Schuif eens een mok door?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd jaIk zit ook al aan de warme chocomel
Waar is hier?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:12 schreef nieslief het volgende:
Het stopt hier maar niet met sneeuwen al vanaf vanmorgen heel vroeg sneeuwt het hier en nu gaat het ook nog harder waaien.
Welkom bij het kluppie!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=verwachting1x1
Oh noes, sneeuw komt al over half uurtje
Wordt hij nu dan veel minder gewandeld dan anders oid?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:15 schreef Qwea het volgende:
ik gok dat de sneeuw hier pas rond 19u begint.
Trouwens he... even wat anders. De buurvrouw schoot me daarstraks aan. Wij gingen naar de winkel.. en ik pleurde een sneeuwbal op het raam van de buuf () en toen gingen we winkelen. Vanaf dat moment heeft Baloe nonstop gejankt boven
En niet echt zacht, maar echt door merg en been volgens haar. Ze vond het zo sneu. En ze had nog geen sleutel dus ze kon ook niet kijken.
Toen die ons hoorde in het trappenhuis was het weer over.
Hij wilde ook echt vet graag mee winkelen. Maar dat kon niet. We moesten naar de supermarkt. Kan het zijn dattie denkt ofzo dat we hem in de steek laten? Ook nu ik door de weeks weg ben overdag?
Ik weet niet (en de buuf ook niet die werkt) of hij het overdag doet. Maar als hij het nou weer doet, wat doe ik er dan aan??
Enschede raar he.quote:
Nee niet echt. Door de weeks ging hij als ik thuis was om 7u uit (MM) om 13u met mij, om 17u met mij en om 19:30 en 23:30 met MM.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wordt hij nu dan veel minder gewandeld dan anders oid?
En als hij natuurlijk voor jullie weg gingen al helemaal in de mood was kan het natuurlijk daarvan komen
Over 10/15 minuutjes weg, half uurtje rijdenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welkom bij het kluppie!
Hoe ver/ lang moet je rijden?
Joh het is ook gek weerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee niet echt. Door de weeks ging hij als ik thuis was om 7u uit (MM) om 13u met mij, om 17u met mij en om 19:30 en 23:30 met MM.
Nu gaat het hetzelfde... alleen is de 17u komen te vervallen... en is die van 19:30 naar 18:00 opgeschoven.
In het weekend gaat hij nog steeds om de 4u. Ik weet dus ook niet of hij het door de weeks doet. Dit is echt de aller eerste x dat hij jankt
Doe maar voorzichtig dan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Over 10/15 minuutjes weg, half uurtje rijden
Njam!quote:
Ja oke. Maar ik vraag me af hoe ik daar achter kom. De onderbuuf is vaak werken, ikzelf dus ook. De buurman is in het buitenland op een marineschip... de bovenbuurman is er ook niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joh het is ook gek weer
Probeer iig er op 1 of andere manier achter te komen of hij het normaal ook doet.
Whoopie heeft ook wel eens een dag dat ze nog net niet aan je broekspijp hangt en de andere dag gooit ze me net niet de deur uit.
Je weet wat Bink doe in het weekend als Greys even weggaat. Dan piest ie in de keuken van nijd. Doordeweeks alleen laten prima maar in het weekend blijf je thuis, vrouwtjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:15 schreef Qwea het volgende:
ik gok dat de sneeuw hier pas rond 19u begint.
Trouwens he... even wat anders. De buurvrouw schoot me daarstraks aan. Wij gingen naar de winkel.. en ik pleurde een sneeuwbal op het raam van de buuf () en toen gingen we winkelen. Vanaf dat moment heeft Baloe nonstop gejankt boven
En niet echt zacht, maar echt door merg en been volgens haar. Ze vond het zo sneu. En ze had nog geen sleutel dus ze kon ook niet kijken.
Toen die ons hoorde in het trappenhuis was het weer over.
Hij wilde ook echt vet graag mee winkelen. Maar dat kon niet. We moesten naar de supermarkt. Kan het zijn dattie denkt ofzo dat we hem in de steek laten? Ook nu ik door de weeks weg ben overdag?
Ik weet niet (en de buuf ook niet die werkt) of hij het overdag doet. Maar als hij het nou weer doet, wat doe ik er dan aan??
laat je pc eens aanstaan en start een opnamequote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja oke. Maar ik vraag me af hoe ik daar achter kom. De onderbuuf is vaak werken, ikzelf dus ook. De buurman is in het buitenland op een marineschip... de bovenbuurman is er ook niet.
Ik durf eigenlijk nou niet meer zo goed weg ook. Ik vind het zo sneu
Helemaal waar!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Je weet wat Bink doe in het weekend als Greys even weggaat. Dan piest ie in de keuken van nijd. Doordeweeks alleen laten prima maar in het weekend blijf je thuis, vrouwtje
Ik heb dus geen idee. MM dacht dat het kwam omdat ik buiten "heeeeey tisha!" tegen het onderbuurhondje riep wat achter het raam zat.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal waar!
Q, hoorde Baloe die sneeuwbal op het raam van je buuf misschien en kan ie daarvan geschrokken zijn?
Zal wel niet he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |