Pics van je zusje om het topic te redden!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:56 schreef damsco het volgende:
Herkenbaar. Ik had het met mijn zusje.
maar mijn broertje is niet zo 100% in zijn hoofd, dus als ik hem vraag gewoon te blijven staan als ik mij fap, dat ie zelfs nog wel foto's gaat makenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Balen voor je, nu kan je niet meer op je broertje fappen. Terechte klacht.
Godverdomme damsco!quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:55 schreef FapFap het volgende:
anti - klacht: Waarschijnlijk was dit wel de druppel die ervoor zorgt dat ik mijn eigen kamer krijg
Omdat het smerig is wanneer je stiekem op je broertjes gezicht probeert te fappen terwijl hij nog slaapt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:03 schreef FapFap het volgende:
en trouwens, als ik mijn broertje spot als hij zich aan het fappen is. Zeg ik er ook niks van tegen mijn moeder, dus waarom hij wel dan?
Omdat jij een kloon bent, en hij niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:03 schreef FapFap het volgende:
en trouwens, als ik mijn broertje spot als hij zich aan het fappen is. Zeg ik er ook niks van tegen mijn moeder, dus waarom hij wel dan?
Ja, maar daar is het nu mooi te laat voor he.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:05 schreef FapFap het volgende:
ik had hem eigenlijk gewoon moeten cumshotten..
Waarom stuurde je me laatst die pm?quote:
Zie PM!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom stuurde je me laatst die pm?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:07 schreef zoalshetis het volgende:
wat een gezellig topic. wel jammer dat het niet over een zusje gaat.
ze wil op je fappen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom stuurde je me laatst die pm?
Ik heb mezelf wel eens betrapt op vieze gedachtesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:11 schreef FapFap het volgende:
maar ben ik de enige? of zijn er meerdere die wel eens betrapt worden tijdens het fappen ?
zo dat is beter!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:11 schreef FapFap het volgende:
maar ben ik de enige? of zijn er meerdere die wel eens betrapt willen worden tijdens het fappen ?
Je bent de enigequote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:11 schreef FapFap het volgende:
maar ben ik de enige? of zijn er meerdere die wel eens betrapt worden tijdens het fappen ?
zo dat is beter!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:14 schreef FapFap het volgende:
ghehe :p
btw ik ga me nu effe fappen hopelijk komt me broertje niet binnen![]()
peace
Ik had het ook met je zusjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:56 schreef damsco het volgende:
Herkenbaar. Ik had het met mijn zusje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |