quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie doet er mee Halo Reach Hypen ??
stond er voor 30quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:45 schreef -Dries- het volgende:
Wil opzich Far Cry 2 nog een kans geven. Is die ook zo goedkoop bij FRS?
Kijk nou even bij de link die ik erbij heb gezet. Hier staan de spellen op prijs gesorteerd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:45 schreef -Dries- het volgende:
Wil opzich Far Cry 2 nog een kans geven. Is die ook zo goedkoop bij FRS?
Ik had bijna Wolverine gehaald voor een tientje, toch maar nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:01 schreef AQuila360 het volgende:
Straks ook maar even kijken ik heb nog een bon van de frs die komt anders toch niet op.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:04 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik had bijna Wolverine gehaald voor een tientje, toch maar niet
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/x-men-origins-wolverine
Volgens mij ook wel in de winkel, als je een FRS vindt die hem toevallig heeft liggen. Kan ook goed zijn dat sommige filialen hem voor de volle prijs heeft liggenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Kan ik dit ook in de winkel halen? Of alleen via internet?
Dan loop ik daar zo eerst even langs. Het zou best kunnen dat het alleen internet actie zou zijn ofzo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel in de winkel, als je een FRS vindt die hem toevallig heeft liggen. Kan ook goed zijn dat sommige filialen hem voor de volle prijs heeft liggen
Mirror's Edge mag je voor 10eu echt niet missen neequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan loop ik daar zo eerst even langs. Het zou best kunnen dat het alleen internet actie zou zijn ofzo.
Niet duur voor 10 euro. Mirrors Edge ook maar meteen aanschaffen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mirror's Edge mag je voor 10eu echt niet missen nee
Volgens reacties op budgetgaming liggen in sommige winkels zelfs meer games voor die prijs
Kan echt geen geld missen eigenlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:23 schreef AQuila360 het volgende:
Wolverine is echt tof Lenny dus zeker halen voor een tientje!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Kan echt geen geld missen eigenlijkal teveel onzin gekocht
Zit op me werk dus kan niet kijkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk nou even bij de link die ik erbij heb gezet. Hier staan de spellen op prijs gesorteerd.
Far Cry 2 staat daar dus niet tussen.
wtf, ik zie geen 'leg in winkelmand' staanquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/x-men-origins-wolverine
Je kan bij het game overzicht op 'bestel direct' drukken, maar dan blijft hij bij mij vaststaan op een wit schermquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wtf, ik zie geen 'leg in winkelmand' staanbij andere spellen wel
jullie kunnen m wel bestellen?
Maar daar kan je je naam niet mooi in verwerkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Misschien begin ik ook wel met NFL live
hmm dat moet ik ook maar eens doen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:22 schreef KneusTeun het volgende:
Resident evil 5 een tientje.... misschien ook maar is aanschaffen
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote: Releases of Tom Clancy’s Splinter Cell Conviction™ and R.U.S.E™ postponed to 2010-11
Splinter Cell Conviction™ is now expected to hit the stores in April 2010.
Hawtquote:The 2010-11 fiscal year will see a greater number of franchise releases than in 2009-10, including Tom Clancy’s Splinter Cell Conviction™, a new game in the Tom Clancy™’s Ghost Recon® series, Prince of Persia The Forgotten Sands™, Driver®, Raving Rabbids™ 4 and a new episode of Assassin’s Creed®, which will be the first in the series to have an online multiplayer mode
jammer dat we moeten wachten maar dit hadden ze voor AC2 eigenlijk ook moeten doen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[ afbeelding ]
[..]
Hawt
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:55 schreef Edwinuss het volgende:
Zwaar onder de indruk van Mirrors Edge
Mwoah het schieten is ook niet geweldig uitgewerkt, ik vind het wel veeel toffer voelen om zonder schieten ze neer te halenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:58 schreef AQuila360 het volgende:
Mirrors Edge is vet idd! Alleen vond ik het ergens wel jammer dat het schieten ontmoedigd wordt.
quote:Lenny net Shadow Complex uitgespeeld![]()
Mwoah hoeft niet per se hoor, heb je 100% items gehaald? Dan kan je vanaf het begin de golden inertial element pakken en verder zo weinig mogelijk, ook op een hogere moeilijkheids graad goed te doen aangezien je nu al veel sterker bent. 1 health upgrade pakken moet nog wel kunnen maar verder zo veel mogelijk vermijden.quote:Dat eindgevecht was best tof nogMaar die minimalist achievement kun je die het beste op easy halen ofwat?
100 % idd en meteen die golden inertial gehaald. Maar sommige dingen kun je niet ontwijken ofwelquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]BAAS
[..]
Mwoah het schieten is ook niet geweldig uitgewerkt, ik vind het wel veeel toffer voelen om zonder schieten ze neer te halen
[..]BAAS
[..]
Mwoah hoeft niet per se hoor, heb je 100% items gehaald? Dan kan je vanaf het begin de golden inertial element pakken en verder zo weinig mogelijk, ook op een hogere moeilijkheids graad goed te doen aangezien je nu al veel sterker bent. 1 health upgrade pakken moet nog wel kunnen maar verder zo veel mogelijk vermijden.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
100 % idd en meteen die golden inertial gehaald. Maar sommige dingen kun je niet ontwijken ofwel![]()
Ik kreeg net al weer dat pistooltje. Maar denk dat ik ff op easy doe zodat ik helemaal niets hoef te pakken.
Daarna wel op hardcore/insane
Ik ga echt niet meer tellen hoe vaak dit al niet gevraagd isquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]![]()
Iedereen speelt opeens mn lievelingsgames
Begin je wel hierna meteen aan Fallout 3?
We willen gewoon allemaal dat ie dat gaat spelen zodat ie een paar weekjes zoet is zonder ons lastig te vallenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik ga echt niet meer tellen hoe vaak dit al niet gevraagd is
Als het goed is, zijn je x aantal ballen onder weg.quote:
Volgende week weer?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als het goed is, zijn je x aantal ballen onder weg.
p.s
Ik verwacht nu van andere opmerkingen zoals,
BBN betaald AQ voor bepaalde diensten.
Dat mag je gewoon prive houden hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als het goed is, zijn je x aantal ballen onder weg.
p.s
Ik verwacht nu van andere opmerkingen zoals,
BBN betaald AQ voor bepaalde diensten.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
AQ kut, lees eens wat je gevraagd word, ipv zelf allemaal vragen te stellen en te verwachten dat je geholpen word
[..]
Dat mag je gewoon prive houden hoor
Dat je met de bus sneller op je plek van bestemming bent dan met de autoquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:40 schreef -Dries- het volgende:
Blijft toch een vreemd spel dat Far Cry 2. Ergens klopt er gewoon iets niet met die game, maar ik kan mijn vinger er niet op leggen..
Dat je een grenspost opblaast, doorrijdt en 5 minuten later staan ze er als herrezen weer, en nog niet eens een speurtocht naar jou hebben opgezet misschien?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:40 schreef -Dries- het volgende:
Blijft toch een vreemd spel dat Far Cry 2. Ergens klopt er gewoon iets niet met die game, maar ik kan mijn vinger er niet op leggen..
Ja dat zijn de bekende gebrekenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat je een grenspost opblaast, doorrijdt en 5 minuten later staan ze er als herrezen weer, en nog niet eens een speurtocht naar jou hebben opgezet misschien?
Ja ik vind het ook een vreemd spel.. loopt ook niet lekker door.
Online voor Assassin's Creed?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[ afbeelding ]
[..]
Hawt
Online de ninja uithangenquote:
Ja, met Blu-Ray zou je wel verschil moeten zien. Die zijn 1080p als ik het goed heb.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:56 schreef speknek het volgende:
Tussen 720p en 1080i worden volgens mij de lettertjes kleiner, maar tussen 1080i en 1080p zie ik (op 37" scherm) eigenlijk geen verschil. Met games althans, met HD film zou ik het nog eens moeten testen. Ik heb ook geen hdmi maar gebruik de meegeleverde component.
je kunt ook via component 1080p uitpoepenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:12 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, met Blu-Ray zou je wel verschil moeten zien. Die zijn 1080p als ik het goed heb.
Maar goed, wat is beter dan voor mij? 720p of 1080i?
Is dat rendabel? Is er veel verschil?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
je kunt ook via component 1080p uitpoepen
de letters worden kleiner op 1080i?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:56 schreef speknek het volgende:
Tussen 720p en 1080i worden volgens mij de lettertjes kleiner, maar tussen 1080i en 1080p zie ik (op 37" scherm) eigenlijk geen verschil. Met games althans, met HD film zou ik het nog eens moeten testen. Ik heb ook geen hdmi maar gebruik de meegeleverde component.
Nope, alleen maar puntjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:48 schreef Ame_thyst het volgende:
Moet je Live Gold hebben als je The Ballad of Gay Tony wil kopen en downloaden?
Dacht ik, tijdje geleden dat ik het geprobeerd heb.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:42 schreef Pimsterr het volgende:
de letters worden kleiner op 1080i?
Nope, geen verschil. Verschil is wel dat Arcade standaard met composiet kabeltje komt (= SD interlaced) terwijl Elite vroeger met HDMI kabel en nu met component-kabel komt (= 1080P)quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:52 schreef Rekkie het volgende:
Zit er bij de Elite en Arcade no verschil in beeldkwaliteit.
Ik las namelijk ergens een zinnetje bij de Eilite "nog beter beeld dan zijn grijsje broertje" of iets in deze commerciële richting
Naja hij werd tegelijkertijd ook veel goedkoper, dus wat heb je liever? Een HDMI-kabeltje van minder dan 5 euro of een elite voor 50 euro goedkoper?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:57 schreef -Dries- het volgende:
Dus eigenlijk is de Elite nu gedowngrade?
Ok, HDMI heb ik nog wel verschillende liggen, dan ga ik voor de arcade voor 129 euroquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nope, geen verschil. Verschil is wel dat Arcade standaard met composiet kabeltje komt (= SD interlaced) terwijl Elite vroeger met HDMI kabel en nu met component-kabel komt (= 1080P)
niet meer dus..quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Resident Evil 5 een tientje bij FRS![]()
[..]
Directe link
Magic toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:43 schreef AQuila360 het volgende:
Wie gaat de deal of the week kaufen?
De lettertjes worden kleiner doordat de resolutie groter wordtquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:56 schreef speknek het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:18 schreef jimjim1983 het volgende:
50 cent blood in the sand voor een tientje gekocht
Had maar gezegd dan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:17 schreef Edwinuss het volgende:
Ninja Blade en Destroy All Humans nog gekocht. Samen voor 20 euro.
En eindelijk een zwarte controller! Ik denk nu dat ik alle kleuren heb..
Wit, groen, roze, zwartquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had maar gezegd dan!
Ik heb hier 3 zwarte controllers!
volgens mij kun je decks vrijspelen en samenvoegen op een gegeven moment. Extra kaarten kun je ook vrijspelen. Ik heb volgens mij geen extra decks gezien in de store.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Magic toch?
Lijkt me opzich wel leuk maar ik ben bang dat het alleen tof wordt als je extra decks aanschaft, of werkt het niet zo in deze versie?
Ik wist niet dat de Gamekings hun eigen spambot hadden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:51 schreef AQuila360 het volgende:
[Die Andere Donderdag] Matt Hazard: Bloodbath & Beyond review, en Xbox Live Gameroom
Wat vinden jullie van die Gameroom? Tof of Slof ?
Ik vond toen de trial wel leuk. Alleen is de SP de moeite waard? Of wordt er ook veel Mp gespeeld? En hoelang duurt zo'n gemiddeld potje dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
volgens mij kun je decks vrijspelen en samenvoegen op een gegeven moment. Extra kaarten kun je ook vrijspelen. Ik heb volgens mij geen extra decks gezien in de store.
voor mij was het een instabuy @ 400 punten bytheby
Bij Mirror's Edge kwam dat best vaak voorquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:47 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren Mirror's Edge gehaald maar ik wordt binnen no time kots misselijk van deze game![]()
Lange tijd geleden dat ik daar last van had bij het spelen van een game.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:51 schreef Black-Hole het volgende:
Was gelukkig maar een tientje bij de FRS.
Nee, gewoon in de winkel gehaald, stonden heel veel games voor een tientje. Inclusief RE5.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
was dat niet een fout in hun systeem? want re5 kan ik ook al nergens vinden voor een tientje.
VERKAUF ME FFIXquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
was dat niet een fout in hun systeem? want re5 kan ik ook al nergens vinden voor een tientje.
Het is op een bepaald moment op een bepaald knopje drukken. Daar ben je dan gewoon niet goed inquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:47 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren Mirror's Edge gehaald maar ik wordt binnen no time kots misselijk van deze game![]()
Ik denk dat ie letterlijk misselijk wordtquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is op een bepaald moment op een bepaald knopje drukken. Daar ben je dan gewoon niet goed in![]()
Als je niet weet waar je heen moet kan je op B drukken, dan wijst het stipje in het midden van je scherm waar je heen moet.
Je moet er gewoon even voor gaan zitten
Inderdaad erg zonde als je niet van die fenomenale game kan genietenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bij Mirror's Edge kwam dat best vaak voorWel jammer voor je...
Mirrors Edjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie letterlijk misselijk wordtHebben wel meer mensen bij Mirrors Edje vanwege de snelheid en hoogte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |