niet helemaal hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 10:06 schreef miss_sly het volgende:
Vicky, Tess al aan het kruipen, johWat een snelle
Knap hoor!
Leander heeft ook nog helemaal geen schema. Die eet wanneer ie honger heeft. En de ene keer wil ie alleen maar flessen en de andere keer wil ie wel fruit en groente enzo.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Meteen even een vraag in de groep gooien, hoe zijn de eetschema's van de baby's van zo'n 6-7 maanden? Finn krijgt eigenlijk voornamelijk nog borstvoeding en iets van om de dag fruit. Als ik eens rond kijk op internet zie ik dat de meeste baby's van rond de 6 maanden ongeveer 3x per dag iets anders eten dan melk.
Hoe doen jullie dat?
Ons jongenskind is hier helemaal weg van. We hebben alleen de tractor, maar het is echt een supergoed cadeau. Hij speelt er veel mee. Gekocht bij Intertoys, kost iets van 18 euro. De tractor rijdt, de dieren maken geluidjes en er zit een muziekje op.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
Tess, wat goed joh!!!
Mila 1 jaarVan harte gefeliciteerd!! Leuke dag gehad gisteren?
Iemand hier nog leuke cadeausuggesties voor jongenskind van 1 jaar?? Ik vind het zoooo moeilijk.![]()
Ow dat lijkt wel op iets van Little People, dat heb ik al van opa en oma gevraagd, tenminste een lijstje gemaakt waar ze uit mogen/kunnen kiezen. Ze vonden het erg moeilijk omdat ze Lennon niet zo vaak zien, dus een lijstje voor ze gemaakt.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:20 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ons jongenskind is hier helemaal weg van. We hebben alleen de tractor, maar het is echt een supergoed cadeau. Hij speelt er veel mee. Gekocht bij Intertoys, kost iets van 18 euro. De tractor rijdt, de dieren maken geluidjes en er zit een muziekje op.
De kegelset van Sesamstraat vindt hij ook erg leuk, net als Duplo.
ik heb nooit pap gegeven. Gewoon een boterham.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik zie heel vaak een papfles (of twee) in het dagelijkse menu. Doen bv-mama's dat ook en hoe doe je dat dan? Afgekolfde melk, of kv of opvolgmelk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |