Ja zij was ook echt blij dat ze toch hier kon beginnen, ik denk niet dat ze t daar afgemaakt had.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben drie keer uitgeloot in NL... Protest aangetekend etc, in beroep gegaan maar mocht niet baten
Als het ooit nog "vrijgegeven" wordt dan ga ik het misschien nog doen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
ja ik was alleen ergens anders heengezwabberd
Eliesje!quote:
Het duurt daar ook erg lang, doordat het heel zwaar is (ook veel nutteloze vakken erbijquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zij was ook echt blij dat ze toch hier kon beginnen, ik denk niet dat ze t daar afgemaakt had.
Bad loopt, en ik heb net een floating Island doormidden gehakt
Da's zoete meuk EN een halfslachtige badmelt die niet schuimt maar ook niet verzorgt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:45 schreef oh-oh het volgende:
Cat, die floating island, die moet ik toch in een vol bad mikken he?
Niet onder de kraan en zo toch?
Cathastrophe Cosmetic.quote:
eeeeeehm, deze?quote:
Ook lekkerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:46 schreef Cat22 het volgende:
Eliesje!![]()
Ik heb net warme choc met drank op.
Ja mag kiezen; links of rechtsquote:
Klopt, ik heb net gespiekt. En had me daarvoor dus al ingeschreven.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:54 schreef tombolafan het volgende:
Met Insiders kun je nu naar een musical ofzo dacht ik
Doe mij maar in het middenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook lekkerMet een dikke dot slagroom erop en bitterkoekjes ernaast
![]()
[..]
Ja mag kiezen; links of rechts
Bizar; de img's doen raar
Nou ja, hioer stond dus een plaatje van een Senseo met twee bakjes koffie
[ afbeelding ]
Veel plezier!! En slaap lekker alvast!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een oatifix uit de vriezer gepakt![]()
Ik doe echt al mn maskers meteen in porties invriezen, anders kan ik alles weggooien omdat t over datum gaat hoor![]()
Bad is vol, ik ga mezelf en de float te water laten.
Ik vind m lekker ruiken, en de marshmellow en de you've been mangoed vind ik heerlijk , dus deze vast ook
quote:Let the buzz begin...
De komende weken buzz jij, samen met 1499 andere Buzzers MeiAsia. Voor de kookproducten van MeiAsia wordt alleen gebruik gemaakt van authentieke Aziatische recepten en ingrediënten. Daarnaast wordt alles lokaal gemaakt. De Thaise producten komen dus écht uit Thailand en de Chinese producten uit China (en niet uit een fabriek in Europa). Vandaar dat de producten ook precies zo smaken als in de landen waar ze vandaan komen.
als iets echt op de chinese manier gemaakt word, of de echte thaise manier, schijt iedere nederlander die het eet meteen in zijn broekquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe mij maar in het midden
[..]
Veel plezier!! En slaap lekker alvast!
Cat:
[..]
Oké, het is geen stralend zomerweer maar als ik dat zo lees zou het op de grote wegen wel te doen moeten zijn. En daarbij... ik heb geen zin om 39 traytjes kattevoer uit te moeten laden.quote:09-01-10 Koude zaterdag met sneeuw en veel wind
Zaterdag wordt het een zeer koude winterdag met sneeuw en veel wind. In de ochtend valt in het zuidoosten de eerste sneeuw waarna het sneeuwgebied zich langzaam verder over het land uitbreidt. In de avond sneeuwt het in het hele land. De wind neemt daarbij sterk toe, boven land tot vrij krachtig windkracht 5, aan de kust tot krachtig of hard, windkracht 6 of 7. De sneeuw is licht maar leidt in combinatie met de wind en met de sneeuw die de afgelopen dagen is gevallen tot stuifsneeuw en slecht zicht.
Tombola, stuur Zwabbert een pakje, wil je?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als iets echt op de chinese manier gemaakt word, of de echte thaise manier, schijt iedere nederlander die het eet meteen in zijn broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |