abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76716134
pakket maat 74 is verkocht

[ Bericht 95% gewijzigd door willempjewever op 14-01-2010 11:04:32 ]
pi_76716729
Pakket maat 86 is verkocht

[ Bericht 95% gewijzigd door willempjewever op 12-01-2010 21:53:52 ]
pi_76716810
Nog even voor de duidelijkheid: ik verkoop het liefst een pakket per keer. Losse verkoop is echter ook mogelijk, maar pas na vrijdag. Dus zie je al wat leuks en wil je niet het hele pakket? Reageer dan alvast via PM naar mij toe.

De verzendkosten van een paar kledingstukken is echter al snel 6,50 euro. Wil je bijv. 4 truien en een broek kopen, dan ben je met een pakket bijna evenveel geld kwijt. Maar kijk maar wat je wilt.

Wil je alles kopen (pakket maat 68 + 74 + 80 + 86)? Dan kan dat voor 50 euro (dat is wederom inclusief verzendkosten).

[ Bericht 6% gewijzigd door willempjewever op 12-01-2010 13:00:39 ]
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:13:39 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_76717385
Mensen die nog flessen van Avent zoeken:

koop ze niet zelf, geef mij even een gil per PM, ik heb er een heleboel ongebruikt staan die tegen een klein prijsje weg mogen en dan hoef je enkel spenen te kopen (en die flessen zijn behoorlijk duur).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_76718870
miss_sly; de lodger is aangekomen

Ik vind hem in ieder geval al mooi. Ik heb hem even uitgeprobeerd en ben nog niet zo handig (heb nog helemaal nooit gedragen dus ben een beginner) maar volgens mij gaat het wel lukken

ook bedankt voor het jurkje en de rompers (die met bambi erop is leuk)
  Moderator dinsdag 12 januari 2010 @ 13:56:30 #156
5428 crew  miss_sly
pi_76719029
Fijn dat het is aangekomen,lily!

De rompers passen wel bij het jurkje, dacht ik zo. En die Bambi vond ik ook erg leuk en die past Senna toch heel echt niet meer! Veel plezier ermee
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:09:46 #157
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76719641
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:50 schreef DJRandall het volgende:

[..]

[..]

Beetje jammer, ik vroeg het als eerste en kon niet binnen tien minuten reageren....
Dus na mijn vraag sta ik zelf ineens op plek 38 ofzo??
Ehm, ik snap je niet zo goed? Ben jij harley?
Zo ja, dan heb ik je interesse verkeerd begrepen. En ik had er expres bij gezet 'stuur even een PM zodat ik je post niet over het hoofd zie'.
Sorry als het naar jou toe mis is gegaan, dat is niet expres. het boek gaat nu iig naar Keshet.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:25:27 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_76720232
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:09 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ehm, ik snap je niet zo goed? Ben jij harley?
Zo ja, dan heb ik je interesse verkeerd begrepen. En ik had er expres bij gezet 'stuur even een PM zodat ik je post niet over het hoofd zie'.
Sorry als het naar jou toe mis is gegaan, dat is niet expres. het boek gaat nu iig naar Keshet.
Ik denk dat DJRandall bedoelde dat zij de vraag stelde of iemand Opperdepop over had en jij het vervolgens aanbood, zij toen niet kon reageren en zij, ondanks dat juist zij om het boek vroeg, nu alweer naar de pot piest

DJ Randall, PM mij even, je mag die van mij wel overnemen als je wilt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:30:55 #159
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76720438
Ah, tnx Troel. Nu snap ik het.

DJRandall, ik kom maar af en toe in dit topic. Ik had jouw vraag niet zien staan. Ik reageerde op de post van Krijtlijk die zei dat ze op MP staan. Pas nu Troel het zegt ben ik naar boven gescrolled en zag jouw vraag staan boven al die foto's van die kleertjes.
Nogmaals sorry. Maar gelukkig kun je bij Troel terecht.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76721287
Quinten is over naar een andere autostoel, dus nu is onze Maxi-Cosi Tobi te koop
De kleurstelling is Trail (bruin/beige). De stoel verkeert in zeer goede staat, is nooit gevallen/heeft geen ongeluk meegemaakt. Wij hebben hem nieuw gekocht in 2008. Op Marktplaats bieden we hem aan voor 95 euro, maar als iemand van hier 75 biedt wordt dat vast wel geaccepteerd
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 12 januari 2010 @ 15:02:54 #161
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_76721699
Beefcake, ik wil graag jouw Tobi voor mijn Toby!
.... met gevoel voor drama....
pi_76722253
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:30 schreef Moonah het volgende:
Ah, tnx Troel. Nu snap ik het.

DJRandall, ik kom maar af en toe in dit topic. Ik had jouw vraag niet zien staan. Ik reageerde op de post van Krijtlijk die zei dat ze op MP staan. Pas nu Troel het zegt ben ik naar boven gescrolled en zag jouw vraag staan boven al die foto's van die kleertjes.
Nogmaals sorry. Maar gelukkig kun je bij Troel terecht.
Het komt vast wel goed nu
pi_76723873
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef Kersjes het volgende:
Beefcake, ik wil graag jouw Tobi voor mijn Toby!
Maar Toby is toch nog veel te klein? Of koop je hem op de groei
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:08:18 #164
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_76724412
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:57 schreef beefcake het volgende:

[..]

Maar Toby is toch nog veel te klein? Of koop je hem op de groei
Ja

We hebben er 2 nodig, 1 voor mijn en 1 voor mijn man's auto en toevallig zaten we van het weekend al rond te neuzen op internet.
.... met gevoel voor drama....
pi_76725280
Nou geweldig toch Ik PM je straks even voor de rest (Eerst kind naar zwemles!)
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:31:49 #166
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76739589
Ik ben op zoek naar een babycook kookboek en een rijstkoker voor de babycook. Iemand??
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:34:15 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_76739708
Ik heb een heleboel kleertjes te koop. Om het overzichtelijk te houden en omdat je niet onbeperkt hier je posts kan aanpassen een linkje naar een webshopje

Linkje

Noot: alle kleertjes zijn gedragen (niet allemaal even vaak) en zijn goed genoeg voor nog zeker een extra draagronde. De verzendkosten die het programma laat zien kloppen voor geen meter, die zijn afhankelijk van de hoeveelheid
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_76740187
Kleine meisjes worden groot. Ik heb wat spul in de aanbieding waar Isabeau écht niet meer in past. Erg mutsig van mezelf, maar ik vind het gewoon moeilijk om weg te doen

Setje bestaande uit jurkje, broekje en longsleeve van mexx en een legging van Imps en Elfs (Vond de legging altijd superschattig staan In prima staat. Hier wil ik graag ¤ 9,00 incl verzenden voor hebben. Mt 50-56

Hema jurkje + broekje. Is een zomerjurkje, maar Isabeau droeg het met een longsleeve en maillot in de late herfst en dat was prima! Stond wederom erg schattig (of vond ik dat nou gewoon omdat ik mijn eigen baby zo lief vind?) Deze mag weg voor ¤3,50 incl verzenden. Ook in prima staat. Mt 56

Ubercute pakje, maar nooit gedragen omdat ik in mijn oneindige wijsheid niet bedacht had dat korte mouwen en korte pijpen niet echt handig is voor een baby die in oktober geboren wordt. ¤ 5,00 incl verzenden. Mt 50-56

Jurkje van Feetje. Twee of drie keer gedragen. Wat te laat gekregen. ¤ 4,00 incl verzenden Mt. 56

Rompertje Mt 50-56 Bijna niet gedragen ¤ 2,00 incl verzenden

Rompertjes allebei 1 keer gedragen, Mt 50-56 vallen vrij klein. Samen voor ¤ 2,00 incl. verzenden

Truitje Petit Bateau. Superlief! Mt. 50-56 ¤ 3,00 incl. verzenden

Naar mijn mening het allerliefste rompertje van Isabeau, maar toch echt te klein nu.. En bijna niet gedragen, omdat het aan het kapstokje mooi hing te zijn. Mt. 50-56 ¤ 2,50 incl. verzenden.
pi_76743348
Sorbo.... ik ben echt in staat om zonder enig doel jouw kleertjes over te komen...gewoon zodat je allerliefste rompertje maar zn hangfunctie kan behouden.... wat een ontzettend leuke kleertjes (ook al in t fototopic!!) Als ik je nou een fles pokon stuur...dan dips ik bij deze voor de kleertjes die Isabeau niet meer past maar Lena lekker nog wel!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_76743532
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:37 schreef Poppedein het volgende:
Sorbo.... ik ben echt in staat om zonder enig doel jouw kleertjes over te komen...gewoon zodat je allerliefste rompertje maar zn hangfunctie kan behouden.... wat een ontzettend leuke kleertjes (ook al in t fototopic!!) Als ik je nou een fles pokon stuur...dan dips ik bij deze voor de kleertjes die Isabeau niet meer past maar Lena lekker nog wel!

precies wat zij zegt!

wat een geweldige kleertjes sorbo
mocht ik ooit nog een meid krijgen en je hebt nog wat over dan moet je me maar pmen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76743643
Jullie zijn haske lief... maar daar heb ik natuurlijk helemaal niks aan
pi_76743770
En ik begin toch wel héél erg te twijfelen over het hartjesrompertje... ik weet niet of ik hem weg kan doen... (men ik wist niet dat ik nog zo hormonaal kon zijn)
pi_76744058
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:44 schreef Sorbootje het volgende:
En ik begin toch wel héél erg te twijfelen over het hartjesrompertje... ik weet niet of ik hem weg kan doen... (men ik wist niet dat ik nog zo hormonaal kon zijn)
dan bewaar je hem toch nog?
ik heb een hele tas met dingen waar ik nog geen afscheid van kan nemen (en okay, hier schuift het door naar een tweede wsl, maar als er geen tweede zou komen zou ik die tas alsnog wel hebben.)
En ik heb ook een doos met kleertjes die ze later zelf krijgt als ze zwanger is, haar eerste pakje, het eerste rompertje dat ik gekocht had na een positieve test, dat soort dingen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76744143
Ja ik wil idd ook een 'schatkist' voor haar maken... En ik denk dat dat rompertje er tóch maar in moet.

De rest gaat echt weg.
pi_76744877
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:50 schreef Sorbootje het volgende:
Ja ik wil idd ook een 'schatkist' voor haar maken... En ik denk dat dat rompertje er tóch maar in moet.

De rest gaat echt weg.
Mijn vrouw heeft al 3 schatkisten met kleding van onze kinderen...pas dus maar op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')