ja, ik ben er ook voor ingeschreven, voor de zondag volgens mij..., nou ja, we zien welquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb net gespiekt. En had me daarvoor dus al ingeschreven.
Wel raar dat jij dan niet dat buzz-gedoe kan doen?quote:En buzz jij maar lekker met vrienden en kennissen hoor.
Wellicht de mail gemist of zo. Of ze vonden dat ik na de wasverzachter wel even genoeg gehad had.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik ben er ook voor ingeschreven, voor de zondag volgens mij..., nou ja, we zien wel
[..]
Wel raar dat jij dan niet dat buzz-gedoe kan doen?
ja joh... Die andere plannen zijn voor als DTH niet door gaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij boefje
Zou jij morgen niet ook naar DTH gaan
wasverzachter was van insiders toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wellicht de mail gemist of zo. Of ze vonden dat ik na de wasverzachter wel even genoeg gehad had.
Ow, dan was het de chocodreams. Ik heb van allebei één campagne gehad.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wasverzachter was van insiders toch?
krijg je een recept erbij:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als iets echt op de chinese manier gemaakt word, of de echte thaise manier, schijt iedere nederlander die het eet meteen in zijn broek
dit is mijn eerste van buzzerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, dan was het de chocodreams. Ik heb van allebei één campagne gehad.
ZEG!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombola, stuur Zwabbert een pakje, wil je?
ben ik even blij dat je mijn adres niet hebtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ZEG!dan stuur ik je mijn poep op hoor
Die mag meteen naar het hoofdkantoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ZEG!dan stuur ik je mijn poep op hoor
Hier hetzelfde!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga naar mijn nestje toe. Ben ik morgen fris en uitgerust om plannen te maken om al dan niet het weer te trotseren.![]()
Neuh. Hier: zaterdag 13 maart.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:51 schreef Greys het volgende:
Zie ik Cat nou echt nog twijfelen om morgen het weer te gaan trotseren?
Ook nu er een weerswaarschuwing voor extreem weer is afgegeven voor het hele land en wordt aangeraden niet naar buiten te gaan als het niet echt noodzakelijk is?Jij bikkel Cat!
Maar ik denk dat we het echt uit ons hoofd moeten zetten eerlijk gezegd...
Ik geloof niet dat ik het er op ga wagen in elk geval. Helaas. Echt erg helaas.
Want het wordt vast lastig om dan weer een nieuwe datum te vinden
13 Maart? Da's nog wel héél ver wegquote:
dan gooi je ze door de bami ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:56 schreef Greys het volgende:
[..]
13 Maart? Da's nog wel héél ver weg
Zolang kunnen ze bij DTH echt niet op onze 600 blikjes kattenvoer wachten denk ik
Zal ik jullie eens verrassen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:51 schreef Greys het volgende:
Zie ik Cat nou echt nog twijfelen om morgen het weer te gaan trotseren?
Ook nu er een weerswaarschuwing voor extreem weer is afgegeven voor het hele land en wordt aangeraden niet naar buiten te gaan als het niet echt noodzakelijk is?Jij bikkel Cat!
Maar ik denk dat we het echt uit ons hoofd moeten zetten eerlijk gezegd...
Ik geloof niet dat ik het er op ga wagen in elk geval. Helaas. Echt erg helaas.
Want het wordt vast lastig om dan weer een nieuwe datum te vinden
rauw vlees in blik / rauw vlees in blikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:00 schreef Harajuku. het volgende:
Verstandig.
De dieren hebben weinig aan jullie als jullie met zijn allen in de prak liggen..
Ik denk het ook...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik jullie eens verrassen?
Ik baal echt als een stekker, maar ik denk dat we onszelf een plezier doen als we thuisblijven!
Die datum kwam er ook wel heel rap uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:56 schreef Greys het volgende:
[..]
13 Maart? Da's nog wel héél ver weg
Zolang kunnen ze bij DTH echt niet op onze 600 blikjes kattenvoer wachten denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |