ok! Ik zal het onthouden!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Sorbo, als ik een meid krijg wil ik dat hema zomerjurkje plus broekjeAls je m dan nog heb natuurlijk
Die wil ik voor mijn zomerkindje
(is t al 30 januari
)
Wat betreft kleertjes bewaren: mijn zus heeft ook zo'n doos met van alles erin die ze niet aan anderen wil geven. En ik ben de enige die die kleertjes mag gebruiken haha, omdat ik de helft gekocht heeft en nja met mij is t blijkbaar anders dan met haar schoonzusVind ik wel heel lief van haar
Jij krijgt toch een meid. Dus leef je uitquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:12 schreef flugeltje het volgende:
Sorbootje, heb je dat rood/blauwe zomerpakje nog? Vind ik nog vrij unisex eigenlijk dus zou ik eventueel nog wel aandurven...
[ afbeelding ]
Aha dat zijn anderen als ik dacht mijn vriendin is dus fan van onderstaand girafje:quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:48 schreef MamaNik het volgende:
[..]
2 X met giraffe 70 cm
[ afbeelding ]
1x gestreept 70cm en 1x little prince 70 cm
[ afbeelding ]
en dus nog 2 badstoffen maat 50-56 in wit kan ze even niet vindenheeft ze opgeruimd :s
bij interesse graag PM
Weet je nog dat topic van tijdje terug. Iedereen kreeg meiden. Dus jij ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:29 schreef flugeltje het volgende:
Enne Nicole, wat weet jij wat ik niet weet? We hebben over 5 weken pas de geslachtsbepaling
Heb je die nog? Dat is wel leuk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Kan ik je nog blij maken met je eigen zwangerschapsboeken om aan haar te geven?
Hema?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Gevraagd: Een groen rompertje met lange mouwen maatje 86 of 86/92.
ga morgen voor je zoeken volgens mij heb ik er nog eentje van Yppy liggen (ja wel eerlijk van d'r gekocht).quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Gevraagd: Een groen rompertje met lange mouwen maatje 86 of 86/92.
Vandaag toevallig geweest maar niksquote:
Dan wacht ik dat eerst even af voor ik er 1 online ergens bestel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:53 schreef chacama het volgende:
ga morgen voor je zoeken volgens mij heb ik er nog eentje van Yppy liggen (ja wel eerlijk van d'r gekocht).
van maat 80 verkoop ik na het weekeinde 3 dingen los, ik kom binnenkort even met een nieuwe lijst. De leuke dingen zal ik wel even apart op de foto zetten en hier aanbieden. Tot die tijd even een halt op de verkoop van doos maat 80, doos maat 68 kan nog weg voor de liefhebber.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef willempjewever het volgende:
Heb van de 4 kledingpakketten er nog 2 te koop voor een zeer lage prijs, te weten:
Pakket kleding maat 80
Pakket kleding maat 68
Maat 80 voornamelijk Hema kleding, maat 68 naast Hema ook H&M kleding, alles in goede staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
detail
Hema setje mt 56 1x aangehad 3,00 euro
Hema setje mt50 nooit aangehad 3,50
H&M Pakjes mt 50, 2 euro per stuk (groen met boompje, wit robotjes,blauw robot)
Pakje mt 50/56 met draakjes 2,00 euro
detail
Shirtje lange mouw mt 56 1,50
Jottum broekje en Jottum spencer mt 50, 1x aangehad. 12,50 euro (hier heb ik zelf 30 euro voor betaald)
deze 2 zijn het
NoNo setje mt 50/56 van bolmutsje,slofjes,zacht broekje en polootje, amper aangehad helaas. Was duur. 10 euro
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |