Maar na 3 afstanden staat van Deutekom op 12quote:Op zondag 10 januari 2010 12:48 schreef Arcee het volgende:
Wüst aan top.
Van Deutekom 18e op de 1500 meter.
Valkenburg en Voorhuis staan hoger.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar na 3 afstanden staat van Deutekom op 12
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:53 schreef Oidale het volgende:
Wat is Valkenburg eigenlijk leuk
Vergelijk dat eens met een Voorhuis
Idd, nuchtere Nederlandse dame, Valkenburg danquote:Op zondag 10 januari 2010 12:53 schreef Oidale het volgende:
Ze geven aan dat de 1500m van Wüst internationaal gezien niet goed is. Over ak zeggen ze niet of nauwelijks iets.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:55 schreef MiLalaa het volgende:
ik vond het een goede rit van WustRia en Bart zijn ineens wel heel kritisch hoor, ik bedoel we wisten toch na de 500m al dat Sablikova gewoon kampioen wordt.
ik heb er internationaal / OS gezien best vertrouwen in. De Canadese vrouwen / Anni hadden het hier in deze Hamar-omstandigheden ook nog maar moeten doen. Bovendien is het nog 5 weken, zoals ook Valkenburg al zei. En kan Wust bij zo'n evenement best wel weer eens boven zichzelf uitstijgen. Ze zit goed in haar vel. Ik zie een mooie verrassing wel zitten.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:57 schreef Barca het volgende:
Ze geven aan dat de 1500m van Wüst internationaal gezien niet goed is. Over ak zeggen ze niet of nauwelijks iets.
Alleen dat van concurrentes 1500m ...quote:Op zondag 10 januari 2010 12:58 schreef Butterfly91 het volgende:
Wüst is iig reëel en maakt zich geen illusies.
Gale en Das waren allebei geadopteerd, maar beiden zullen ze de echte top niet bereiken.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:04 schreef StephanL het volgende:
een bruine schaatsterZie je niet veel
Natuurlijk. Toch denk ik dat Wüst uit een te diep dal moet komen. (Reed vorig seizoen ook slecht.)quote:Op zondag 10 januari 2010 13:02 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik heb er internationaal / OS gezien best vertrouwen in. De Canadese vrouwen / Anni hadden het hier in deze Hamar-omstandigheden ook nog maar moeten doen. Bovendien is het nog 5 weken, zoals ook Valkenburg al zei. En kan Wust bij zo'n evenement best wel weer eens boven zichzelf uitstijgen. Ze zit goed in haar vel. Ik zie een mooie verrassing wel zitten.
Dat zeker, ja. Ze is nog niet zo goed als 3, 4 jaar geleden, maar wel een stuk beter dan de afgelopen jaren en komt steeds meer in de buurt van haar topvorm.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:02 schreef MiLalaa het volgende:
En kan Wust bij zo'n evenement best wel weer eens boven zichzelf uitstijgen. Ze zit goed in haar vel.
Och op de sprintnummers bij de vrouwen nog genoeg medaillekansen.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:11 schreef Brahimov het volgende:
Ik heb ook wel vertrouwen in Wust. Maar verder zie ik niet veel medaillekansen. Op die rare ploegenachtervolging na misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |