Amber heeft tot ze ruim 3,5 was 's avonds nog een fles melk gehad. Soms vraagt ze er nog omquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:48 schreef mikoxx het volgende:
Oh Diaan, dat kan ik me zo goed voorstellen. Nog maar 2 nachtjes (eigenlijk nog maar 1,5)!!
MamaNik: mama![]()
![]()
JeLief... alvast een hele fijne dag gewenst!![]()
Hoe lang ga je eigenlijk door met een flesje voor t slapen gaan. Volgens ons cb gaan we rond 8 maanden op twee flessen: maar ik vraag me wel af hoe dat zit. Ik dacht dat dat vrij lang doorging, voor t slapen gaan. Maar goed, vertelVerder gaat t weer een beetje beter hier qua slapen. Al blijft T. onrustig, hij heeft ook echt een enórme bult op z'n tandvlees, zo zielig
Hmm volgens mijn cb en groeiboekje is de behoefte aan melkproducten nog maar 300 ml. Ik vertelde haar dat Lennon tussen de middag ook nog melk kreeg... was niet meer nodig, moest thee worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
@Diaan Voor melkproducten ( dus opvolgmelk incl. toetje) ligt de behoefte op ongeveer 500 ml.
De totale vochtbehoefte per dag is ongeveer 900 ml. Kan soms zijn dat een kind wat minder vocht krijgt
maar als er maar voldoende natte luiers zij is het goed. Zegt Tylers dieetist.
Vanaf vandaag gaan we een eetdagboek bijhouden. Alles wat ie eet, hoe klein beetje ook, moeten we opschrijven. Eerst een week zodat volgende week vrijdag de ka kan zien op welke momenten van de dag Leander wel eet of niet eet. Ook moeten we bijhouden wanneer we het idee hebben of ie het benauwd heeft. De ka gaat dan kijken of er een verband zit tussen die 2 dingen. Want als ademen veel moeite kost word de rest (honger hebben) dus op de achtergrond geschoven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:49 schreef mikoxx het volgende:
MeNicole, het lijkt mij best een beetje spannend, hoe gaat t nu verder dan?
Ik heb dat ook heel erg ineens! Lag gisteren in bed ook alles van vorige jaar te overdenken!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik beleef de hele week al de week van vorg jaar toen ik bevallen ben..Vorig jaar op de woensdag dit, vorig jaar op de donderdag dat.. Heb ik met Twan nooit gehad, stom vind ik dat van mezelf.
![]()
Nog 2 nachtjes en Lennon is alweer 1... ik heb nog helemaal niet het gevoel dat hij alweer 1 jaar is. Hij is ook nog zo klein en fijntjes vergeleken met Twan op die leeftijd.
Ik word er soms ook een beetje emo van en dat herken ik niet bij mezelf en vind ik het stom dat ik zo ben. Heb ik met Twan niet gehad.... Het zijn trouwens ook vooral de dagen dat ik er aan denk... zo bedacht ik mij vanmorgen dat ik vorig jaar op "deze" vrijdag al bevallen was en nog dacht diezelfde dag naar huis te mogen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:11 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ik heb dat ook heel erg ineens! Lag gisteren in bed ook alles van vorige jaar te overdenken!
Word er stiekem wel een beetje emo van soms. Het is allemaal zo snel gegaan!
Nog maar 1 nachtje Diaan en dan is het feest!! ben je er helemaal klaar voor!
Gelukkig dacht dat ik 1 van de weinige was met dat probleem! Pfff die van mij waren 2 dagen geleden 8 maanden en toen dacht ik jeetje nog maar een paar maanden en dan zijn ze jarig en dan is M ook alweer jarig geweest :Squote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik word er soms ook een beetje emo van en dat herken ik niet bij mezelf en vind ik het stom dat ik zo ben. Heb ik met Twan niet gehad.... Het zijn trouwens ook vooral de dagen dat ik er aan denk... zo bedacht ik mij vanmorgen dat ik vorig jaar op "deze" vrijdag al bevallen was en nog dacht diezelfde dag naar huis te mogen.
En ja, nog maar 1 nachtje. Vandaag nog werken, vanavond de laatste boodschappen doen, cadeau ophalen was besteld en zou ik gisteren ophalen, maar de verkeerd kleur (roze) was afgeleverd bij dat adres, zij zou er voor zorgen dat het er vandaag was!! en dan versieren. Ik wil tussen de middag nog even naar Xenos voor kaarsen en een grote opblaas 1.
Morgenvroeg moet Twan nog eerst voetballen, moet nog kijken hoe ik dat ga doen. Morgenvroeg ook de taart ophalen. De visite komt pas na 14:00 uur, komt wel goed.al zit mn hoofd wel een beetje vol hahaha.
Bij ons krijgen ze dit:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:13 schreef Tinuviel het volgende:
He Diaan het komt nu inderdaad heel dichtbij de grote dag.
MeNicole hopelijk dat de ka kan vaststellen wat er aan de hand is. Dat verband tussen eten en andere dingen zie ik hier ook. S'ochtends schijnt de pijn van de tanden het minst te zijn en eet die dus ook het beste. Waarschijnlijk daarom dat het s'ochtends wel lukt met bv, brood en fruit.
Vicky ik heb me pas bedacht dat ik de opperdepop wilde gaan kopen toen die al uitverkocht was bij AH. Ik heb een aantal keren op marktplaats gekeken maar het boek kost daar 1,5 tot 2 keer zoveel als bij AH het geval was. Dat ga ik echt niet betalen voor een tweedehands boek.
Even een vraagje aan de moeders die flesvoeding geven. Als je kind 500ml aan melk moet hebben dan zijn 2 flessen/ voedingen toch niet genoeg. Dat zou betekenen dat je per keer 250 ml moet geven. De leidster van ons kdv heeft voorgesteld om hem s'middags een fles van 210 ml te geven en in de namiddag dan gewoon yoghurt. Maar volgens mij krijgt hij dan niet genoeg melk. Hij krijgt s'ochtends bv dus ik weet niet of dat 250 ml is, maar dan zou hij s'middags minstens 250 ml moeten krijgen. Hoeveel flessen a hoeveel inhoud krijgen/ kregen jullie kindjes van bijna een jaar?
Ok wist ik niet dat kwark en yoghurt en zo daar ook bij meetellen. Wel raar, dat ze dan zeggen 300/ 500 ml aan melkproducten. Joghurt en kwark hoeveelheden kun je toch niet zo in ml uitdrukken. Wat gebeurt er dan als die meer kirjgt? Ik ben niet zo van dat je moet minimaal/ maximaal anders dan ...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
MamaNik, dat gevoel kan ik me wel voorstellen ja. Wij hadden geen wiegje, dus dat hebben we niet gehad... maar mc en kinderwagen kan ik nog niet weg doen voor mn gevoel. Ben er nog niet helemaal klaar mee...
Vandaag moet ik werken en toen ik Lennon vanmorgen naar mn ouders bracht, heb ik hem nog een fijne dag als baby toegewenst![]()
Enne vannacht ga ik slapen hoor... hahaha morgen wordt een lange en vermoeiende dag en om half 8 moet ik er alweer uit voor het voetbal van Twan. Maar er is altijd meer tijd dan je denkt inderdaad.
Fijn dat de waterpokken ingedroogd zijnop weg naar algehele genezing.
Tinuviel, onder melk vallen ook melkproducten zoals yoghurt/kwark en pap. Lennon kreeg dus tot 2 weken geleden nog maar 1 fles van 100 cc per dag, alleen tussen. Verder alleen maar pap en yoghurt/kwark. Nu krijgt hij helemaal geen fles met melk meer en is er een omgekeerde wereld: hij mag niet meer dan 300 ml aan melkproducten per dag!!
Nou ik hou me daar ook niet zo mee bezig hoor... Lennon krijgt gewoon pap met 150 ml melk en de yoghurt/kwart gaat op de gokquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:07 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ok wist ik niet dat kwark en yoghurt en zo daar ook bij meetellen. Wel raar, dat ze dan zeggen 300/ 500 ml aan melkproducten. Joghurt en kwark hoeveelheden kun je toch niet zo in ml uitdrukken. Wat gebeurt er dan als die meer kirjgt? Ik ben niet zo van dat je moet minimaal/ maximaal anders dan ...
Ik herken het ook niet zo heel erg maar ik moet wel bekennen dat sinds ze zwangerschap en geboorte van Danique ik een stuk meer emo kan zijn dan "vroeger".quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik word er soms ook een beetje emo van en dat herken ik niet bij mezelf en vind ik het stom dat ik zo ben. Heb ik met Twan niet gehad.... Het zijn trouwens ook vooral de dagen dat ik er aan denk... zo bedacht ik mij vanmorgen dat ik vorig jaar op "deze" vrijdag al bevallen was en nog dacht diezelfde dag naar huis te mogen.
En ja, nog maar 1 nachtje. Vandaag nog werken, vanavond de laatste boodschappen doen, cadeau ophalen was besteld en zou ik gisteren ophalen, maar de verkeerd kleur (roze) was afgeleverd bij dat adres, zij zou er voor zorgen dat het er vandaag was!! en dan versieren. Ik wil tussen de middag nog even naar Xenos voor kaarsen en een grote opblaas 1.
Morgenvroeg moet Twan nog eerst voetballen, moet nog kijken hoe ik dat ga doen. Morgenvroeg ook de taart ophalen. De visite komt pas na 14:00 uur, komt wel goed.al zit mn hoofd wel een beetje vol hahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |