Lekker lijstje!quote:
Hihiiiiiiiiiiihihi. Daar heb ik nu al zin in!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zeg; wanneer het warm weer isOf bedoelde je dat ene andere wat je als afwerkplaats kan definieren
Dat moet wel even snel
Doen!quote:
Bizar zeg.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Holy crap, ik moest de balkon deur echt open duwen, door de dikke sneeuw, en de balkonvloer is al 10 cm lager dan de deur
Ja. En omdat jij zei dat ik hem snel moest gaan kijken ga ik dat braaf doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Doen!Nog nooit gezien? Jij had hem opgenomen vorige week he?
Mooi! Des te meer voor mij.quote:
Ik heb dr ff doorheen gestampt op de laarzen, nu staat er een emmer ijs/ sneeuw in de badkamer te ontdooien.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bizar zeg.Hier is er hooguit een centimeter bijgevallen nu en de iets dikkere vlokken zijn inmiddels afgezwakt naar kleine dwarrelvlokjes.
Oeh ja die had ik al gezien maar nog niet op gereageerd sorryquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
nies kijk, Het grote haaktopic #7
ja ik spam,
Dat is zo'n shaving blok voor man en vrouw. Mr.Lief doet altijd met zo'n blok scheren en die ruikt echt nergens naar, deze maar eens proberen eens kijken wat hij ervan vindt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker lijstje!![]()
En ik zie er wat dingetjes opstaan die ik in de vlop geduwd had.![]()
Wat is prince triple orange blossom . Ken ik niet van Lush en ik meende dat ik alle produkten wel kende.
Of is dat de luxe naam voor Prince shaving cream?
* nieuwsgierig is*
aaaah neequote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:01 schreef senesta het volgende:
Dit geloof je toch niet?![]()
Ik hoor net dat mijn zusje met mijn nichtje weer op weg is naar het VU.
Vanmorgen ontstond er bij haar naveltje een hele grote bult en het bloedde behoorlijk. Het ziekenhuis hier heeft ze weer doorgestuurd naar het VU. Waarschijnlijk hechtingen gesprongen en nu een navelbreuk![]()
Het zit het kleine dametje niet mee he
Heel veel plezierquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja. En omdat jij zei dat ik hem snel moest gaan kijken ga ik dat braaf doen.
Ah neeeeeee!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:01 schreef senesta het volgende:
Vanmorgen ontstond er bij haar naveltje een hele grote bult en het bloedde behoorlijk. Het ziekenhuis hier heeft ze weer doorgestuurd naar het VU. Waarschijnlijk hechtingen gesprongen en nu een navelbreuk![]()
*nieslief zet de duimmachine weer aan.*quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:01 schreef senesta het volgende:
Wat sneuquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:01 schreef senesta het volgende:
Wat sneu voor een kleintje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:01 schreef senesta het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:01 schreef senesta het volgende:
Ik las het gister jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
Taxi is weer bij haar baasje, de poes die in een taxi was gesprongen van de week![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |