Ik dacht heeeel even, in een flits, dat het een hele grote nemo-vis was..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:38 schreef golfer het volgende:
Oh... en plotseling zwom dit beestje in onze gootsteen:
[ afbeelding ]
En we noemen hem......quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:39 schreef LieLie het volgende:
Ik dacht heeeel even, in een flits, dat het een hele grote nemo-vis was..
Dat we hem maar niet zullen vergeten: HOE'A!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:38 schreef LieLie het volgende:
Op de plaaaaats, rust!
Ohnee, Braam zal dit hele topic wel niet aanwezig zijn he
denk dat hij al gekookt is, levende kreeften zijn niet rood, dat komt door t koken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:14 schreef Duderella het volgende:
Gaan jullie die levend koken golfer?
Klop. Hij was al gekookt. Ik heb hem heel even nog opgewarmd en er een lekkere limoen/knoflookmayonaise bij gemaakt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:43 schreef DarkElf het volgende:
denk dat hij al gekookt is, levende kreeften zijn niet rood, dat komt door t koken.
(toch?)
O! Dat wist ik niet. Zouden ze ze voor grootverbruik ook levend koken, denk je? Of alleen bij restaurants, omdat mensen dat willen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
denk dat hij al gekookt is, levende kreeften zijn niet rood, dat komt door t koken.
(toch?)
Volgens mij wisselt dat per rest. Ze 'vermoorden' ze ook nog wel eens vóór het koken door met een scherp mes achter de kop te steken dacht ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef Duderella het volgende:
O! Dat wist ik niet. Zouden ze ze voor grootverbruik ook levend koken, denk je? Of alleen bij restaurants, omdat mensen dat willen?
Leuk tasjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat voor concert P??
En ik heb net deze tas gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de helft van de toch al lage prijs(Konijnenberg is echt wel een voordelige zaak
)
En hij zit bijna net zo vol als op het plaatje
Mooi joh, en handyquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat voor concert P??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de helft van de toch al lage prijs(Konijnenberg is echt wel een voordelige zaak
)
En dit moet er in (had geen camera meer over voor een echt goede fotoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat voor concert P??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
)
Nou als ik kon kiezen als kreeft, dan ging ik voor het mes!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij wisselt dat per rest. Ze 'vermoorden' ze ook nog wel eens vóór het koken door met een scherp mes achter de kop te steken dacht ik.
Wat klinkt dit wreed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |