Meteox laat ook niet echt iets spannends zien..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
In Zuid-Holland betwijfel ik ten zeerste of we nog sneeuw van betekenis krijgen.
Ik zag daarstraks (in Nijmegen) een auto met sneeuwkettingen omquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ach valt mee. De winters in de jaren '80 waren niet veel anders en toen stond het openbare leven ook niet stil. Als je met de auto gaat zou je eventueel sneeuwkettingen mee kunnen nemen. Het schijnt in NL officieel niet te mogen maar het gebeurde vroeger gewoon wel als je echt niet anders kon.
Ik zie alles steeds verder naar het noorden overschuiven, wat is dat toch, eerst het begin van de week dat het bij Leiden ineens verdwijnt en nu schuift het zooitje lekker langs ons heen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:17 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Nou hier in Spijkenisse vind ik het nog steeds tegen vallen kwa sneeuw. hoppelijl komt er nog wat. Aangezien de radar niet te vertrouwen is
Zolang er sneeuw ligt is het praktisch, maar op asfalt niet neequote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:16 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zag daarstraks (in Nijmegen) een auto met sneeuwkettingen om
Momenteel heb ik meer aan rupsbanden onder mijn auto.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ach valt mee. De winters in de jaren '80 waren niet veel anders en toen stond het openbare leven ook niet stil. Als je met de auto gaat zou je eventueel sneeuwkettingen mee kunnen nemen. Het schijnt in NL officieel niet te mogen maar het gebeurde vroeger gewoon wel als je echt niet anders kon.
Sorry hoor, maarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:10 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Inmiddels een weeralarm uitgegeven voor Friesland, Groningen en Drenthe.
Veel sneeuw ligt er hier niet op de wegen, maar waar ik die auto zag was het idd gewoon asfaltquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang er sneeuw ligt is het praktisch, maar op asfalt niet nee
Dat was voor de kerst wel handig ja maar nu lijkt t me een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zag daarstraks (in Nijmegen) een auto met sneeuwkettingen om
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:45 schreef Hymn het volgende:
Begint hier in Twente een aardige puinhoop te worden.
Sneeuwt hier nagenoeg de hele dag al en de wegen waar ik woon worden niet schoon gemaakt en ons strooizout is grotendeels geconfisceert door de provincie
Auto rijden is haast schaatsen op vier wielen geworden
Ben ik blij dat het geen werkdag is, op werkdagen kom ik dagelijks langs Westerhaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:32 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Om toch maar eens te reageren op alle ':')' reacties. Het weeralarm gaat over sneeuwduinen die nu al aan het ontstaan zijn.
Actuele foto van Vincent (Westerhaar, Overijssel) op Weerwoord
[ afbeelding ]
En komt er nog sneeuw naar Zuidholland of hebben de noordelijke provincies weer all1 geluk?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef -0- het volgende:
Prachtig, de meeste modellen lieten in de loop van de week het winterweer toch wat uitdoven. GFS oper was vandaag alweer wat beter en EC oper is weer een ijskodue run met ijsdagen tot iig volgende week zondag, in het zuiden misschien af en toe wat lichte dooi eerst maar ook weer steeds kouder.
(Ik vind 't zo'n kloteweg die N36 richting Ommen. Met een beetje pech hang je vanaf Almelo of Wierden achter dezelfde vrachtwagen die 10km te langzaam rijdtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ben ik blij dat het geen werkdag is, op werkdagen kom ik dagelijks langs Westerhaar.
Ik kom meestal niet over de N36, ik steek hem over bij Westerhaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
(Ik vind 't zo'n kloteweg die N36 richting Ommen. Met een beetje pech hang je vanaf Almelo of Wierden achter dezelfde vrachtwagen die 10km te langzaam rijd)
Jullie treffen het wel daar in het noorden zegquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Man man wat een wind en inmiddels sneeuwt het ook al
Wij zouden morgen naar Dokkum gaan, maar hebben het maar afgeblazen. In normale omstandigheden rijden we er twee uur over, volgens mij gaat dat morgenochtend niet lukkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Man man wat een wind en inmiddels sneeuwt het ook al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |