Giel leeft nog.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:06 schreef Paul het volgende:
IK MAAK HEM AF GIEL HOORT DAAR TE STAAN WAT HEEFT HIJ MET GIEL GEDAAN DAN!? HE DAT WIL IK WEL EENS WETEN
NEEEEEEEEEEEE bert van lent moet in zijn plaatsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Giel leeft nog.
Maandag is hij er weer.
Stop jij met Michiel afmaken? Ik ben al een hele tijd geleden ook gestopt met Giel aanvallen.
Krentebol ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:17 schreef Paul het volgende:
Had ik al gezegd dat pixie een lekker ding is?
Bert roeleert overigens ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:17 schreef Paul het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE bert van lent moet in zijn plaats
Kom dan!quote:
ik likte aan een papiertjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Kom dan!
Heb je wat op, trouwens?
Dat verklaart alles. Maar dan ook echt alles.quote:
fap fap fap aaah gelukkig heb ik een snuggie aan zo komt het niet op mijn Armani pak.. Wilt u ook zo'n snuggie bel dan nu 0900 0544 en ook u kunt gebruik maken van deze multifunctionele deken met mouwen..quote:
Ja, heerlijk als jij er dan niet aan mag zitten, hm?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:17 schreef Paul het volgende:
Had ik al gezegd dat pixie een lekker ding is?
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, heerlijk als jij er dan niet aan mag zitten, hm?
WAT DOE JE NOU TOF JONGEquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:33 schreef GenusButeo het volgende:
zG, oude vrind. Je komt als geroepen.
Ik ben tof. En jij? Wat ben jij? Zeg dan.quote:
i'm the almightyquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben tof. En jij? Wat ben jij? Zeg dan.
Goedenacht, Genus!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:33 schreef GenusButeo het volgende:
zG, oude vrind. Je komt als geroepen.
Aangenaam, almachtige Paul.quote:
Goedenacht! Heb jij insomnia?quote:
Was dat dan? Die ken ik nog niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. (Hoezo?)
Ik ben Mary and Max aan het kijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanwege je nachtelijke dwalingen op het forum. Just askin'.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. (Hoezo?)
Ik ben Mary and Max aan het kijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt0978762/.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:45 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Was dat dan? Die ken ik nog niet.
* start ftd op (steek die maar in je reet tim kuik)
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0978762/.
[ afbeelding ]
Ja, ik geniet van de nachten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Vanwege je nachtelijke dwalingen op het forum. Just askin'.
Hé, die wil ik ook nog zien. Claymation is de shitbom. Even op mijn lijst zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |