Draag je er ook wel eens heen? Komt weer helemaal terug in de mode, heb ik gehoord.quote:
Het is geen zaterdag of zondag dan mag het.quote:
Zou me goed staan, maar ik bedoelde Linux Fedora.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Draag je er ook wel eens heen? Komt weer helemaal terug in de mode, heb ik gehoord.
Je raakt de kluts kwijt door dat tijd veranderen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is geen zaterdag of zondag dan mag het.
Je vergat het vraagteken.quote:Op maandag 5 april 2010 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
Daar moeten mensen als wij het van hebben hè.
Wat vreselijk. Alsof we een stelletje ambtenaren zijn die naar buiten zitten te staren omdat we niks te doen hebben.quote:Op maandag 5 april 2010 01:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Verdrietig he.
Nou ja, aftellen naar het pensioen.
Trustenquote:
En de komma.quote:
Ik vind van wel. Lijkt netjes, hè?quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:01 schreef Lamon. het volgende:
Moet er eigenlijk altijd een komma voor "he?"
Kijk, en dat zonder de VVV in te schakelen!quote:
Nu weet ik niet zo goed hierop te reageren en zeg dan gewoon: Hallo,quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:35 schreef Marble het volgende:
Ga je nog verder met Caprica nu je klaar bent met BSG, Lamon?
Ik denk het niet, ik hou van episch en ik zie dat met die serie niet gebeuren, en ben geen fanboy van series of films. Ik behoor niet tot die groep mensen die iets door willen zien gaan, een goed afgerond iets is ook prima.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:35 schreef Marble het volgende:
Ga je nog verder met Caprica nu je klaar bent met BSG, Lamon?
quote:Op zondag 11 april 2010 02:14 schreef Lamon. het volgende:
Als we toch Springsteen-nummers gaan neerzetten;
Maar wel met de kanttekening dat ik niet enkel protestnummers luister he, Tong?quote:
Hoor nu Johnnie Cash in de Belgische Man bijt hondquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach ik veroordeel niemand op zijn beperkte muzieksmaak.
Johnny Cash en The Clash mogen blijven.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoor nu Johnnie Cash in de Belgische Man bijt hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |