Giel leeft nog.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:06 schreef Paul het volgende:
IK MAAK HEM AF GIEL HOORT DAAR TE STAAN WAT HEEFT HIJ MET GIEL GEDAAN DAN!? HE DAT WIL IK WEL EENS WETEN
NEEEEEEEEEEEE bert van lent moet in zijn plaatsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Giel leeft nog.
Maandag is hij er weer.
Stop jij met Michiel afmaken? Ik ben al een hele tijd geleden ook gestopt met Giel aanvallen.
Krentebol ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:17 schreef Paul het volgende:
Had ik al gezegd dat pixie een lekker ding is?
Bert roeleert overigens ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:17 schreef Paul het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEE bert van lent moet in zijn plaats
Kom dan!quote:
ik likte aan een papiertjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Kom dan!
Heb je wat op, trouwens?
Dat verklaart alles. Maar dan ook echt alles.quote:
fap fap fap aaah gelukkig heb ik een snuggie aan zo komt het niet op mijn Armani pak.. Wilt u ook zo'n snuggie bel dan nu 0900 0544 en ook u kunt gebruik maken van deze multifunctionele deken met mouwen..quote:
Ja, heerlijk als jij er dan niet aan mag zitten, hm?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:17 schreef Paul het volgende:
Had ik al gezegd dat pixie een lekker ding is?
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, heerlijk als jij er dan niet aan mag zitten, hm?
WAT DOE JE NOU TOF JONGEquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:33 schreef GenusButeo het volgende:
zG, oude vrind. Je komt als geroepen.
Ik ben tof. En jij? Wat ben jij? Zeg dan.quote:
i'm the almightyquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben tof. En jij? Wat ben jij? Zeg dan.
Goedenacht, Genus!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:33 schreef GenusButeo het volgende:
zG, oude vrind. Je komt als geroepen.
Aangenaam, almachtige Paul.quote:
Goedenacht! Heb jij insomnia?quote:
Was dat dan? Die ken ik nog niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. (Hoezo?)
Ik ben Mary and Max aan het kijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanwege je nachtelijke dwalingen op het forum. Just askin'.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. (Hoezo?)
Ik ben Mary and Max aan het kijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt0978762/.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:45 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Was dat dan? Die ken ik nog niet.
* start ftd op (steek die maar in je reet tim kuik)
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0978762/.
[ afbeelding ]
Ja, ik geniet van de nachten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Vanwege je nachtelijke dwalingen op het forum. Just askin'.
Hé, die wil ik ook nog zien. Claymation is de shitbom. Even op mijn lijst zetten.
Deze reactie zag ik te laat.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Die gaf de doorslag. Ik ga het binnenkort 's even kijken. En nu ophouden met spoileren, anders sla ik je tanden eruit.
Ik vergeef het je, want ik ben barmhartig. Maar nachten zijn heerlijk, ja. Vooral nachtelijke leesfestijnen. Zwijmel.quote:
Maak een klein wandelingetjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan dus echt niet slapen, iemand tips? Ik heb al uitgebreid gedouched. Niet meer fokken is de beste tip natuurlijk
Jij voelt mij. Da's een fijn gevoel. Heerlijk om ook ongestoord na te denken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, want ik ben barmhartig. Maar nachten zijn heerlijk, ja. Vooral nachtelijke leesfestijnen. Zwijmel.
Ja. Dus dat ga ik nu even doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij voelt mij. Da's een fijn gevoel. Heerlijk om ook ongestoord na te denken.
Mogen deze ook nog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: Whehehe, net weer iets grappigs, iets met turtles. Maar dat laat ik maar even achterwege.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |