Oh dat klinkt wel serieus toch!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Hier echt flinke stuifsneeuw en de wind giert als een gek, praktisch geen mensen en autos buiten en dat is hier normaal op zaterdagmiddag wel anders![]()
Er is ook wel al zeker 15 cm gevallen sinds vannacht hier gok ik.
Ik hoop dat Kees en Karel bij de volgende ronde nog boven de sneeuw uit komen
Heb je al reacties?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dan baal ik ook... dus bidden voor sneeuwstormen...
en hopen dat er volgende keer meer mensen mee kunnen
ah!!!! heten ze hetzelfde? dan weet ik hoe mr I heet!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neehee![]()
Greys en ik delen Tha Mistert![]()
Nu doehoeeei
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Heb je al reacties?
Hier begint het harder te sneeuwen.
In de krant stond een voorwaarschuwing voor Extreem Weer van het KNMI.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:25 schreef Goodbye het volgende:
Waar halen jullie trouwens al die uitspraken over die sneeuwstormen vandaan? Mijn vriend laat mij allemaal voorspellingen zien over een beetje sneeuw, 2 cm, en nergens staat dat het mega erg wordt ofzo
Ja, ik ga wel even googlen danquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
In de krant stond een voorwaarschuwing voor Extreem Weer van het KNMI.
Piet P. en Erwin Kroll zeiden gisteravond allebei op tv dat het erger zou worden dan we tot nu toe hebben gehad met sneeuw en dat het openbare leven grotendeels stil komt te liggen (dat zeiden ze echt) en dat als je niet écht de deur uithoefde dat je dat dan ook zeker niet moest doen.
Mjah. Hier nog weinig van te zien. Wel heel harde wind en ook sneeuw hier, maar ik zou het niet extreem noemen ofzoMaar bij oh-oh klinkt het toch al vrij serieus.
Het trekt toch omhoog, het zou toch in het zuiden beginnen, dat lijkt dan te kloppen toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar ik zit dan ook helemaal in het zuiden, niet in de buurt van DTH en ook niet in de buurt van jullie routes er naar toe.
Bij mn ouders in Sittard is ook niks aan t handje
Bij m'n vriend heeft het toch een flinke tijd goed zeer gedaan, maar zijn wonden genazen ook erg slecht moet ik zeggen. Vooral in het begin is het heel erg pijnlijk, als je de straal op het rauwe vlees moet zettenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:03 schreef Greys het volgende:
Geen Thuiszorg nodig zo te merken Cat!
Maar ik heb haar net even snel gesproken, zal vanavond wel wat uitgebreider bellen.
Ze was net terug van de bakker met mijn moeder en nu was ze wel bekaf van die paar minuutjes.
Ik vond het al een wonder dat ze kon/durfde te lopen met die wond
Maes, dat van de pijnstillers zal ik vanavond ook even vragen. Zal wel toch?
Of misschien gewoon paracetamol ofzo? Geen idee eigenlijk
Ing, nog geen nieuwe verkering![]()
Maar ze doet alsof ze daar ook niet echt naar op zoek is, ze vermaakt zich prima!
Bamba, wat naar dat je vriend daar ook mee te maken had! Zussie vond het 'wel meevallen', die douchekop er op. Ze dacht alleen dat het van veraf was en ze vroeg of ze de douche ook kouder moest zetten, maar nee, gewoon warm en vol d'r opKan me zo voorstellen dat het echt heel pijnlijk is. Na hoe lang werd dat minder bij je vriend, dat het zo'n pijn deed?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:44 schreef Ole het volgende:
Hello!
Denk je even rustig naar de kroeg te gaan, kom je half Fok! tegen![]()
Was jij ook in Woensdrecht Woerden?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:44 schreef Ole het volgende:
Hello!
Denk je even rustig naar de kroeg te gaan, kom je half Fok! tegen![]()
Ik ben nu al blij. Het is écht geen leuk weerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:19 schreef Greys het volgende:Zoals het hier nu is hadden wij ook best kunnen gaan rijden. Maar als ik oh-oh zo hoor met d'r sneeuwstorm en als ik in DE lees (de échte buien komen vanmiddag pas als Daisy de sneeuwstorm botst met een of ander hoge/lagedrukgebied) dan denk ik dat we vanavond allemaal zeggen hier 'blij dat we niet gegaan zijn'.
Hoop ik. Want anders baal ik echt mega
oa heatwave, Miss Bliss, Re, Sanne en nog een paar waarvan ik de naam niet meer weetquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zat je in Woerden?![]()
Nee serieus, wie kwam je tegen allemaal?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:47 schreef Ole het volgende:
Nope, maar ze kwamen er misschien wel vandaan![]()
Het was nogal laat
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:50 schreef Ole het volgende:
Jullie zijn ook helemaal niet nieuwsgierig he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |