit begrepen wat daar nu zo goed aan is.
Ik heb hem bekeken met mijn ogen, zijn er nog andere manieren dan? Als je van moraliserende en theatrale films houdt is het waarschijnlijk een prachtfilm maar ik kon er niks mee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Een flauwe western zonder diepgang? dan heb je `m niet goed bekeken en begrepen, ben ik bang. Ik zou `m nog eens gaan kijken als ik jou was![]()
Moraliserend? Ik vind de film best gewaagde en gevoelige thema's aansnijden zonder daar een waardeoordeel over te geven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:37 schreef trebremmit het volgende:
[..]
Ik heb hem bekeken met mijn ogen, zijn er nog andere manieren dan? Als je van moraliserende en theatrale films houdt is het waarschijnlijk een prachtfilm maar ik kon er niks mee.
Theatraal wel maar moraliserend? dat vond ik best meevallenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:37 schreef trebremmit het volgende:
[..]
Ik heb hem bekeken met mijn ogen, zijn er nog andere manieren dan? Als je van moraliserende en theatrale films houdt is het waarschijnlijk een prachtfilm maar ik kon er niks mee.
Theatraal acteren waardoor gespeelde emoties nep lijken, ik vind het dan zonder emoties maar goed ik begrijp je punt. Jullie ergeren je niet aan het ontzettend slechte acteerwerk in deze film?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Moraliserend? Ik vind de film best gewaagde en gevoelige thema's aansnijden zonder daar een waardeoordeel over te geven.
En is het nou emotieloos of theatraal?
Nee, ik erger me niet aan het acteerwerk. Welke rollen heb je voor ogen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:24 schreef trebremmit het volgende:
[..]
Theatraal acteren waardoor gespeelde emoties nep lijken, ik vind het dan zonder emoties maar goed ik begrijp je punt. Jullie ergeren je niet aan het ontzettend slechte acteerwerk in deze film?
Nu ik er weer over na denk viel het moraliserende inderaad wel wat mee.
Ja, en? Dit is geen opsomtopic. Vertel er eens wat meer over, hoe vond je hem?quote:
Meen je dat nou serieus?:')quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:35 schreef Timo20 het volgende:
dan heb je `m niet goed bekeken en begrepen, ben ik bang. Ik zou `m nog eens gaan kijken als ik jou was![]()
Is dat geen film van de gebroeders Dardenne? Ik vond hem hele goed, typische sfeerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:59 schreef znarch het volgende:
Calvaire
Wat moet ik hier van zeggen ? Eerste en enige wat in me opkomt is: wtf![]()
Kan er nu echt geen cijfer aan hangen, sorry.
Voor de mensen die hem gezien hebben. Dit was wel het meest hilarische ooit![]()
Ik weet nog steeds niet wat die dans voorstelt, een paringsdans ofzo ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:06 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Is dat geen film van de gebroeders Dardenne? Ik vond hem hele goed, typische sfeer
och nee
Zelfs hersenloos vermaak mag wel wat beter gedaan worden dan die laatste Micheal Bay film. Hij is gewoon slecht. Punt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je die film in zijn genre plaatst kan ik me daar prima in vinden. Vond het toen ook een heerlijke bioscoopfilm
Word een beetje moe van al het gezeik mbt die film.
Tja, als je zo een discussie in gaat heeft het ook weinig zinquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelfs hersenloos vermaak mag wel wat beter gedaan worden dan die laatste Micheal Bay film. Hij is gewoon slecht. Punt.
Serieus, slecht uitgewerkte karakters, slecht plot, alles met het oog op de amerikaanse tiener. Zelfs de comic relieves waren slecht. Het is gewoon geen goede film, sorry.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, als je zo een discussie in gaat heeft het ook weinig zin
Die heen en weer zwiepende ballen van een of andere transformer op de pyramides van Gizeh benaderde de triestheid van een Epic Movie. Het was echt heel slecht.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus, slecht uitgewerkte karakters, slecht plot, alles met het oog op de amerikaanse tiener. Zelfs de comic relieves waren slecht. Het is gewoon geen goede film, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn cijfer: 7.5
IMDB: 6.9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |