Dat probleem heb ik ook maar ik werd keihard met mijn neus op de feiten gedrukt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 07:46 schreef miss_sly het volgende:
Vicky
hallo, hier zijn we dan. ik vind Senna eigenlijk nog wel klein, maar ze is toch wel al echt groot aan het worden. Waar blijft de tijd?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAAR IS MIJN KLEINE MEISJE GEBLEVEN!!!!!
Iets van havermout of zemelen badje?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:39 schreef MamaNik het volgende:
Wow Tess jij knappert nog even en mama kan achter je aan.![]()
Maandagochtend hier nog niks aan de hand, maandag middag wordt je gebeld door het KDV of we R. kunnen komen halen ivm waterpokken(kon ook niet uit blijven, grote broer had het 2 weken geleden (10bultjes) nu wachten tot V. het ook krijgt)
Zoooo zielig, iemand hier nog tips tegen de jeuk, behalve mentholpoeder en dat schuim voor waterpokken kan even niet op de naam komen.
[ afbeelding ]![]()
Geen idee jij zegt het!! Helpt dat?? Wat moet ik dan doen????quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Iets van havermout of zemelen badje?
ff gegoogled.quote:zet hem in bad met een dichtgebonden washandje met zemelen of havermout. Gewoon te verkrijgen in de supermarkt. De zemelen of havermout doen de pokjes indrogen. Daarna droogdeppen.
SUPER!!!! Nou heb ik alleen vorige week mijn badje verkocht hahahaquote:
Dan verrekenen we meteen deze geweldige tip in de prijs.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:55 schreef MamaNik het volgende:
[..]
SUPER!!!! Nou heb ik alleen vorige week mijn badje verkocht hahaha
ik verzin wel iets! Ga straks gelijk halen en vanavond even doen.
Je kan het resultaat misschien vrijdag zien
eerst zien of het helpt hahahahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan verrekenen we meteen deze geweldige tip in de prijs.
Ha! Ik zie het al..quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:04 schreef Vicky het volgende:
Ik ga lekker ff crossposten
[ afbeelding ]
Nog ff en ze kruipt weg hoor!
ik ben voorbereid op het ergstequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:34 schreef Noli. het volgende:
[..]
Ha! Ik zie het al..
*voorziet over niet al te veel tijd ook halve hartverzakkingen in huize Vicky*
![]()
we hebben nog een groot bad hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:19 schreef Vicky het volgende:
A gossie R. toch! Wat sneu!!
En idd zemelenbadje!! Daarna niet afdrogen maar deppen en verder NIKS erop smeren!
Oh badje is verkocht lees ik. Hmm dan misschien ff wasse met een washand vol met havermout/zemelen. Waarschuwing, het is heel vies en slijmerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |