abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 11 januari 2010 @ 10:06:41 #26
5428 crew  miss_sly
pi_76669009
Vicky, Tess al aan het kruipen, joh Wat een snelle Knap hoor!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76669111
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:06 schreef miss_sly het volgende:
Vicky, Tess al aan het kruipen, joh Wat een snelle Knap hoor!
niet helemaal hoor
de beginbewegingen zijn er.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76669184
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 15:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

Meteen even een vraag in de groep gooien, hoe zijn de eetschema's van de baby's van zo'n 6-7 maanden? Finn krijgt eigenlijk voornamelijk nog borstvoeding en iets van om de dag fruit. Als ik eens rond kijk op internet zie ik dat de meeste baby's van rond de 6 maanden ongeveer 3x per dag iets anders eten dan melk.
Hoe doen jullie dat?
Leander heeft ook nog helemaal geen schema. Die eet wanneer ie honger heeft. En de ene keer wil ie alleen maar flessen en de andere keer wil ie wel fruit en groente enzo.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 11 januari 2010 @ 10:23:12 #29
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76669427
Mila Proficiat!!

Wat goed van Tess! Hier is er een achteruit schuiver Duwen met zijn armen en dan naar achter, tot zover hij kan en dan gillen dat ie vast ligt En hij kan ook rondjes draaien op zijn buik hahaha, daar zijn handjes telkens wat verder weg te zetten en zo te draaien, maar echt vooruit komen gebeurt nog niet.

Gisteren wel voor het eerst gaan zwemmen en hij vond het prachtig.
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 11 januari 2010 @ 10:41:35 #30
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76669903
Tess, wat goed joh!!!

Mila 1 jaar Van harte gefeliciteerd!! Leuke dag gehad gisteren?

Iemand hier nog leuke cadeausuggesties voor jongenskind van 1 jaar?? Ik vind het zoooo moeilijk.
Make love, not war ☮
pi_76670516
Gefeliciteerd Mila en Raissa!!

En ook een voor Tess die probeert te kruipen. Knap hoor!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_76671223
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
Tess, wat goed joh!!!

Mila 1 jaar Van harte gefeliciteerd!! Leuke dag gehad gisteren?

Iemand hier nog leuke cadeausuggesties voor jongenskind van 1 jaar?? Ik vind het zoooo moeilijk.
Ons jongenskind is hier helemaal weg van. We hebben alleen de tractor, maar het is echt een supergoed cadeau. Hij speelt er veel mee. Gekocht bij Intertoys, kost iets van 18 euro. De tractor rijdt, de dieren maken geluidjes en er zit een muziekje op.
De kegelset van Sesamstraat vindt hij ook erg leuk, net als Duplo.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:38:09 #33
114177 Diaan73
pi_76674058
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:20 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Ons jongenskind is hier helemaal weg van. We hebben alleen de tractor, maar het is echt een supergoed cadeau. Hij speelt er veel mee. Gekocht bij Intertoys, kost iets van 18 euro. De tractor rijdt, de dieren maken geluidjes en er zit een muziekje op.
De kegelset van Sesamstraat vindt hij ook erg leuk, net als Duplo.
Ow dat lijkt wel op iets van Little People, dat heb ik al van opa en oma gevraagd, tenminste een lijstje gemaakt waar ze uit mogen/kunnen kiezen. Ze vonden het erg moeilijk omdat ze Lennon niet zo vaak zien, dus een lijstje voor ze gemaakt.

Duplo is pas vanaf 18 maanden toch?

We zitten aan een houten loopfiets van Ernie te denken, Lennon vindt Ernie erg leuk.

Maar ik heb nog steeds niet het gevoel van yes dit is het. Twijfelkont als ik ben.
Make love, not war ☮
pi_76674173
Mikael had ook best veel duplo gekregen maar heeft er nog nooit mee gespeeld. Hij vond dat toen niks en nu is ie met lego bezig al.
Wat Mikael heel erg leuk vond (en nog steeds mee speelt) is dit:

En die heb je dan ook in het heel groot.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_76674416
De tractor is van Kiddieland. M. speelt vanaf een maand of negen met Duplo, in het begin vooral stenen uit elkaar rukken, nu zet hij ze ook zelf op elkaar, plaatst poppetjes in wagentjes etc. Heb je nog van Twan? Dan kun je kijken of hij het leuk vindt. Waar houdt Lennon van? Vindt hij diertjes leuk? Bepaalde programma's op tv, muziek etc?

Dat loopfietsje is trouwens ook helemaal geweldig.
  maandag 11 januari 2010 @ 13:38:11 #36
114177 Diaan73
pi_76676163
Ik heb helaas geen duplo meer van Twan. Dat heb ik destijds allemaal weggegeven. Volgens mij aan mn moeder of schoonzusje. Lennon vindt de lego van Twan wel interessant. Ik heb nog wel de garage van LP bewaard, dus die kan naar Lennon bedenk ik me net.

Lennon speelt nu overal meeblokjes, balletjes, diertjestrein van LP, geluidendingetjes, dat is dus eigenlijk niet het probleem. Hij vindt Ernie leuk, en op tv vindt hij Eggbird geweldig. Van Eggbird is geen speelgoed te vinden. Ik denk dat we toch moeten gaan voor iets waar hij ook mee buiten kan gaan spelen... het is bijna allemaal binnen speelgoed wat hij heeft.

Ik heb net gekeken trouwens bij Intertoys in Almelo en daar hadden ze bijna niets van kiddieland, alleen een geluidenbus en die heeft hij al.

In ieder geval bedankt voor het meedenken... ik denk dat het probleem meer bij mij ligt... teveel te kiezen en geen keuze kunnen maken.

Ow Lennon doet sinds gisteren zijn handen omhoog als je hoera roept Mooi op tijd voor zn verjaardag.
Make love, not war ☮
  maandag 11 januari 2010 @ 14:46:17 #37
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76678879
Ik weet niet meer wie t vroeg, maar ons schema (is na lang zoeken!), ongeveer zo:

8u fles 180cc (papfles)
10u fruit
12u broodje + fles 180 cc
16.30u groente
19u fles 210cc (papfles)

tussendoor bijv. liga, broodkorst en we zijn bezig met leren drinken uit een tuitbeker, ook zoiets

Tess, wil je kruipen meid? Ben benieuwd, vicky! Hier worden ook pogingen gedaan, maar tot nu toe nog zonder succes.
Vanmorgen de hele ochtend in de keuken gestaan, maar ik heb weer voor een week groentehapjes klaar! Toch altijd weer fijn als dat klaar is
  Moderator maandag 11 januari 2010 @ 14:58:55 #38
5428 crew  miss_sly
pi_76679406
Ik zie heel vaak een papfles (of twee) in het dagelijkse menu. Doen bv-mama's dat ook en hoe doe je dat dan? Afgekolfde melk, of kv of opvolgmelk?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 11 januari 2010 @ 15:07:36 #39
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76679765
Miss_sly, Ik heb de 6-8 maanden elke dag een bordje pap gegeven met afgekolfde melk aan de dochter. Inmiddels krijgt ze pap waar de melk al in zit, dus alleen het water toevoegen (maar ze vindt pap steeds minder lekker en interessant). Verder geef ik geen papflessen oid.

Mila gefeliciteerd!

Tess bijna aan het kruipen, wat goed en wat snel!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  maandag 11 januari 2010 @ 19:02:46 #40
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76689509
Diaan, en zo'n wheelybug? Die vind ik zo grappig! Ik heb er alleen geen ervaring mee, dus weet niet hoe of wat hoor. Dingen als duplo oid zijn natuurlijk oneindig uit te bouwen, dus nooit een slechte investering mijns insziens...
pi_76689635
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik zie heel vaak een papfles (of twee) in het dagelijkse menu. Doen bv-mama's dat ook en hoe doe je dat dan? Afgekolfde melk, of kv of opvolgmelk?
ik heb nooit pap gegeven. Gewoon een boterham.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 11 januari 2010 @ 19:10:55 #42
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76689875
Hihi Diaan, mijn kind wordt nog lang geen 1, maar ik ben er nu al over na aan het denken hahaha en ik twijfel ook echt bij alles... Gelukkig heb ik nog ff

Nou ik ben weer opnieuw met brood begonnen, maar het is nog steeds niet echt een succes... Ik doe er nu een beetje melk overheen, maar hij gaat telkens een beetje zitten walgen zeg maar. Dan laat ie het stuk brood achter in zijn mond zitten en doet zijn mond wijd open en gaat aaaaaa zitten roepen Iemand tips?
Ow en ik heb vanmiddag ook weer een stukje liga geprobeerd, man ik vind dat echt werkelijk dood eng . Als ik hem een halve liga geef dan stop ie tot in de helft in zijn mond en gaat vrolijk sabbelen, tot er wat afbreekt en dat gaat ie weer het bovenstaande doen. Ik ben echt telkens zo bang dat ie stikt. Als Joep zit te eten, dan breekt bij mij het zweet uit... Toen heb ik dus een klein stukje liga afgebroken en in zijn mond gedaan, maar het resultaat was hetzelfde.
pi_76690378
seilram, dat kokhalzen wordt vanzelf minder. Ik kijk er ook niet meer van op trouwens.
Tess had daarstraks een stuk appel en daar zat ze stukjes vanaf te bijten met die ene tand ja en toen most ze ook een paar keer kokken.

ze schuift nu echt goed naar voren het is nog geen kruipen, maar het begint erop re lijken.
daarstraks gewoon een meter vooruit!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 11 januari 2010 @ 19:25:56 #44
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76690446
Ppff Vicky, ik zou willen dat ik zo was! Echt waar, mijn hart zit soms in mijn keel als ie bezig is met zijn brood. Gister had ie een stuk komkommer en dan zit ook de hele tijd zo te walgen en dan ben ik in staat om het af te pakken. Tis dat mijn lief telkens roept dat ik me aanstel.

En wat super van Tess! HIer vandaag een meter naar achter hihi.
  maandag 11 januari 2010 @ 19:29:29 #45
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76690614
ik herken t hoor marlies! ben er ook zo bang voor........brood gaat nogredelijk hier,maar liga......laat staan soepstengel, dat is helemaal zo hard. Wordt dat echt vanzelf minder, Vicky, of is t gewoon nog te vroeg misschien?
  maandag 11 januari 2010 @ 19:32:44 #46
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76690772
Mikoxx, dat vroeg ik me dus ook af. Ben ik zelf wel goed bezig? Is ie er wel echt aan toe? Voorlopig gaat de liga iig weer mooi terug de kast in. Stoepstengels heb ik nog niet geprobeerd, maar dat zal ongetwijfeld hetzelfde resultaat hebben. Hoe gaat het brood bij jou? Hier gaat dat ook nog niet echt geweldig hoor. Ik denk dat ik hem dat eerst eens goed onder de knie laat krijgen voor ik weer aan liga enzo ga.
pi_76690817
Het is echt een kwestie van oefenen voor die kleintjes. Het is juist heel goed dat ze kokken, doen ze dat niet gaat het niet goed hè?
Ze moeten gewoon even doorhebben hoever je iets naar binnen kunt schuiven, hoelang je moet malen voordat je kunt slikken. Dat vraagt tijd, en geduld.
pi_76690885
Je kan overwegen om een EHBO cursus voor kinderen te volgen. Gewoon voor jezelf, dat je weet hoe te handelen als het fout gaat. Niet dat het snel fout gaat, maar voor je eigen gemoedsrust.
pi_76691129
De eerste keer dat ik Tess een ligatje gav vond ik ook wel angstig maar nu dus niet meer. Ze kokt dus nog soms.
Vanmiddag een rijstewafeltje gegeven en die ging er met smaak in. Vrijdag heeft ze haar eerste soepstengel gegeten en ze vond het zalig!! Volgens mij was er een halfje over. Komkommer, wortel, broodkorst.. eigenlijk alles krijgt ze van me
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 11 januari 2010 @ 19:41:04 #50
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76691159
EHBO heb ik, dus ik weet wat ik evt zou moeten doen. Maar ik vindt t zo akelig Ik vraag me, net als Marlieske dus af of t wel goed is... of we niet beter kunnen wachten. Of kunnen we dan wachten tot we een ons wegen.

Brood gaat hier redelijk. Ik geef wel hele kleine ieniemieniestukjes hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')