Ik dacht heeeel even, in een flits, dat het een hele grote nemo-vis was..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:38 schreef golfer het volgende:
Oh... en plotseling zwom dit beestje in onze gootsteen:
[ afbeelding ]
En we noemen hem......quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:39 schreef LieLie het volgende:
Ik dacht heeeel even, in een flits, dat het een hele grote nemo-vis was..
Dat we hem maar niet zullen vergeten: HOE'A!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:38 schreef LieLie het volgende:
Op de plaaaaats, rust!
Ohnee, Braam zal dit hele topic wel niet aanwezig zijn he
denk dat hij al gekookt is, levende kreeften zijn niet rood, dat komt door t koken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:14 schreef Duderella het volgende:
Gaan jullie die levend koken golfer?
Klop. Hij was al gekookt. Ik heb hem heel even nog opgewarmd en er een lekkere limoen/knoflookmayonaise bij gemaakt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:43 schreef DarkElf het volgende:
denk dat hij al gekookt is, levende kreeften zijn niet rood, dat komt door t koken.
(toch?)
O! Dat wist ik niet. Zouden ze ze voor grootverbruik ook levend koken, denk je? Of alleen bij restaurants, omdat mensen dat willen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
denk dat hij al gekookt is, levende kreeften zijn niet rood, dat komt door t koken.
(toch?)
Volgens mij wisselt dat per rest. Ze 'vermoorden' ze ook nog wel eens vóór het koken door met een scherp mes achter de kop te steken dacht ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef Duderella het volgende:
O! Dat wist ik niet. Zouden ze ze voor grootverbruik ook levend koken, denk je? Of alleen bij restaurants, omdat mensen dat willen?
Leuk tasjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat voor concert P??
En ik heb net deze tas gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de helft van de toch al lage prijs(Konijnenberg is echt wel een voordelige zaak
)
En hij zit bijna net zo vol als op het plaatje
Mooi joh, en handyquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat voor concert P??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de helft van de toch al lage prijs(Konijnenberg is echt wel een voordelige zaak
)
En dit moet er in (had geen camera meer over voor een echt goede fotoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat voor concert P??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
)
Nou als ik kon kiezen als kreeft, dan ging ik voor het mes!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij wisselt dat per rest. Ze 'vermoorden' ze ook nog wel eens vóór het koken door met een scherp mes achter de kop te steken dacht ik.
Wat klinkt dit wreed
Ah leuk! Dat soort dingen lijken me erg leuk om te doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk tasjeEn het is vanavond Club 3voor12, dus ik zit de hele avond in een cafe
Hoe vervelend
\quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En we noemen hem......
Lekker sun, ik duik nu in de krant
K vind de stad den haag trouwens wel tof. Tis een van de plaatsen waar ik langzamerhand op zoek ga naar werk...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
Zo nog even snel een paar boodschappen doen en dan ben ik ook weer klaarVanavond concertje fotograferen
En dat het weer een beetje normaal mag blijven doen anders strand ik in Den Haag en dat gun je niemand
Jeetje manquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En dit moet er in (had geen camera meer over voor een echt goede foto)
[ afbeelding ]
Zeker een toffe stad hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K vind de stad den haag trouwens wel tof. Tis een van de plaatsen waar ik langzamerhand op zoek ga naar werk...
Nikon D300, Nikon D80 plus 24-70mm f2.8, 70-200mm f2.8 VR, 50mm f1.8, 28mm f2.8, 18-200mm f3.5-5.6 VR, SB800 flitser om precies te zijn. Maar we schieten allebei, dat scheelt..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jeetje manDa's meer dan dat ik heb
Kom ik aan met mijn 30D, 17-40, 24-70, 70-200, 100-400, 28mm en een Speedlight 580EX Mk II en een teleconverter 1.4x
![]()
Leuk setjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:15 schreef TAV74 het volgende:
Nikon D300, Nikon D80 plus 24-70mm f2.8, 70-200mm f2.8 VR, 50mm f1.8, 28mm f2.8, 18-200mm f3.5-5.6 VR, SB800 flitser
och, dat heb ik ook wel een paar keer gedaan. k geloof dat jij er een bekende hebt zitten, in een hele hoge flat!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeker een toffe stad hoorMaar niet om 's nachts te stranden
Och, is maar een body meer ongeveer.. en de 28mm gaan we verkopen, die hebben we nu 'dubbel' ongeveer.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jeetje manDa's meer dan dat ik heb
Kom ik aan met mijn 30D, 17-40, 24-70, 70-200, 100-400, 28mm en een Speedlight 580EX Mk II en een teleconverter 1.4x
![]()
Idd, daar gebruiken we ze ook veel voor. Vooral die 70-200 VR is zo'n ontzettend lekkere lensquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk setjeIdeaal spul voor concertwerk muv die 18-200
De 18-200 is idd de 'gewoon-een-leuk-dagje-uit-lens' of de 'ik-loop-ff-een-rondje-met-Sam-en-wil-wel-af-en-toe-een-foto-maken-lens'quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk setjeIdeaal spul voor concertwerk muv die 18-200
Gekookt of ongekookt?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:07 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb ook nog een kreeft in de vriezer liggen, heb nog nooit kreeft gegeten, zou niet weten wat ik ermee aanmoet
Zou daar voorzichtig mee zijn. Ik heb hem speciaal gekocht omdat ik op een gegeven moment in een kroeg stond en met die 2.8 echt geen fatsoenlijke foto meer kon maken en flitsen is een beetje tegen mijn principesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Och, is maar een body meer ongeveer.. en de 28mm gaan we verkopen, die hebben we nu 'dubbel' ongeveer.
Xilantof? Mwjahquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
och, dat heb ik ook wel een paar keer gedaan. k geloof dat jij er een bekende hebt zitten, in een hele hoge flat!
je kan ze ook in de vriezer leggen een paar uur voor t koken, ja ook dat klinkt wreedquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij wisselt dat per rest. Ze 'vermoorden' ze ook nog wel eens vóór het koken door met een scherp mes achter de kop te steken dacht ik.
Wat klinkt dit wreed
Als je het geen probleem vind om op een minuut of 20 rijden te zitten is er keus genoeg in die omgeving.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:40 schreef Tezz het volgende:
Is er trouwens iemand bekend in Arnhem? Ik zoek een leuk kindvriendelijk hotel, het liefst met zwembad. Ik wil man en dochter verrassen met een dagje Burgers Zoo en een overnachting...
Die 28mm is ook f2.8quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou daar voorzichtig mee zijn. Ik heb hem speciaal gekocht omdat ik op een gegeven moment in een kroeg stond en met die 2.8 echt geen fatsoenlijke foto meer kon maken en flitsen is een beetje tegen mijn principes
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die 28mm is ook f2.8Anders was het een ander verhaal idd. De 50mm bewaren we dan ook goed!
1.4 is helemaal mooi ja!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ok
Ik wil een 50mm 1.4
Maar eerst een nieuwe cam
Deze is al 3 jaar oud en ik heb geen idee hoeveel kliks op de sluiter. Maar met die concerten gaat het heel hard
Klinkt best okquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:20 schreef golfer het volgende:
Bluezz gaat straks haar onovertroffen stamppot rauwe andijvie met spekjes maken.
met pinda's en kaas is ook jummiquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:20 schreef golfer het volgende:
Bluezz gaat straks haar onovertroffen stamppot rauwe andijvie met spekjes maken.
hoe laat ben ik bij jou morgen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:08 schreef PdeHoog het volgende:
Hier trouwens 4 soorten rum ingeslagenMorgen gaan we aan de cocktails
Daar kwam Son ooit mee aan, is echt erg lekkerquote:
Ohhhh jum! Moeten wij ook weer eens eten! Of boerenkoolquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:20 schreef golfer het volgende:
aaahquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik smelt hier, ik krijg net een foto van mijn zoon met zijn zoon slapend in dezelfde houding![]()
![]()
*zucht
Check de identieke inhammen
*proestquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:43 schreef Mirjam het volgende:
ik ga straks spekpannenkoeken bakken. gewoon omdat het kan.
Ze lijken echt op elkaar hoor, die mannen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik smelt hier, ik krijg net een [foto van mijn zoon met zijn zoon slapend in dezelfde houding![]()
![]()
*zucht
zelfgemaakte pizza. Eerst nog een conclusie afschrijven. Of beter, helemaal schrijven. En dan geef ik het op voor vandaag.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:43 schreef Stereotomy het volgende:
tvp en boemboe nogwat vanavond.
En Leffe Triple.
Dat ja, in z'n algemeenheid dan he?.. al is dit jaar 4, dus echt heel lang............ maar wel dat ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K merk langzamerhand dat ik het helemaal gehad heb met studeren. K ben ook al veel te lang aan de gang...
Voor mij is dit jaar 7. En dan loop ik nog steeds nominaal! (1.5 jaar HBO, besluit om naar Uni te gaan. 3 jaar bachelor, half jaar stage, 2 jarige master). Maar ik wil ook niet gaan werken...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat ja, in z'n algemeenheid dan he?.. al is dit jaar 4, dus echt heel lang............ maar wel dat ja.
omdat jij al zoveel jaren studeert?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Het leven is een marathon, geen sprint.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik smelt hier, ik krijg net een foto van mijn zoon met zijn zoon slapend in dezelfde houding![]()
*zucht
Ik ben dan helemaal nog niet zo lang bezig, maar ik wil juist wel weer graag aan het werk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Voor mij is dit jaar 7. En dan loop ik nog steeds nominaal! (1.5 jaar HBO, besluit om naar Uni te gaan. 3 jaar bachelor, half jaar stage, 2 jarige master). Maar ik wil ook niet gaan werken...
Ik heb de finish van die marathon al bijna gehaald.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Liefquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:33 schreef Bluezz het volgende:
*zucht
42.5x een sprint van 1000 meter is ook een marathonquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe laat wil je er zijn?quote:
mooie fotoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe laat wil je er zijn?shit, moet ik toch als een gek alle zooi op gaan ruimen
Enneh...je bent niet allergisch voor katten dan he?
[ afbeelding ]
Mijn twee vriendjes
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe laat wil je er zijn?shit, moet ik toch als een gek alle zooi op gaan ruimen
Enneh...je bent niet allergisch voor katten dan he?
[ afbeelding ]
Mijn twee vriendjes
Is dat wel goed voor je tandenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Tvp. Diner van chips en fanta. Man ik voel me rot zeg.
Stoer dat je toch bent gaan werken, de oma´s en de opa´s zijn vast blij met jequote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Thanksquote:
Ben over 10 maanden klaar. Hopelijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
omdat jij al zoveel jaren studeert?![]()
Hoe sta ji ervoor, trouwens?
Volgens mij ben je halverwege dan al dood.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
42.5x een sprint van 1000 meter is ook een marathon
ook datquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ThanksHet zijn ook mooie katten hoor
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |