Kleine meisjes worden groot. Ik heb wat spul in de aanbieding waar Isabeau écht niet meer in past. Erg mutsig van mezelf, maar ik vind het gewoon moeilijk om weg te doen
![]()
![]()
Setje bestaande uit jurkje, broekje en longsleeve van mexx en een legging van Imps en Elfs (Vond de legging altijd superschattig staan

In prima staat. Hier wil ik graag ¤ 9,00 incl verzenden voor hebben. Mt 50-56
![]()
Hema jurkje + broekje. Is een zomerjurkje, maar Isabeau droeg het met een longsleeve en maillot in de late herfst en dat was prima! Stond wederom erg schattig (of vond ik dat nou gewoon omdat ik mijn eigen baby zo lief vind?) Deze mag weg voor ¤3,50 incl verzenden. Ook in prima staat. Mt 56
![]()
Ubercute pakje, maar nooit gedragen omdat ik in mijn oneindige wijsheid niet bedacht had dat korte mouwen en korte pijpen niet echt handig is voor een baby die in oktober geboren wordt. ¤ 5,00 incl verzenden. Mt 50-56
![]()
Jurkje van Feetje. Twee of drie keer gedragen. Wat te laat gekregen. ¤ 4,00 incl verzenden Mt. 56
![]()
Rompertje Mt 50-56 Bijna niet gedragen ¤ 2,00 incl verzenden
![]()
Rompertjes allebei 1 keer gedragen, Mt 50-56 vallen vrij klein. Samen voor ¤ 2,00 incl. verzenden
![]()
Truitje Petit Bateau. Superlief! Mt. 50-56 ¤ 3,00 incl. verzenden
![]()
Naar mijn mening het allerliefste rompertje van Isabeau, maar toch echt te klein nu.. En bijna niet gedragen, omdat het aan het kapstokje mooi hing te zijn.

Mt. 50-56 ¤ 2,50 incl. verzenden.