quote:Fable III to be shown off next month, coming this year
Posted on January 8, 2010 by Alex Donaldson
Microsoft and Lionhead Studios have today confirmed again that Fable III will be released before the end of 2010 with a projected Christmas 2010 release while also confirming online that they will be showing off the title next month.
Microsoft mentioned Fable III in a press release at the Consumer Electronics Show, citing it alongside Halo Reach and Project Natal as one of the core Microsoft titles for 2010, saying it'd be out by Christmas
Meanwhile, Tweeting at Connected Consoles, Lionhead Community man Sam Van Tilburgh said that two videos he was working on will "come out when we show Fable 3 for the 1st time at an event next month."
Fable III has been heavily rumoured to support Microsoft's Natal Camera in the past, with Lionhead boss Peter Molyneux teasing that he'd "be mad" to not try to integrate the camera into the gameplay of Fable III.
We'll bring you all the latest on Fable III was we get it.
Van mij hoeft dat hele Fable niet meerquote:
door jouw verhalen begin ik er niet aanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat hele Fable niet meerStom deel 2
Ik heb alleen pes 8 en 9, en daarna heb fifa 10.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:12 schreef Roeni3 het volgende:
Goede op.
Speelt er hier iemand trouwen toevallig nog PES6 online? Mijn nick online is JeroenP2.
bedenk dan zelf eens iets inplaats van alleen maar te zeikenquote:
http://www.gametrailers.com/video/launch-trailer-bayonetta/60564quote:
http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/bayonettaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/video/launch-trailer-bayonetta/60564
Leuke sfeer (strenge dames met brilletje op) maar vond de gameplay er niet zo super uitzien.
Laat je even weten of het wat is?
klikquote:Op zondag 10 januari 2010 10:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wanneer zou die nieuwe fallout moeten komen??
Aq ben je ook al begonnen?
quote:
Zou een leuke titel zijn voor een natal gamequote:
zo zie je maar dat je vaker naar ons DE WIJZE HEREN moet luisterenquote:Op zondag 10 januari 2010 11:48 schreef Black-Hole het volgende:
Omdat Batman Arkham Asylum toch wel erg vaak terugkwam in de lijstjes van 2009 heb ik maar eens de demo binnengehaald. Dat had ik echt eerder moeten doen, wat een toffe game. Gelijk maar besteld
In dit topic komen alleen dwazen..quote:Op zondag 10 januari 2010 11:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
zo zie je maar dat je vaker naar ons DE WIJZE HEREN moet luisteren
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In dit topic komen alleen dwazen..
Je heb gelijk me zin klopt niet, het moet zijn " DE WIJZE HEREN, EN DE ENKELE DWAAS"quote:Op zondag 10 januari 2010 11:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
zelfkennis is zo 2010!quote:Op zondag 10 januari 2010 11:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
quote:
QFTquote:Op zondag 10 januari 2010 11:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een browser op de xbox, zelfs de wii heeft er 1!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef jimjim1983 het volgende:
de ps3 heeft een NOS stream iets, dat wil ik ook op de 360
Het kan maar 3 keer per console hequote:Op zondag 10 januari 2010 16:35 schreef Lyzio het volgende:
Hoe kreeg je ook alweer een trial-versie van X-Live Gold? Heb net een account gemaakt, maar heb even niet de centen om een abbo te kopen. Ik weet niet meer hoe dat precies ging, bij de vorige is het me wel gelukt.
Weet ik. Dit is mijn tweede keer pas. Daarom juist.quote:
Dan weet ik het niet, van wat ik mij herinner wees het zichzelf wel als je de account aanmaakt op de xbox zelfquote:Op zondag 10 januari 2010 16:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Weet ik. Dit is mijn tweede keer pas. Daarom juist.
het is ook niet zo lastigquote:Op zondag 10 januari 2010 17:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet, van wat ik mij herinner wees het zichzelf wel als je de account aanmaakt op de xbox zelf
Goed spel.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:49 schreef Lithiumion het volgende:
Soh net operation flashpoint gekocht, ik wist nog niet precies wat ik ervan moest denken, maar voor die 8 euro kon ik hem niet laten.
Iemand ervaring mee?
waar heb je die gehaald?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:49 schreef Lithiumion het volgende:
Soh net operation flashpoint gekocht, ik wist nog niet precies wat ik ervan moest denken, maar voor die 8 euro kon ik hem niet laten.
Iemand ervaring mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:21 schreef AQuila360 het volgende:
Lenny help me weer ff:je kan ook via t plafond rennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer iemandquote:Op zondag 10 januari 2010 11:48 schreef Black-Hole het volgende:
Omdat Batman Arkham Asylum toch wel erg vaak terugkwam in de lijstjes van 2009 heb ik maar eens de demo binnengehaald. Dat had ik echt eerder moeten doen, wat een toffe game. Gelijk maar besteld
Was direct verkocht na de eerste minuten, de sfeer vooral. Deed me een beetje denken aan Uncharted 2 ook zo epischquote:
Datquote:Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je kan ook via t plafond rennen.
Halo is gewoon de beste shooter die er is. Zonder enige twijfel.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Halo
Grootste faal FPS EVAH!
E
VAH
Vandaar dat ik nooit een Xbox wou
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Halo is gewoon de beste shooter die er is. Zonder enige twijfel.
Dead Rising 2quote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef SuperFruitig het volgende:
waar kijken we eigenlijk naar uit qua exclusives?
Tja, ik snap het ook niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
van die spacey klapperpistooltjes zonder enige impact
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef SuperFruitig het volgende:
mass-effect 2quote:Op zondag 10 januari 2010 22:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Die wordt nog veel gespeeld hoor, wel vooral vaste spelers die het spel vanaf dag 1 spelen, veel nieuwe mensen zie ik niet vaak.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:14 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand of team fortress 2 nog online gespeeld wordt?of ben ik straks de enige?
Alan Wake?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Opmerkelijk genoeg zijn het alleen maar multiplatform titels waar ik echt naar uitkijk op de 360. Nou ja op Conviction na dan, al staat het spel In de hiërarchie op de laatste plek achter titels als Mafia 2, Brink & Dead Space 2.
quote:Serious Sam HD is This Coming Week's XBLA Release
Written Saturday, January 09, 2010 by Dan Webb
If I had a pound for every time I've been asked when Serious Sam HD was heading to the Xbox Live Arcade since Christmas, I'd have at least £7. Finally, we can give you a definitive answer on that.
According to Dan Maher's (AKA MyPointyHead) stand-in on this week's SentUAMessage, MSN Tech & Gadgets' Jane Douglas, Serious Sam is heading to the Xbox Live Arcade this coming Wednesday.
Douglas stated, "Serious Sam HD is currently scheduled to be next week's Xbox Live Arcade game, so we'll be releasing on Wednesday 13th, barring any last minute delays."
They also addressed the release date for Joy Ride, which the dev team are apparently still working on. Simply put, no news, it's coming in 2010 when it's good and ready.
Either way, Serious Sam HD is coming this Wednesday and will be available for purchase for 1,200 Microsoft points. Can't be bad. All we need now is a Perfect Dark release date and my inbox can calm down a little, but only a little.
Altijd.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:50 schreef linuxje het volgende:
Komt er ook een Serious Sam HD demo? Wil eerst ff proberen voor ik mn punten weer opmaak:P
De uitbreiding van Peggle is ook tofquote:Op maandag 11 januari 2010 08:53 schreef Rossdale het volgende:
Hopla even flink bezig met de backloggisteren shadow complex, bad company en peggle uitgespeeld
kom maar op!quote:
Dit.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:57 schreef Elegy het volgende:
[All we need now is a Perfect Dark release date ]
Ik heb voorlopig wel weer even genoeg met stuiterballen gespeeldquote:Op maandag 11 januari 2010 10:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De uitbreiding van Peggle is ook tof
Ik heb Perfect Dark Zero nog liggen. Moet ik maar eens spelen, ben nog maar tien meter in gevorderd ofzoquote:
Ik weet nog steeds niet hoe 't moetquote:Op zondag 10 januari 2010 16:35 schreef Lyzio het volgende:
Hoe kreeg je ook alweer een trial-versie van X-Live Gold? Heb net een account gemaakt, maar heb even niet de centen om een abbo te kopen. Ik weet niet meer hoe dat precies ging, bij de vorige is het me wel gelukt.
Doe geen moeitequote:Op maandag 11 januari 2010 11:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb Perfect Dark Zero nog liggen. Moet ik maar eens spelen, ben nog maar tien meter in gevorderd ofzo
Kan ik inkomenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig wel weer even genoeg met stuiterballen gespeeld
Doe mij een goed bod voor ODST en ik stuur hem opquote:Op maandag 11 januari 2010 11:02 schreef badboynova het volgende:
goedemorgen,
Van de week ook halo 3 uit gespeeld op normal ( andere levels ga ik ook nog doen), en ik weet dat odst een beetje zonde is van het geld maar wil hem echt wel doen voor dat reach er aan komt.
Halo![]()
halo reach (onder voor behoud)![]()
Is het de gewone odst versie, want zie op verschillende site's dat er twee versie's zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe mij een goed bod voor ODST en ik stuur hem op
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
Is het de gewone odst versie, want zie op verschillende site's dat er twee versie's zijn.
De nieuw prijzen die ik tegen kom liggen tussen de 25 á 40 euro, ik zal ff over een bod
denken.
p.s
krijg ik wel een seal of aprove erbij
Er is een gewone versie, en een special versie te koop lees ik op verschillende site's.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2versies?
Weet alleen dat ie 2 dvds is!
iddquote:
Doe ik ook nietquote:
http://www.gamer.nl/doc/55628/Mass-Effect-3-is-al-in-ontwikkelingquote:Mass Effect 3 is al in ontwikkeling. Dat heeft Casey Hudson van ontwikkelaar Bioware in een gesprek met IGN bekendgemaakt.
"We werken al aan Mass Effect 3. We zijn de eerste gedeeltes van het verhaal in elkaar aan het zetten", aldus Hudson. "Het lag altijd al in de planning de trilogie in zijn totaliteit op de Xbox 360 uit te brengen. We wilden er niet eeuwig over doen."
Weet ik, maar dat betekent in ieder geval dat het niet nog jaaaaaren duurt, had me niet verbaasd als ze even pauze zouden nemen en veel later pas met ME3 bezig zouden gaan.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Het is sinds deel 1 al bekend dat het een trilogie zou worden dus zo verrassend is het niet
Perfect Dark Arcade gaat echt zo goed worden.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Perfect Dark ZeroMan man wat een grafspel. Dat ik het spel ook meteen op launchdag had aangeschaft ten faveure van Call of Duty 2 was (achteraf) werkelijk beschamend.
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:04 schreef AQuila360 het volgende:
Je weet het Dries dat spel wordt goed.. Maar ik koop het alleen ooit als deal van the week ofzo. niet voor 1200 in elk geval!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik had iets gehoord over Perfect Dark en toen ik deze zag liggen voor een tientje had ik 'm gewoon meegenomen. Nuja, was één van mijn eerste Xbox spellen, had net dat ding een week ofzoquote:Op maandag 11 januari 2010 14:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Perfect Dark ZeroMan man wat een grafspel. Dat ik het spel ook meteen op launchdag had aangeschaft ten faveure van Call of Duty 2 was (achteraf) werkelijk beschamend.
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dit keer niet in handen van een stierenpoep ontwikkelaar, maar de mannen achter Burnout.
Ziet er goed uitquote:Op maandag 11 januari 2010 15:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dit keer niet in handen van een stierenpoep ontwikkelaar, maar de mannen achter Burnout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |