quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
Taxi is weer bij haar baasje, de poes die in een taxi was gesprongen van de week![]()
Het was in ieder geval handig om een kwastje te gebruiken las ik in de beschijving dus dat zal wel goed zijn.....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Nies , Prince is geen blok maar gewoon scheercreme hoor, in een potje.
Wel hele fijne!
Ik heb nu Shaaaaave the planet.
Omdat ik de naam zo leuk vond
spekkoek = abnormaal lekkerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Die spekkoek die ik gisteren gekocht had om volgende week in mn bento te doen is echt abnormaal lekker
Zag het net op TV Westquote:
Oh dan ga ik es op de site kijken want dat moet dan iets nieuws zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:10 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het was in ieder geval handig om een kwastje te gebruiken las ik in de beschijving dus dat zal wel goed zijn.....
Dus die zit binnenkort door het gehaktbrood?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zag het net op TV West
Ze heet eigenlijk Missa en haar baas, een Turkse bakker, was heel blij dat ie haar kon ophalen in het asiel
Deze was abnormaal lekker zelfs voor spekkoek.quote:
de kebab van volgende week zal extra lekker zijn dan!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zag het net op TV West
Ze heet eigenlijk Missa en haar baas, een Turkse bakker, was heel blij dat ie haar kon ophalen in het asiel
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus die zit binnenkort door het gehaktbrood?
Och, wat sneu. Dacht en hoopte dat het juist allemaal opgelost was nu.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:01 schreef senesta het volgende:
Dit geloof je toch niet?![]()
Ik hoor net dat mijn zusje met mijn nichtje weer op weg is naar het VU.
Vanmorgen ontstond er bij haar naveltje een hele grote bult en het bloedde behoorlijk. Het ziekenhuis hier heeft ze weer doorgestuurd naar het VU. Waarschijnlijk hechtingen gesprongen en nu een navelbreuk![]()
Het zit het kleine dametje niet mee he
Er is hier iig nog geen vlokje gevallen, maar het nadert wel langzaam aldus Buienradar. Zo rond 17u gaat het hier los. Maar dan hadden we evt. al bijna thuis kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
We hadden volgens mij makkelijk naar DTH kunnen gaan.
Goffer
Piet P.
Erwin K.
Telegraaf.
FAIL!
Hoewel, ik wacht nog even met dat zeggen tot eind van de middag als we weer terug hadden gemoeten.
Nee dat is een potje met creme.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:17 schreef nieslief het volgende:
Als ik op het plaatje kijk is dat gewoon stevige creme toch??? Anyway mijn mannetje wil daar niet met de vingers doorheen roeren (heeft een hekel aan creme onder z'n nagels) dus die plukt dat er toch uit met z'n kwastje. maakt toch ook niet uit hoe je het op je kin of benen krijgt toch?
Ze had een chip met zijn adres en volgens de dame van het asiel was de kat reuze blij toen het baasje de hoek om kwamquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Mss is dat zo een Turkse bakker die alle gevonden katten met liefde ophaalt overal
Zo zielig, ze wist haar lot nog nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had een chip met zijn adres en volgens de dame van het asiel was de kat reuze blij toen het baasje de hoek om kwam![]()
Het sneeuwt hier ook al een uur of driequote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Troost het je Greys, dat het hier wel sneeuwt?
Overigens nu al veel minder hard dan vanochtend
Nou stop, anders ben je weer de Bob volgende keer, Marketier!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo zielig, ze wist haar lot nog niet
Dacht het niet stelletje harteloze krengenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou stop, anders ben je weer de Bob volgende keer, Marketier!
Dan zou ik eerder een spatel pakken of zo. Of een lepel, zo kwak ik mijn proefjeszakjes ook altijd vol.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:17 schreef nieslief het volgende:
Als ik op het plaatje kijk is dat gewoon stevige creme toch??? Anyway mijn mannetje wil daar niet met de vingers doorheen roeren (heeft een hekel aan creme onder z'n nagels) dus die plukt dat er toch uit met z'n kwastje. maakt toch ook niet uit hoe je het op je kin of benen krijgt toch?
Ik moet nog douchen, ik zit te dubben over m'n weekend plannen, of ik wel of niet op pad zal gaan, langs die van mij en dan morgen terug, of toch maar thuis blijf omdat ik anders morgen miss niet meer thuiskom en dan maandag dus niet naar werk kan en Mips zonder eten zitquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
Snel even boodschappen doen!
Ll, ben jij nou al geweest of heb je ook last van uitstelgedrag net als ik?
Ik ga NU!
Nou...
Of zal ik nog even...
Nee, NU!
Sprite.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dacht het niet stelletje harteloze krengen![]()
Gewoon tot 2x toe keihard uitgelachen worden als ik een Sprite bestelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je hebt de smaak te pakkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
vandaag op het lijstje om te maken:
california rolls: (oftewel binnestebuiten sushi)
[ afbeelding ]
en oshizushi: (oftewel geperste sushi in laagjes)
[ afbeelding ]
GB: Doe mij maar een wodka cola!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dacht het niet stelletje harteloze krengen![]()
Gewoon tot 2x toe keihard uitgelachen worden als ik een Sprite bestelde
Een pannenlikker werkt denk ik het fijnst met die scheercremequote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder een spatel pakken of zo. Of een lepel, zo kwak ik mijn proefjeszakjes ook altijd vol.
nope, ga zo even boodschappen doen, ga die rolletjes vullen met krabquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt de smaak te pakken![]()
Succes, ik heb alleen nog maar gewone gedaan, binnenstebuiten is mij al te veel gedoe![]()
Heb je ook sesamzaad?
( damn nu heb ik meteen Seeeeeesamzaad, heb je ook, Seeeeeeeesamzaad in mn hoofd)
Doe lekker een mannenweekend.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moet nog douchen, ik zit te dubben over m'n weekend plannen, of ik wel of niet op pad zal gaan, langs die van mij en dan morgen terug, of toch maar thuis blijf omdat ik anders morgen miss niet meer thuiskom en dan maandag dus niet naar werk kan en Mips zonder eten zit
Niiiiiiiiicequote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope, ga zo even boodschappen doen, ga die rolletjes vullen met krab
en waarschijnlijk gaat in de oshizushi zalm
Ja ik ga ook maar es douchen en richting die van mij en dan meteen ff inslaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Terug van de boodschappies![]()
Ook maar ff langs de LIDL gegaan, mochten we hier ingesneeuwd raken hebben we iig frituurspul, chips, koekies en wijn
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ga ook maar es douchen en richting die van mij en dan meteen ff inslaan
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:40 schreef Ynske het volgende:
dat reviewtopic voor carnibest kun je beter niet lezen als je zit te eten
Nee die blijft hierquote:
Hiihihihihihihiiquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
GB: Doe mij maar een wodka cola!
Greys: Doe mij maar een wodka redbull!
Ll: ehm, doe mij maar een spriteSorry mop. Ik vind je liev
Bekken?
Oh ja, ik ging boodschappen doen![]()
Idd jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:07 schreef Ml-etje het volgende:
weer veilig binnen
*gauw naast de kachel kruipt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |