is dit een ja? dus?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:52 schreef Dirkh het volgende:
Ja, alsof Paul op komt dagen. Hij zou al niet eens naar de 10-jaars meet gaan. Hij is een beetje lafjes
kut, ik wou dat zo graag voorkomen heh dat ik vrijwillig naar die malloot luisterquote:
Paul is meer dan dat:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:22 schreef koemleit het volgende:
paul is homo!!!!
en dat komt goed uit.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:19 schreef Paul het volgende:
Ik zie als ik in de spiegel kijk altijd een klapmongool
volgens mij verwijzen alle posts van paultjuhh direct of indirect naar het feit dat hij een "klapmongool" isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je die quote in je favorieten ofzo
jaaa koemleit uitlachen, hahahahhahahahquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:36 schreef JanPiraat het volgende:
Waarom is die film weg ik wil lachen om een gay stem
dat was paulquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:46 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
jaaa koemleit uitlachen, hahahahhahahah
dat was paul hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:46 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
jaaa koemleit uitlachen, hahahahhahahah
lachen is tofquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:57 schreef marleenhoofd- het volgende:
dan kun je toch nog steeds koemliet uitlachen, daar is altijd reden voor.^O^
hahahhahhaa
dan motte komme!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:57 schreef marleenhoofd- het volgende:
hahahhahhaa
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:57 schreef marleenhoofd- het volgende:
hahahhahhaa
ja niet iedereen is hetzelfde hoor... sommige mensen zijn daar gewoon wat gevoeliger voor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je aantrekken van wat andere mensen over je zeggen op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |