mag ik haar hebbequote:
jij vindt het mooi als een broer in het bijzijn van zijn broertje fapt?quote:
Dit, ben nu wel heel benieuwdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:53 schreef Zero17 het volgende:
Ik was te laat voor de pic van damsco, nu zie ik niks meer.
verhaal:quote:
Het was gewoon deze afbeelding die hij direct gelinkt had vanuit een willekeurige 4chan-draadquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:53 schreef Zero17 het volgende:
Ik was te laat voor de pic van damsco, nu zie ik niks meer.
Ik heb een hardgrondige hekel aan deze antiklachten, maar deze is (onbedoeld) wel grappig.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:55 schreef FapFap het volgende:
anti - klacht: Waarschijnlijk was dit wel de druppel die ervoor zorgt dat ik mijn eigen kamer krijg
Gelukkig had onze opperfapper penisbaard de foto al opgeslagen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het was gewoon deze afbeelding die hij direct gelinkt had vanuit een willekeurige 4chan-draad
[ afbeelding ]
had het op zijn bed gesmeerdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:05 schreef FapFap het volgende:
ik had hem eigenlijk gewoon moeten cumshotten..
Stond er nog een kamer leeg dan? Of mag broertje nu tussen paps en mams in slapen?quote:
De kelder.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:42 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Stond er nog een kamer leeg dan? Of mag broertje nu tussen paps en mams in slapen?
17 zijn en nog steeds geen Internets kunnenquote:
Hoaxquote:Op zondag 10 januari 2010 17:50 schreef FapFap het volgende:
nee ik heb het al met me ouders erover gehad, en als ik me de volgende keer ga fappen moet ik het even aankondigen aan mijn ouders en broertje, zodat ze niet binnen zullen komen
ps. ik heb ook mijn vader betrapt op fappen gister avond
Penisbaard.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het was gewoon deze afbeelding die hij direct gelinkt had vanuit een willekeurige 4chan-draad
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |