Ik hoop dat jij een schoon openbaar toilet tegenkomt wanneer je een toilet nodig hebt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben nu al blij. Het is écht geen leuk weer
Goedemorgen allemaal
Ow en lieve Hara... ik hoop niet dat jij vandaag te weinig wisselgeld terugkrijgt bij de groenteboer
Loveless, Greys en Goodbyequote:
Ik heb foto's maar ik heb nog geen zin om ze te ladenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:53 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh: pics or it didn't happen!![]()
De boom is weg, de kamer aangeveegd en nu is het kaal hier.![]()
Dus ik ga werk maken van die mooie foto's die Ynske heeft gemaakt van de katten.![]()
Stay tuned voor fraudemogelijkheden want ik ben er nog niet helemaal aan uit wat ik aan mijn muur wil hebben hangen.
*gaat foto's in de emmer gooien*
Dat zijn wel leuke mensen om tegen te komen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:49 schreef Ole het volgende:
[..]
oa heatwave, Miss Bliss, Re, Sanne en nog een paar waarvan ik de naam niet meer weet
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn wel leuke mensen om tegen te komen!![]()
En ja tuurlijk zijn we nieuwsgierig als jij roept dat je 'half FOK!' bent tegengekomen
Waarom heeft jouw zus een wond?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn wel leuke mensen om tegen te komen!![]()
En ja tuurlijk zijn we nieuwsgierig als jij roept dat je 'half FOK!' bent tegengekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:06 schreef nieslief het volgende:
@ Greys wat fijn dat je zus nu al thuis is wat een bikkel zeg
Zo weer terug van het winkelcentrum, nog niks leuks gevonden voor Cat maar dat komt wel. Ik wil het ook in een envelop kunnen stoppen. Die wind is echt snoeihard en ijs en ijskoud. Het sneeuwt hier al de hele morgen maar het gaat nu harder echt van die dwarrelsneeuw.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:07 schreef Cat22 het volgende:
Help me beslissen! Welke foto's laat ik uitvergroten voor aan mijn muur?
Foto's even in een spoiler anders is het zo'n lel om te scrollen en dat willen we niet natuurlijk.
Ik zou de headshot doen, vind de anderen niet bij de rest passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Foto's even in een spoiler anders is het zo'n lel om te scrollen en dat willen we niet natuurlijk.
bij foto 2 zijn de ogen van Satsu iets fletserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.megalomaniac
Oooh. In het US show je litteken topic is ook iemand met een open buik. Die kreeg na een operatie ook een ontsteking. Volgens mij zou ik 24/7 overgeven als ik steeds naar zo'n wond moest kijken.quote:
Ik zou de bovenste van Satsu pakken..Daar is het contrast net ietsje mooier (wat je bijna niet ziet overigens) en ik zou de foto van Naartje pakken waar ´ie naar boven kijkt en dan de foto´s onder elkaar aan de muur hangen, naartje onderop, zodat ´ie naar Yoko en Satsu kijkt en Yoko boven en Satsu in het midden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat zijn mikjn 2 centen
And so the lion fell in love with the lamb
Ik zou ook voor de tweede gaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:12 schreef Greys het volgende:
Bij Satsu's foto's is die onderste bij mij op het scherm scherper en helderder bij neusje/ogen
Oh echt?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:12 schreef Greys het volgende:
Bij Satsu's foto's is die onderste bij mij op het scherm scherper en helderder bij neusje/ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |