Je kan zelfs langzaam lopen en ongedeerd blijvenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die gun is vetEerst 5 minuten vond ik niet zo tof (omdat ik die vorige echt vet vond) maar dat ding maakt een super tof geluid
![]()
Maar wou idd even alles vinden voordat ik hem uitspeelde zodat je ook die helm hebt![]()
Dat force field wat je dan krijgt is ook tof je kunt gewoon blijven staan
Told ya so!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:38 schreef AQuila360 het volgende:
Bazen spel Lenny![]()
Ook tof dat je nu op het einde gewoon overal zo op jumpt en alles heel makkelijk gaat
Je moet eerst microsoft points kopen, dat kan bijvoorbeeld op livecodes.nl met iDeal.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef game_boy het volgende:
haha ik zocht net het xbox topic al maar was hem kwijt! hier is ie dus heen gegaan.
maar ik wilde een vraagje stelleN??
weten jullie hoe het moet met liedjes kopen voor guitar hero want ik heb geen creditcard?
ik hoop dat jullie kunnen helpen ik heb al een ander draadje gemaakt met de vraag maar niemand reageert er op
mvg
wow hahaha wcht even ik snap die dingen niet hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je moet eerst microsoft points kopen, dat kan bijvoorbeeld op livecodes.nl met iDeal.
hier kan je zien hoe livecodes werkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef game_boy het volgende:
[..]
wow hahaha wcht even ik snap die dingen niet hoor
microsoft points wat zijn dat? en het is voor de xbox niet voor de computer hoor
en livecodes.nl dat is een website maar is die betrouwbaar? heb je er wel eens besteld? ik keek net even op die site maar ik zie die liedjes die ik wil hebben niet er op staan alleen XBOX LIVE GOLD dingen maar die heb ik al.
en ideal weet ik ook niet maar dat kan ik mijn vader wel vragen.
Boven op die site staat 'Microsoft Points', als je daar via iDeal punten bestelt krijg je direct een code die je op je xbox kan invoegen, dan krijg je dat aantal punten op je account, en daarmee kan je op de xbox gewoon liedjes kopen. Liedjes kosten 160punten per stuk, dus je kan bijvoorbeeld daar 2100punten kopen voor 24euro dacht ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef game_boy het volgende:
[..]
microsoft points wat zijn dat? en het is voor de xbox niet voor de computer hoor
en livecodes.nl dat is een website maar is die betrouwbaar? heb je er wel eens besteld? ik keek net even op die site maar ik zie die liedjes die ik wil hebben niet er op staan alleen XBOX LIVE GOLD dingen maar die heb ik al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Lenny >SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]OkeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:32 schreef ROFLOL het volgende:
GOTY 2010 bekend! Naughty Bear.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is daar een hype voor nodig dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie doet er mee Halo Reach Hypen ??
maar reach is wel tof , net als halo 1quote:
Ik heb nog points over! Voor 20 euro mag je er 2100 hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef game_boy het volgende:
[..]
Heb je wel door dat ze niet snapt hoe het werkt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb nog points over! Voor 20 euro mag je er 2100 hebben
Service + uitleg zit bij de prijs inbegrepen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je wel door dat ze niet snapt hoe het werkt?
Ik doe mee hypen! De eerste info klinkt goed, ben benieuwd naar de beta!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie doet er mee Halo Reach Hypen ??
Nice Spanky!quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik doe mee hypen! De eerste info klinkt goed, ben benieuwd naar de beta!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |